Lancia Kappa- czy to dobry samochód dla studenta?

Moderator: stabraf

srekal34
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Lancia Kappa- czy to dobry samochód dla studenta?

Post autor: srekal34 » 01 gru 2007, 12:10

Witam. zacznijmy od tego, że się trochę przedstawię - jestem 20 letnim studentem, który planuje kupić Lancię Kappę, gdyż przyzwyczajony jest do dużych samochodów i nie chcę jakiegoś małego miejskiego auta, no i wysmakowany styl tego cudu włoskiej stylizacji bardzo mi odpowiada.

Czytając opinie w internecie przekonałem się ze koszt utrzymania nie jest taki drogi jak przekonują mnie nieznający tej marki. Chciałbym sie od Was dowiedzieć jak wyglądają ceny części w stosunku do Audi, Opla, BMW?(w kręgu zainteresowań było Audi 80, BMW E36 i Opel Vectra B)

Kolejne pytanie to czy obsługa(wymiana filtra oleju, i inne prace konserwujące/drobne usterki) sa problemem dla kogoś radzącego sobie z takimi rzeczami w Mercedesie W124('94)? czy raczej wymagają wizyty w serwisie? Gdyż nie mam nieograniczonego budżetu, autem przejeżdżał będę jakieś 400km miesięcznie i nie chciałbym, by był skarbonką bez dna(myśle że więcej niż 200zł miesięcznie nie licząc paliwa nie chcę wydawać)

Jak drogo wygląda serwis w Łodzi?

Jak wygląda spalanie silnika 2.0? Zmieszczę się w górnej granicy 12 litrów w mieście?

No i ostatnie pytanie czy warto sie pchać w pierwsze roczniki ('95-'97) gdy mam do dyspozycji 10 tysięcy złotych, a musi mi wystarczyć jeszcze na OC, więc na samo auto zostaje około 8,5 tysiąca?

Ps. Jak z popularnością tego modelu wśród złodzieji? Nie trzeba patrzeć na nie co 5 minut czy nadal stoi pod blokiem?

Awatar użytkownika
Duch-Dziadka
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5269
Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Czarnków/Poznań

Czy Lancia Kappa to dobry samochód dla studenta?

Post autor: Duch-Dziadka » 01 gru 2007, 12:33

Drogi kolego...