Kappa 16V T - problem z LPG

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: romo » 08 sie 2004, 21:35

czy ktos z posiadaczy zagazowanych kapp mial problem tego rodzaju ktory spotkal mnie dzisiaj.podczas jazdy zatloczona autostrada przy predkosci 160 km/h nastapil zanik doplywu gazu/tak mysle/zapalil sie check ale nie moglem podczas jazdy sprawdzic jaki bo zaczely zapalac sie kontrolki po kolei a ja musialem gdzies wyladowac aby nie zebrac d kufer.akurat wyprzedzalem i nastapilo szarpniecie autem.znalazem akurat mala zatoczke i zatrzymalem autko.pierwsze co to pod maske czy nie wyrwalo weza z interkolera ale nie bylo walniecia wiec to nie moglo byc przyczyna .przelaczylem na paliwo i autko odpalilo.byl za duzy ruch aby probowac przejsc na gaz.pod domem przeszedlem na gaz i autko normaline chodzi.co jest grane.juz zaczyna mnie wkurzac ten gaz.czy zasyfialy filterek gazu mogl byc przyczyna.rano tankowalem gaz i nawalil dystrybutor.wiedzialem ze powinno wejsc ok 40 l a wylaczyl sie po 14l.cos pokombinowali i dolal jeszcze ok 13 litrow i odbil.moze pociagnal jakies syfy???i one przytkaly filterek/co wy na to :oops:
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
sanchez
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 19 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: problem z gazem

Post autor: sanchez » 09 sie 2004, 9:08

"romo" pisze:czy ktos z posiadaczy zagazowanych kapp mial problem tego rodzaju
Nigdy mi sie nic takiego nie zdarzylo, ale jak byly problemy na stacji, to moze to wina gazu jednak, tak czy siak przed taka dlugo droga (Italy), pojechalbym na pewno na jakis przegladzik instalacji do gaziarzy, na benzynce droga przeciez "troche" drozej wyjdzie :roll: A jaka masz instalke?, II generacja?
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Re: problem z gazem

Post autor: romo » 09 sie 2004, 20:23

"Sanchez" pisze:
"romo" pisze:czy ktos z posiadaczy zagazowanych kapp mial problem tego rodzaju
Nigdy mi sie nic takiego nie zdarzylo, ale jak byly problemy na stacji, to moze to wina gazu jednak, tak czy siak przed taka dlugo droga (Italy), pojechalbym na pewno na jakis przegladzik instalacji do gaziarzy, na benzynce droga przeciez "troche" drozej wyjdzie :roll: A jaka masz instalke?, II generacja?
jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod.
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
sanchez
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 19 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: sanchez » 09 sie 2004, 21:58

No instalacja gazowa na turbinie to chyba zawsze sprawa podwyzszonego ryzyka, a na pewno wymagajaca wiecej uwagi niz normal :(
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Re: problem z gazem

Post autor: tomek » 11 sie 2004, 8:31

"romo" pisze:jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod.
Jakis ogranizony psychicznie gosc, ladowac instalke II generaci do silnika z turbina, przeciez to absurd.
Romo, jedz na przegladzik, wymien filtr. Zastanow sie nad potrzeba wymiany swiec kabli WN ew. nad demontarzem tej instalacji :((
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

tapatic
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 56
Rejestracja: 23 lip 2004, 0:00
Imię: Dariusz
Lokalizacja: Kielce

Re: problem z gazem

Post autor: tapatic » 12 sie 2004, 0:01

odbil.moze pociagnal jakies syfy???i one przytkaly filterek/

u mnie w Palio zgasł silnik na gazie, w serwisie stwierdzili ze filtr gazu byl zatkany (po 4 tys km) po wymianie zero problemow
tapatic
lancia dedra 1,8 94r
uno 1,0 88r
Astra 1,6 98r automat
teraz Zafira 1,8 99r automat

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Re: problem z gazem

Post autor: romo » 12 sie 2004, 16:10

"tomek" pisze:
"romo" pisze:jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod.
Jakis ogranizony psychicznie gosc, ladowac instalke II generaci do silnika z turbina, przeciez to absurd.
Romo, jedz na przegladzik, wymien filtr. Zastanow sie nad potrzeba wymiany swiec kabli WN ew. nad demontarzem tej instalacji :((
jade wymienic filterek bede jezdzil na paliwie a w miescie ewentualnie na gazie.mam ciezka noge wiec czesto zdarza mi sie depnac na pedal zanim zdarze przelaczyc zasilanie z gazu na et :cry:
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Re: problem z gazem

Post autor: romo » 13 sie 2004, 17:16

"tomek" pisze:
"romo" pisze:jakis szajs lavato turbo.poprzedni wlasciciel twierdzil ze to jedyna instalka ktora nadawala sie do turbiny ale cos mi sie wydaje ze to chodzilo przede wszystkim o cene.jezeli mialbym ladowac kilka tysiecy w nowa instalke to wole jezdzic na bezynie a w miescie toczyc sie na gazie.przed chwila mialem wystrzal w intercoler ale na szczescie nie jest za mocno dokrecana opaska i w tym miejscu zwala weza a nie robi wiekszych szkod.
Jakis ogranizony psychicznie gosc, ladowac instalke II generaci do silnika z turbina, przeciez to absurd.
Romo, jedz na przegladzik, wymien filtr. Zastanow sie nad potrzeba wymiany swiec kabli WN ew. nad demontarzem tej instalacji :((
wymienilem dzisiaj filterek.wyleciala kupa grafitu i innegio syfu.bede montowal we wtorek antybuma,teraz okazalo sie ze mozna to zamontowac na turbinie.auto jakos lepiej reaguje na pedal gazu.te zanieczyszczenia byly chyba powodem wylaczenia silnika gdyz gaz nie mial sily przebicia przez zapchany fllterek.mam nadzieje ze bedzie ok
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Re: problem z gazem

Post autor: tomek » 16 sie 2004, 9:23

"romo" pisze:wymienilem dzisiaj filterek.wyleciala kupa grafitu i innegio syfu.
Czyli klaniaja sie podstawy uzytkownika gazu:
wymieniaj filtr gazu, filtr powietrza, swiece i kable zaplonowe ;)
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
Arek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 546
Rejestracja: 15 lip 2003, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: Arek » 16 sie 2004, 9:48

Romo, a Ty masz przewody WN czy cewki? Bo z cewkami to hmmmm - komplet ok. 1200 zł i brak zamienników
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: tomek » 16 sie 2004, 10:51

"Arek" pisze:Romo, a Ty masz przewody WN czy cewki? Bo z cewkami to hmmmm - komplet ok. 1200 zł i brak zamienników
W turbo sa przewody. Nie wiem jak jest w V6.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: romo » 16 sie 2004, 19:26

"Arek" pisze:Romo, a Ty masz przewody WN czy cewki? Bo z cewkami to hmmmm - komplet ok. 1200 zł i brak zamienników
w turbo sa przewody.wszystko sie uspokoilo po wymiane filterka.tak jak pisalem byla kupa syfu grafitowego tak ze przy duzym zapotrzebowaniu na gaz musialo odciac poniewaz gaziwo nie mialo szans sie przewalic przez grafit.na razie jest ok a po urlopie zobaczymy co urodzi sie nowego.Zawsze mozna jezdzic na etylinie .Nigdy nie zakladalbym gazu gdyby go nie bylo w autku ktore kupilem.nawet zapalniczki wole na benzyne niz na gaz :lol:
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: tomek » 17 sie 2004, 8:25

"romo" pisze:Nigdy nie zakladalbym gazu gdyby go nie bylo w autku ktore kupilem.nawet zapalniczki wole na benzyne niz na gaz :lol:
Zdziwilbys sie jak auto chodzi na wtrysku gazu... ale to inne koszty poczatkowe :(
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: romo » 20 wrz 2004, 21:51

"tomek" pisze:
"romo" pisze:Nigdy nie zakladalbym gazu gdyby go nie bylo w autku ktore kupilem.nawet zapalniczki wole na benzyne niz na gaz :lol:
Zdziwilbys sie jak auto chodzi na wtrysku gazu... ale to inne koszty poczatkowe :(
autko owszem chodzi na gazie ale nie ma takiego odejscia jak na benzynie.ta przypadlosc od tego momentu co pisalem przed urlopem maiala miejsce jeszcze 2 razy i to o zgrozo na autostradzie we wloszech gdzie do domu mialem 1500 kilosow.cos chyba nawala komputer w gazowni.infocenter zglupiali podawal niski poziom oleju,brak zasilania.wskazywal awarie po awari.po paru minutach sie uspokoil ale wolalem nie ryzykowac i do poloni wracalem na benzynie
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa 16V T - problem z LPG

Post autor: tomek » 21 wrz 2004, 8:32

"romo" pisze:autko owszem chodzi na gazie ale nie ma takiego odejscia jak na benzynie.
Ja ciagle obstawiam nieprawidlowa instalacje do tego auta. Turbo ma swoje wymagania i nie wiem jak komus moglo przyjsc do glowy, zeby zainstaloac instalke II generacji do takiego auta.

Podjedz do goscia, ktory zakladal i uswiadom mu bejsbolem, ze spierniczyl auto :lol:
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”