Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Moderator: giekso
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No cóż coraz lepsze wyniki Fiata nie przekładają się na pozytywne decyzje w sprawie naszej marki. Rozmawiałem z przedstawicielami trójmiejskich dilerów Lancii. Twierdzą oni, że marka z końcem roku zostanie wycofana z naszego rynku.
Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Fiata, Alfy, Lancii, Jeep'a i Maserati, wszystko ładnie w górę.
Co do Lancii, to już było wiadome i przesądzone, Lancia Ypsilon znika w całej Europie, poza Italią. Ypsilon, mimo większej praktyczności, przegrał wewnętrzną konkurencję z Fiatem 500. Innych modeli nie ma.
Jestem ciekaw co Fiat zrobi z nową generacją Ypsilon, która będzie większa (pełnowymiarowy segment B) i produkowana równoległe z obecną małą Ypsilon z Tychów. Może jednak pokuszą się o sprzedaż przez wybranych dilerów w Europie, tym bardziej, że ponoć Fiat zrezygnował z 500-tki w wersji 'B segment' i nie ma być nowej Alfy MiTo. Pojawia się miejsce dla Lancii.
Generalnie mam nadzieję na rozwój Lancii, bo Fiat zarzuca rozwój linii 500. Cross 500X nie jest hitem i to chyba przesądziło. Zostanie na pewno 500 w wersji mini produkowana w Tychach (kiedy nowa generacja ?) i co najwyżej 500L/500X o ile będą w przyszłości kontynuowane jako 500tki i w takiej stylizacji. Jednak linia retro, która sprawdziła się przy 500 mini, niekoniecznie pasuje do większych aut.
Fiat idzie bardziej w kierunku aut budżetowych (Panda, Tipo, nowe 'Punto', może jakiś cross z segmentu C), już bez zacięcia na 'near premium' jak w przypadku 500-tek i Spider'a.
Alfa Romeo z kolei idzie w segment premium z wysokimi cenami.
No to mamy miejsce na Lancię, gdzieś pośrodku, tylko trzeba budować markę od zera.
Co do Lancii, to już było wiadome i przesądzone, Lancia Ypsilon znika w całej Europie, poza Italią. Ypsilon, mimo większej praktyczności, przegrał wewnętrzną konkurencję z Fiatem 500. Innych modeli nie ma.
Jestem ciekaw co Fiat zrobi z nową generacją Ypsilon, która będzie większa (pełnowymiarowy segment B) i produkowana równoległe z obecną małą Ypsilon z Tychów. Może jednak pokuszą się o sprzedaż przez wybranych dilerów w Europie, tym bardziej, że ponoć Fiat zrezygnował z 500-tki w wersji 'B segment' i nie ma być nowej Alfy MiTo. Pojawia się miejsce dla Lancii.
Generalnie mam nadzieję na rozwój Lancii, bo Fiat zarzuca rozwój linii 500. Cross 500X nie jest hitem i to chyba przesądziło. Zostanie na pewno 500 w wersji mini produkowana w Tychach (kiedy nowa generacja ?) i co najwyżej 500L/500X o ile będą w przyszłości kontynuowane jako 500tki i w takiej stylizacji. Jednak linia retro, która sprawdziła się przy 500 mini, niekoniecznie pasuje do większych aut.
Fiat idzie bardziej w kierunku aut budżetowych (Panda, Tipo, nowe 'Punto', może jakiś cross z segmentu C), już bez zacięcia na 'near premium' jak w przypadku 500-tek i Spider'a.
Alfa Romeo z kolei idzie w segment premium z wysokimi cenami.
No to mamy miejsce na Lancię, gdzieś pośrodku, tylko trzeba budować markę od zera.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Trzymam kciuki Darek za spełnienie twojej wizji , oby tak było bez utraty statusu premium dla Lancii
Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Lenovo YT3-X50L przy użyciu Tapatalka
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Mimo wszystko uważam, że sprzedaż 500X na poziomie prawie 100k jak również 500L na poziomie 80k, daje całkiem przyzwoity wynik w swoich klasach.broker pisze: ↑12 lis 2016, 9:51 Generalnie mam nadzieję na rozwój Lancii, bo Fiat zarzuca rozwój linii 500. Cross 500X nie jest hitem i to chyba przesądziło. Zostanie na pewno 500 w wersji mini produkowana w Tychach (kiedy nowa generacja ?) i co najwyżej 500L/500X o ile będą w przyszłości kontynuowane jako 500tki i w takiej stylizacji. Jednak linia retro, która sprawdziła się przy 500 mini, niekoniecznie pasuje do większych aut.
Fiat idzie bardziej w kierunku aut budżetowych (Panda, Tipo, nowe 'Punto', może jakiś cross z segmentu C), już bez zacięcia na 'near premium' jak w przypadku 500-tek i Spider'a.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
500L czy MPV segementu B, to zamierający segment na rzecz SUV-ów, ale Fiat ma to szczęście, że jedynym rynkiem w Europie, gdzie takie auta są popularne jest Italia.
500L to lider z tego powodu, ale 80 tys sztuk w całej Europie to mniej niż zakładali. Cała konkurencja jednak ma jeszcze gorzej i nie wiem czy taki Ford B-max dostanie następcę. W ogóle 500L pomaga niewielka ilość modeli na rynku w tym segmencie, w tym żadnego z grupy VW.
Tu mamy wyniki w Europie po III kwartałach 2016.
http://carsalesbase.com/european-sales- ... v-segment/
500X i konkurencja po III kwartałach 2016. O ile sam 500X mógłby wypaść lepiej, to już duet FCA: 500X + Renegade daje sumarycznie dobry wynik. Co ciekawe, znowu grupa VW nie jest tu obecna, ale konkurencja już dużo większa.
Rynek włoski odpowiada za 50% sprzedaży 500X, co oznacza, że ten model nie jest hitem nigdzie poza Italią. Na pewno jednak możemy powiedzieć, że sprzedaż jest przyzwoita. Szkoda tylko, że w USA 500X jest klapą.
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
500L to lider z tego powodu, ale 80 tys sztuk w całej Europie to mniej niż zakładali. Cała konkurencja jednak ma jeszcze gorzej i nie wiem czy taki Ford B-max dostanie następcę. W ogóle 500L pomaga niewielka ilość modeli na rynku w tym segmencie, w tym żadnego z grupy VW.
Tu mamy wyniki w Europie po III kwartałach 2016.
http://carsalesbase.com/european-sales- ... v-segment/
500X i konkurencja po III kwartałach 2016. O ile sam 500X mógłby wypaść lepiej, to już duet FCA: 500X + Renegade daje sumarycznie dobry wynik. Co ciekawe, znowu grupa VW nie jest tu obecna, ale konkurencja już dużo większa.
Rynek włoski odpowiada za 50% sprzedaży 500X, co oznacza, że ten model nie jest hitem nigdzie poza Italią. Na pewno jednak możemy powiedzieć, że sprzedaż jest przyzwoita. Szkoda tylko, że w USA 500X jest klapą.
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Trzeba poczekać ma decyzje szefostwabroker pisze: ↑28 sty 2017, 19:43 500L czy MPV segementu B, to zamierający segment na rzecz SUV-ów, ale Fiat ma to szczęście, że jedynym rynkiem w Europie, gdzie takie auta są popularne jest Italia.
500L to lider z tego powodu, ale 80 tys sztuk w całej Europie to mniej niż zakładali. Cała konkurencja jednak ma jeszcze gorzej i nie wiem czy taki Ford B-max dostanie następcę. W ogóle 500L pomaga niewielka ilość modeli na rynku w tym segmencie, w tym żadnego z grupy VW.
Tu mamy wyniki w Europie po III kwartałach 2016.
http://carsalesbase.com/european-sales- ... v-segment/
500X i konkurencja po III kwartałach 2016. O ile sam 500X mógłby wypaść lepiej, to już duet FCA: 500X + Renegade daje sumarycznie dobry wynik. Co ciekawe, znowu grupa VW nie jest tu obecna, ale konkurencja już dużo większa.
Rynek włoski odpowiada za 50% sprzedaży 500X, co oznacza, że ten model nie jest hitem nigdzie poza Italią. Na pewno jednak możemy powiedzieć, że sprzedaż jest przyzwoita. Szkoda tylko, że w USA 500X jest klapą.
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
Btw.
Dziwi mnie ciągłe zmienianie nazw odnośnie kompaktów Fiata.
Jak Punto jest klepane w niemal niezmiennej wersji już wiele lat, nazwa pozostaje...
... To kompakty co generacja inaczej, Bravo-Brava, Stilo, Bravo już tylko jedna bryła i poniwnie Tipo.
Plus że będzie dostępne w pełnej palecie jako htchb, sedan oraz sw.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Ehhhh, to były kurde czasy...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
A teraz to wygląda tak, przynajmniej wiemy, że Fiat jest na ścieżce wzrostowej, początek 2017 też mają rewelacyjny (efekt Tipo).
http://carsalesbase.com/european-car-sa ... 16-brands/
http://carsalesbase.com/european-car-sa ... 16-brands/
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Podsumowania 2016
http://carsalesbase.com/
np
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... v-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... d-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... e-segment/
itd
http://carsalesbase.com/
np
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... v-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... r-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... d-segment/
http://carsalesbase.com/european-sales- ... e-segment/
itd
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie
Gratulacje dla Fiata za wynik w Polsce i nie tylko.
Ale sytuacja w Usa wygląda tragicznie...
Ale sytuacja w Usa wygląda tragicznie...
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była