zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Blash » 11 sty 2008, 11:42

no i stało się zeta trafiła do mojego mechanika z problemem zapowietrzającej sie nagrzewnicy, wstepna diagnoza uszczelka pod głowicą , po demontażu ciekawostka, głowica pęknieta, dodatkowo mechanik ocenił przebieg auta po wygladzie silnika, nie jestem specjalnie zachwycony, na chwilę obecną potrzebuje głowicy to tyle


ps. dodatkowo przekręcone komory wstępne , popekany tłok, ciężka sprawa dobrze że mam w porządku mechaników

dudekken

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: dudekken » 17 sty 2008, 0:06

Nie zazdroszcze sytuacji ale :mojty: głowa do góry czego nie robi sie dla naszych kochanych Lusiek

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Blash » 18 sty 2008, 11:47

najnowsze wieści , spękany tłok oraz przekręcone 2 komory , dobre wieści , uzywka którą nabyłem trzyma ciśnienie i właśnie zajmuje sie nia szlifierz , nabyte już uszczelki, rozrząd i pompa wody, tłok i pierscienie.

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Blash » 03 lut 2008, 11:31

zeta działa

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: prezesjm » 03 lut 2008, 15:09

A coś więcej , przypuszczalne przyczyny, orientacyjne koszty. Lepsza praca po naprawia ?

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Blash » 03 lut 2008, 18:29

po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: prezesjm » 04 lut 2008, 8:36

"Blash" pisze:po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
O fuc... troszkę dużo. Miłość do autobusu nie osłabła ?

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: pew » 05 lut 2008, 0:41

:hmmm: za tą cenę to można poszukać używanego silnika, niekoniecznie od Lancii zresztą :wink:
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Blash » 07 lut 2008, 13:24

"pew" pisze::hmmm: za tą cenę to można poszukać używanego silnika, niekoniecznie od Lancii zresztą :wink:
no i co dalej , zero pewności co do jakości tego używanego , odpada tylko uszczelka pod głowicą i głowica za to dochodzi cena silnika plus reszta czyli rozrząd pompa no i kasa za robotę co daje większą kwotę
pewnie że miałem okazję dostania nówki silnika z citroen polska za jakieś 6000 do 7000 ale z całą reszta dawało to ok 10000 kosztów a to już średnia impreza , niestety w dzisiejszych silnikach o dużych pojemnościach awaria głowicy generuje koszty

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Blash » 07 lut 2008, 13:26

"prezesjm" pisze:
"Blash" pisze:po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
O fuc... troszkę dużo. Miłość do autobusu nie osłabła ?
no raczej nie , chociaz miałem jeszcze rok nią jeździc a tu wypadnie ze 2 lata
aha coś spalanie spadło 900 km i 7,1
pozdro dla wrocławskich lanci , bo akurat siedzę tu od jakiegos czasu

Awatar użytkownika
maciek_czer
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 176
Rejestracja: 07 kwie 2006, 0:00
Lokalizacja: Częstochowa

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: maciek_czer » 07 lut 2008, 13:31

Witam!

Masz 1.9 TD czy coś innego? Przerabiałem to w fiacie ulysse 1.9TD głowica, tragedia to francuski silnik. Też pęknięta głowica wymiana składanie i nakaz dla klienta aby udał się do "pompiarza" żeby zrobić końcówki wtrysków i pompę ustawić. Klient to olał po trzech miesiącach wypaliło nowe świece, komory spalania, i szlag trafił turbinę (całe szczęście że na gwarancji była). Efekt wymiana silnika na silniczek z peugeota 406. Moim zdaniem lepiej by było jakby montowali tam włoskie silniki, a nie żabojady.
Lancia Y10 Avenue, Chevrolet Lumina APV 3.1 V6 1991
Serwis Fiat, Lancia, Alfa Romeo
http://www.flar-ital.pl

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Blash » 08 lut 2008, 16:58

2,1 td

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: magOmichVE
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: lancia1969 » 08 lut 2008, 21:44

Blash - współczuje mniejszego porfela ale zobaczysz że odrobi sie :wink:

P.S.
"maciek_czer" pisze:Witam!

Masz 1.9 TD czy coś innego? Przerabiałem to w fiacie ulysse 1.9TD głowica, tragedia to francuski silnik. ........
1.9 Td to są właśnie włoskie paści .

Awatar użytkownika
Jacus
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 23 lut 2007, 0:00
Skype: GG 9564687
Imię: Jacek
Lokalizacja: Mielec

zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą

Post autor: Jacus » 09 lut 2008, 8:23

Tez mi sie wydaje, że 1.9 TD to włoska jednostka
Ogólnie 2.1 TD są nie do za.....nia - 600-800tys.km to dla nich nie problem
Musiałeś trafić na jakiś felerny model :cry:

Blash - a tak z ciekawości , jaki przebieg ?

Pozdrawiam
Pozdrawiam
>>Jacek<<
LANCIA PHEDRA aut. 2.0 JTD 110KM 2003r Obrazek
(wcześniej Peugeot 806 2.1 td)

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 09 lut 2008, 8:31

pytanie o przebiej jest nie na miejscu, lepiej się zapytać gdzie ją kupil :) : yesyes : : yesyes :

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”