Łoldtajmer zamiast Lybry
Moderator: giekso
Łoldtajmer zamiast Lybry
Jeśli kogos nie stać na Ferrari albo klasyczną Alfkę zawsze pozostaje coś takiego. W Polsce w cenie przeciętnej Lyberki, zagramanicą pewnie dostanie się za pół tej ceny
Fiat 124
Cena niezła, no ale to licytacja...
Ale Polacy nie gęsi...
Fiat 124 w Rzeszowie
Kusi mnie, oj kusi takie autko.
Fiat 124
Cena niezła, no ale to licytacja...
Ale Polacy nie gęsi...
Fiat 124 w Rzeszowie
Kusi mnie, oj kusi takie autko.
Łoldtajmer zamiast Lybry
A czy ten pierwszy Spider jest wraz z autografem Dustina Hoffmana ?
Obydwa ładne .
Obydwa ładne .
Generalny dystrybutor własnego czasu.
Łoldtajmer zamiast Lybry
Jak obrobię się z A112 i wsadzeniem Turbo do Y10 to zabieram się za szukanie Fiata X1/9 zaraziłem się youngami !!
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Łoldtajmer zamiast Lybry
tyż ładne autko
prawie jak Stratos
prawie jak Stratos
Łoldtajmer zamiast Lybry
szkoda że nie było w iksach DOHC.. te 1,3 i 1,5 z kredensa jednak nie pasują do tego stylu i wyglądu ale i tak jest boski!
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]
Łoldtajmer zamiast Lybry
W 124 byłdunin pisze:szkoda że nie było w iksach DOHC.. te 1,3 i 1,5 z kredensa jednak nie pasują do tego stylu i wyglądu ale i tak jest boski!
A 118 koników w takim ścigaczu musi dawac niezłą radość z jazdy.
Większość z nich była sprzedawana w stanach, ale zdarzają się też takie sliczne europejskie wersje - bez tych szpetnych konturówek.
Łoldtajmer zamiast Lybry
Bym prosił adminów o przeniesienie do działu Old/Youngtimery - z rozpędu umiesciłem to w Hyde.
Łoldtajmer zamiast Lybry
prosze tu nie szerzyć bredni!! silniki X 1/9 nie mają nic wspólnego z silnikami z kredensa. I na ówczesne lata były bardzo nowoczesne - nieco zmioenione były jeszcze np w dedrach montowane. I te silniki uwielbiały wysokie obroty.
Szukam kontaktu z posiadaczami lancii bety, części lub całych takich samochodów nawet w bardzo kiepskim stanie
886 877 930
Jeśli trzeba to pomagam forumowiczom autolawetą na preferencyjnych warunkach
886 877 930
Jeśli trzeba to pomagam forumowiczom autolawetą na preferencyjnych warunkach
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Łoldtajmer zamiast Lybry
W Absolwencie, Hoffman jeździł Alfa Romeo Spider Pininfarina..."Jarek_Lu" pisze:A czy ten pierwszy Spider jest wraz z autografem Dustina Hoffmana ?
Obydwa ładne .
Członkiem rodziny Dustina Hoffmana, wschodzącej gwiazdy amerykańskiego kina był importer samochodów Alfa Romeo. Podobno, gdy Hoffman po raz pierwszy zobaczył czerwonego Spidera, zakochał się w nim od pierwszego wejrzenia. Kilka miesięcy później jego auto zagrało razem z nim w kultowym filmie ?Absolwent? Mike?a Nicholsa. Młody buntownik szalejący za kierownicą pięknego Alfa Romeo ? była to bodaj najlepsza z możliwych reklam Spidera. Auto z miejsca podbiło amerykański rynek. Na wszelki wypadek, w USA nazwano je nawet ?Graduate?, czyli ?Absolwent?. W ramach kolejnej ciekawostki dodajmy, że pierwsze modele tego samochodu przypłynęły do Stanów Zjednoczonych na pokładzie słynnego statku Raffaello.
Spider dysponował solidnym 109-konnym silnikiem o pojemności 1,6 litra. Dodatkowo w aucie aż roiło się od nowoczesnych rozwiązań technicznych, które nawet dziś robią duże wrażenie. Połączenie mocnej jednostki napędowej, dobrej skrzyni biegów i niskiej masy dawało mu natomiast niezwykłą dynamikę. Spider rozpędzał się nawet do prędkości 200 kilometrów na godzinę. Na osiągnięcie ?setki? potrzebował zaledwie niespełna osiem sekund. Przypomnijmy tylko, że był to koniec lat sześćdziesiątych...
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Łoldtajmer zamiast Lybry
a która to była wersja?
masz jakąś fotę z zewnątrz?
To chyba był jakiś bardzo youngtimer ( lata 80te? ).
Nie wiem czemu Fiacik 124 jakoś bardziej mi sie podoba.
masz jakąś fotę z zewnątrz?
To chyba był jakiś bardzo youngtimer ( lata 80te? ).
Nie wiem czemu Fiacik 124 jakoś bardziej mi sie podoba.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Łoldtajmer zamiast Lybry
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Łoldtajmer zamiast Lybry
No tak teraz już jasne , człowiekowi z wiekiem się wszystko kręci"Nat" pisze:
W Absolwencie, Hoffman jeździł Alfa Romeo Spider Pininfarina...
Dzięki za odswieżenie pamięci (tym sposobem zaliczam dziś powtórkę Absolwenta).
Generalny dystrybutor własnego czasu.
Łoldtajmer zamiast Lybry
1,3 i 1,5 w Dedrach to już szybciej w pierwszych Deltach i Prismach.. a co do podobieństw - moc 80KM z 1,5 to jak na fiata w tamtych latach N-I-C! jest to nowszy silnik, jak mówisz, i to jeszcze gorzej o nim świadczy. i to jest podobieństwo. a że lubią obroty - hmm.. jak chce się jechać takim silnikiem to trzeba go trzymać przy czerwonym polu.. ale nie zmienia to faktu, że samochodzik kiedyś mieć będę, mam nadzieję"tadzik128" pisze:prosze tu nie szerzyć bredni!! silniki X 1/9 nie mają nic wspólnego z silnikami z kredensa. I na ówczesne lata były bardzo nowoczesne - nieco zmioenione były jeszcze np w dedrach montowane. I te silniki uwielbiały wysokie obroty.
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]