Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 12 lut 2008, 13:10

Kto wie jakie wahacze i tarcze/klocki szły na pierwszy montaż w Lybrze?
TRW? Magneti? Tofas?

Słyszał kto co dobrego/złego o wahaczach General Motors, tarczach Nakamoto, klockach Woking?
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 12 lut 2008, 13:13

Ok już wiem, wahacze były z TRW. Reszta pytań aktualna :)

PS. Oryginalny wahacz w serwisie Fiata kosztuje... 670zł... 8O
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: kartonik » 12 lut 2008, 14:03

U mnie np. szczeki hamulcowe z przodu maja logo ATE :P

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2029
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Jarek_Jarecki » 12 lut 2008, 14:08

"Simon" pisze: PS. Oryginalny wahacz w serwisie Fiata kosztuje... 670zł... 8O
u mnie masz oryginalne nowki za 320 zł (szt + wysyłka)

pzdr:D
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Egon » 12 lut 2008, 14:34

mozna taniej wahacz
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 12 lut 2008, 14:36

ta, widziałem te TRW i bardzo się nad nimi zastanawiam.

Oczywiście można jeszcze taniej, jakieś Wemy albo Delphi chodzą po 150-180 zł, ale miałem już takie w Bravo i prawy wytrzymał 10kkm.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2008, 14:39 przez Simon, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2029
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Jarek_Jarecki » 12 lut 2008, 14:37

jak kto woli :D kwestia "oryginału" lub "jakości jak oryginału" :D
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 12 lut 2008, 14:39

no to w końcu TRW to nie oryginał?
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

kartonik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 611
Rejestracja: 08 mar 2005, 0:00
Imię: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: kartonik » 12 lut 2008, 14:42

juz chyba dyskutowalismy w innym temacie o oryginalach i ich ponadprzecietnej jakosci. jesli mnie pamiec nie myli, skonczylo sie na tym, ze to wielka bujda na resorach, za ktora trzeba przeplacac w serwisie gruba kapuste.

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 12 lut 2008, 14:52

Wiesz.. jest różnica kupić TRW za 260zł albo oryginały produkcji TRW za 670. Chyba, że chodzi Ci o to, że TRW, Wema, Tofas, Magneti, Delphi i wszystkie inne wynalazki to jeden pies.
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2029
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Jarek_Jarecki » 12 lut 2008, 14:53

tak czy owak moja cena oryginalnych jest aktualna :D
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Taz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4093
Rejestracja: 03 kwie 2007, 0:00
Imię: Irek
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Taz » 12 lut 2008, 15:07

"Simon" pisze:Słyszał kto co dobrego/złego o wahaczach General Motors, tarczach Nakamoto, klockach Woking?
Kumpel ze sklepu motoryzacyjnego stwierdził:
"wahacze sa takie sobie wolal bym febi bilstein a o klockach i tarczach nic nie slyszalem i proponowal bym jak juz cos wymienic hamulce jednego producenta tzn np. klocki brembo i tarcze tez brembo"
'12 Lancia Voyager 3,6
'03 Mercedes CLK 55 AMG
'06 Yamaha R6 RJ11 track only
...i służbowa '21 Skoda Octavia 1,5 150KM DSG

Awatar użytkownika
Simon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 656
Rejestracja: 23 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Simon » 12 lut 2008, 15:08

o, i to jest odp na moje pytanie :)
Lancia Lybra 1.9 JTD LX Berlina
Paganini Black
Kilka fotek

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Egon » 12 lut 2008, 17:07

ja już siedze w cześciach klika latek TRW jest to jakość oryginału w fiacie zawiesznia TRW ida na pierwszy montaż ,cena na aftermarket (sprzedaż pozaserwisowa) jest zawsze niższa niż w serwisie bo inaczej nikt by nie kupił sugerowana cena detaliczna takiego wahacza to ok. 320zł
jesli masz zamiar kupić dobry wahacz to kup TRW
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Lybra - wahacze i hamulce - co dawała fabryka?

Post autor: Dudi » 12 lut 2008, 18:31

Ja kupiłem wahacze TRW (oryginalne :!: ) w autosklep24.pl za 253,00 pln/sztuka. Tyle że dostałem 20% zniżki, ale zadzwoń i rzuć hasło Lancia Klub Polska. Jakiś upust na pewno dostaniesz. Jeśli chodzi o hamulce to narazie wymieniałem klocki z tyłu (też TRW) komplet za 70 pln.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”