zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
no i stało się zeta trafiła do mojego mechanika z problemem zapowietrzającej sie nagrzewnicy, wstepna diagnoza uszczelka pod głowicą , po demontażu ciekawostka, głowica pęknieta, dodatkowo mechanik ocenił przebieg auta po wygladzie silnika, nie jestem specjalnie zachwycony, na chwilę obecną potrzebuje głowicy to tyle
ps. dodatkowo przekręcone komory wstępne , popekany tłok, ciężka sprawa dobrze że mam w porządku mechaników
ps. dodatkowo przekręcone komory wstępne , popekany tłok, ciężka sprawa dobrze że mam w porządku mechaników
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
Nie zazdroszcze sytuacji ale głowa do góry czego nie robi sie dla naszych kochanych Lusiek
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
najnowsze wieści , spękany tłok oraz przekręcone 2 komory , dobre wieści , uzywka którą nabyłem trzyma ciśnienie i właśnie zajmuje sie nia szlifierz , nabyte już uszczelki, rozrząd i pompa wody, tłok i pierscienie.
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
A coś więcej , przypuszczalne przyczyny, orientacyjne koszty. Lepsza praca po naprawia ?
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
O fuc... troszkę dużo. Miłość do autobusu nie osłabła ?"Blash" pisze:po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
za tą cenę to można poszukać używanego silnika, niekoniecznie od Lancii zresztą
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
no i co dalej , zero pewności co do jakości tego używanego , odpada tylko uszczelka pod głowicą i głowica za to dochodzi cena silnika plus reszta czyli rozrząd pompa no i kasa za robotę co daje większą kwotę"pew" pisze: za tą cenę to można poszukać używanego silnika, niekoniecznie od Lancii zresztą
pewnie że miałem okazję dostania nówki silnika z citroen polska za jakieś 6000 do 7000 ale z całą reszta dawało to ok 10000 kosztów a to już średnia impreza , niestety w dzisiejszych silnikach o dużych pojemnościach awaria głowicy generuje koszty
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
no raczej nie , chociaz miałem jeszcze rok nią jeździc a tu wypadnie ze 2 lata"prezesjm" pisze:O fuc... troszkę dużo. Miłość do autobusu nie osłabła ?"Blash" pisze:po naprawie nie kopci przy przyspieszaniu poza tym bez zmian , oprócz kieszeni, 4000 wyparowało
aha coś spalanie spadło 900 km i 7,1
pozdro dla wrocławskich lanci , bo akurat siedzę tu od jakiegos czasu
- maciek_czer
- Forumowicz/ka
- Posty: 176
- Rejestracja: 07 kwie 2006, 0:00
- Lokalizacja: Częstochowa
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
Witam!
Masz 1.9 TD czy coś innego? Przerabiałem to w fiacie ulysse 1.9TD głowica, tragedia to francuski silnik. Też pęknięta głowica wymiana składanie i nakaz dla klienta aby udał się do "pompiarza" żeby zrobić końcówki wtrysków i pompę ustawić. Klient to olał po trzech miesiącach wypaliło nowe świece, komory spalania, i szlag trafił turbinę (całe szczęście że na gwarancji była). Efekt wymiana silnika na silniczek z peugeota 406. Moim zdaniem lepiej by było jakby montowali tam włoskie silniki, a nie żabojady.
Masz 1.9 TD czy coś innego? Przerabiałem to w fiacie ulysse 1.9TD głowica, tragedia to francuski silnik. Też pęknięta głowica wymiana składanie i nakaz dla klienta aby udał się do "pompiarza" żeby zrobić końcówki wtrysków i pompę ustawić. Klient to olał po trzech miesiącach wypaliło nowe świece, komory spalania, i szlag trafił turbinę (całe szczęście że na gwarancji była). Efekt wymiana silnika na silniczek z peugeota 406. Moim zdaniem lepiej by było jakby montowali tam włoskie silniki, a nie żabojady.
Lancia Y10 Avenue, Chevrolet Lumina APV 3.1 V6 1991
Serwis Fiat, Lancia, Alfa Romeo
http://www.flar-ital.pl
Serwis Fiat, Lancia, Alfa Romeo
http://www.flar-ital.pl
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
Blash - współczuje mniejszego porfela ale zobaczysz że odrobi sie
P.S.
P.S.
1.9 Td to są właśnie włoskie paści ."maciek_czer" pisze:Witam!
Masz 1.9 TD czy coś innego? Przerabiałem to w fiacie ulysse 1.9TD głowica, tragedia to francuski silnik. ........
- Jacus
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 lut 2007, 0:00
- Skype: GG 9564687
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Mielec
zeta - u mechanika- uszczelka pod pęknietą głowicą
Tez mi sie wydaje, że 1.9 TD to włoska jednostka
Ogólnie 2.1 TD są nie do za.....nia - 600-800tys.km to dla nich nie problem
Musiałeś trafić na jakiś felerny model
Blash - a tak z ciekawości , jaki przebieg ?
Pozdrawiam
Ogólnie 2.1 TD są nie do za.....nia - 600-800tys.km to dla nich nie problem
Musiałeś trafić na jakiś felerny model
Blash - a tak z ciekawości , jaki przebieg ?
Pozdrawiam