Kappa 16V T - problem z LPG
Kappa 16V T - problem z LPG
czy ktos z posiadaczy zagazowanych kapp mial problem tego rodzaju ktory spotkal mnie dzisiaj.podczas jazdy zatloczona autostrada przy predkosci 160 km/h nastapil zanik doplywu gazu/tak mysle/zapalil sie check ale nie moglem podczas jazdy sprawdzic jaki bo zaczely zapalac sie kontrolki po kolei a ja musialem gdzies wyladowac aby nie zebrac d kufer.akurat wyprzedzalem i nastapilo szarpniecie autem.znalazem akurat mala zatoczke i zatrzymalem autko.pierwsze co to pod maske czy nie wyrwalo weza z interkolera ale nie bylo walniecia wiec to nie moglo byc przyczyna .przelaczylem na paliwo i autko odpalilo.byl za duzy ruch aby probowac przejsc na gaz.pod domem przeszedlem na gaz i autko normaline chodzi.co jest grane.juz zaczyna mnie wkurzac ten gaz.czy zasyfialy filterek gazu mogl byc przyczyna.rano tankowalem gaz i nawalil dystrybutor.wiedzialem ze powinno wejsc ok 40 l a wylaczyl sie po 14l.cos pokombinowali i dolal jeszcze ok 13 litrow i odbil.moze pociagnal jakies syfy???i one przytkaly filterek/co wy na to
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
Re: problem z gazem
Nigdy mi sie nic takiego nie zdarzylo, ale jak byly problemy na stacji, to moze to wina gazu jednak, tak czy siak przed taka dlugo droga (Italy), pojechalbym na pewno na jakis przegladzik instalacji do gaziarzy, na benzynce droga przeciez "troche" drozej wyjdzie A jaka masz instalke?, II generacja?"romo" pisze:czy ktos z posiadaczy zagazowanych kapp mial problem tego rodzaju
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
Re: problem z gazem
jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod."Sanchez" pisze:Nigdy mi sie nic takiego nie zdarzylo, ale jak byly problemy na stacji, to moze to wina gazu jednak, tak czy siak przed taka dlugo droga (Italy), pojechalbym na pewno na jakis przegladzik instalacji do gaziarzy, na benzynce droga przeciez "troche" drozej wyjdzie A jaka masz instalke?, II generacja?"romo" pisze:czy ktos z posiadaczy zagazowanych kapp mial problem tego rodzaju
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
Kappa 16V T - problem z LPG
No instalacja gazowa na turbinie to chyba zawsze sprawa podwyzszonego ryzyka, a na pewno wymagajaca wiecej uwagi niz normal
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: problem z gazem
Jakis ogranizony psychicznie gosc, ladowac instalke II generaci do silnika z turbina, przeciez to absurd."romo" pisze:jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod.
Romo, jedz na przegladzik, wymien filtr. Zastanow sie nad potrzeba wymiany swiec kabli WN ew. nad demontarzem tej instalacji (
Re: problem z gazem
odbil.moze pociagnal jakies syfy???i one przytkaly filterek/
u mnie w Palio zgasł silnik na gazie, w serwisie stwierdzili ze filtr gazu byl zatkany (po 4 tys km) po wymianie zero problemow
u mnie w Palio zgasł silnik na gazie, w serwisie stwierdzili ze filtr gazu byl zatkany (po 4 tys km) po wymianie zero problemow
tapatic
lancia dedra 1,8 94r
uno 1,0 88r
Astra 1,6 98r automat
teraz Zafira 1,8 99r automat
lancia dedra 1,8 94r
uno 1,0 88r
Astra 1,6 98r automat
teraz Zafira 1,8 99r automat
Re: problem z gazem
jade wymienic filterek bede jezdzil na paliwie a w miescie ewentualnie na gazie.mam ciezka noge wiec czesto zdarza mi sie depnac na pedal zanim zdarze przelaczyc zasilanie z gazu na et"tomek" pisze:Jakis ogranizony psychicznie gosc, ladowac instalke II generaci do silnika z turbina, przeciez to absurd."romo" pisze:jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod.
Romo, jedz na przegladzik, wymien filtr. Zastanow sie nad potrzeba wymiany swiec kabli WN ew. nad demontarzem tej instalacji (
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
Re: problem z gazem
wymienilem dzisiaj filterek.wyleciala kupa grafitu i innegio syfu.bede montowal we wtorek antybuma,teraz okazalo sie ze mozna to zamontowac na turbinie.auto jakos lepiej reaguje na pedal gazu.te zanieczyszczenia byly chyba powodem wylaczenia silnika gdyz gaz nie mial sily przebicia przez zapchany fllterek.mam nadzieje ze bedzie ok"tomek" pisze:Jakis ogranizony psychicznie gosc, ladowac instalke II generaci do silnika z turbina, przeciez to absurd."romo" pisze:jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod.
Romo, jedz na przegladzik, wymien filtr. Zastanow sie nad potrzeba wymiany swiec kabli WN ew. nad demontarzem tej instalacji (
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: problem z gazem
Czyli klaniaja sie podstawy uzytkownika gazu:"romo" pisze:wymienilem dzisiaj filterek.wyleciala kupa grafitu i innegio syfu.
wymieniaj filtr gazu, filtr powietrza, swiece i kable zaplonowe
Kappa 16V T - problem z LPG
Romo, a Ty masz przewody WN czy cewki? Bo z cewkami to hmmmm - komplet ok. 1200 zł i brak zamienników
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa 16V T - problem z LPG
W turbo sa przewody. Nie wiem jak jest w V6."Arek" pisze:Romo, a Ty masz przewody WN czy cewki? Bo z cewkami to hmmmm - komplet ok. 1200 zł i brak zamienników
Kappa 16V T - problem z LPG
w turbo sa przewody.wszystko sie uspokoilo po wymiane filterka.tak jak pisalem byla kupa syfu grafitowego tak ze przy duzym zapotrzebowaniu na gaz musialo odciac poniewaz gaziwo nie mialo szans sie przewalic przez grafit.na razie jest ok a po urlopie zobaczymy co urodzi sie nowego.Zawsze mozna jezdzic na etylinie .Nigdy nie zakladalbym gazu gdyby go nie bylo w autku ktore kupilem.nawet zapalniczki wole na benzyne niz na gaz"Arek" pisze:Romo, a Ty masz przewody WN czy cewki? Bo z cewkami to hmmmm - komplet ok. 1200 zł i brak zamienników
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa 16V T - problem z LPG
Zdziwilbys sie jak auto chodzi na wtrysku gazu... ale to inne koszty poczatkowe"romo" pisze:Nigdy nie zakladalbym gazu gdyby go nie bylo w autku ktore kupilem.nawet zapalniczki wole na benzyne niz na gaz
Kappa 16V T - problem z LPG
autko owszem chodzi na gazie ale nie ma takiego odejscia jak na benzynie.ta przypadlosc od tego momentu co pisalem przed urlopem maiala miejsce jeszcze 2 razy i to o zgrozo na autostradzie we wloszech gdzie do domu mialem 1500 kilosow.cos chyba nawala komputer w gazowni.infocenter zglupiali podawal niski poziom oleju,brak zasilania.wskazywal awarie po awari.po paru minutach sie uspokoil ale wolalem nie ryzykowac i do poloni wracalem na benzynie"tomek" pisze:Zdziwilbys sie jak auto chodzi na wtrysku gazu... ale to inne koszty poczatkowe"romo" pisze:Nigdy nie zakladalbym gazu gdyby go nie bylo w autku ktore kupilem.nawet zapalniczki wole na benzyne niz na gaz
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa 16V T - problem z LPG
Ja ciagle obstawiam nieprawidlowa instalacje do tego auta. Turbo ma swoje wymagania i nie wiem jak komus moglo przyjsc do glowy, zeby zainstaloac instalke II generacji do takiego auta."romo" pisze:autko owszem chodzi na gazie ale nie ma takiego odejscia jak na benzynie.
Podjedz do goscia, ktory zakladal i uswiadom mu bejsbolem, ze spierniczyl auto