Nuova Delta - samochód gaśnie
Nuova Delta - samochód gaśnie
Witajcie po długiej przerwie. Czas jakis nie było mnie w kraju, samochód jęździł dobrze, aż tu nagle...zaczeło się. Po kolei - podczas redukcji np z 4 na 3 obroty silnika zaczynają gwałtownie spadać i samochód gasnie, przy czym nie traci elektryki bo światła,deska etc, działają. Filtr paliwa wymieniłem - przytkane przewody?pompa?przepływomierz?Ostatnio na odcinku 5 ciu km zgasł 3 razy po czym przez 30 minut nie chciał się uruchomić, a w momencie przekręcania kluczyka do poz. startowej nie zapalały się wtryskiwacze. Chciałbym jeszcze wiedzieć ile może kosztować remont kapitalny silnika 2,0 16v ( może lepiej kupic inny ) - w moim zaczeły stukać zawory, świece okopcone, pali olej, wyciek spod koła rozrządu (?) i czy do delty pasuje zawieszenie z Tipo?
Wiem, że dlugie ale wielkie dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Wiem, że dlugie ale wielkie dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Nuova Delta - samochód gaśnie
Wow, to niezle urzadziles ten samochod ze jest w takim stanie, ja nie mam pojecia co to moze byc, bo to wszystko moze byc jak ci sie juz takie rzeczy dzieja to trzeba by do warsztatu juz dac bo nie wiem czy ktos ci pomoze przez internet, ale nie w tym sens bo tak ogolnie to chcialem sie tylko zapytac jaki masz przebieg i po jakim [rzebiegu ci sie zaczely te wszystkie ceregiele ?
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
Nuova Delta - samochód gaśnie
przebieg ma 130 tys. - kupilem ją w styczniu, więc mogła być już zajeżdżona, bo od początku były z nią cyrki.
- Torell007
- Założyciel LKP
- Posty: 1363
- Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
Nuova Delta - samochód gaśnie
to masz pecha, bo generalnie Delty to bardzo dobre samochody. Czasem trafiają się egzemplarze "zajechane" ale to nie tylko w tej marce ... Poprostu pech i tyle"Marcin" pisze:przebieg ma 130 tys. - kupilem ją w styczniu, więc mogła być już zajeżdżona, bo od początku były z nią cyrki.
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie
Nuova Delta - samochód gaśnie
Witaj,
W opisie problemów z silnikiem wspomniałeś, że autko trochę stało nieużywane. Jeżeli olej w silniku to minerał, po przebiegu pow. 5kkm, to możliwym jest, że stanęły pierścienie na tłokach. Ponadto zanieczyścil się silniczek krokowy oraz tunel przepustnicy.
Oczyszczenie przepustnicy - zdjąć rurę ( silnik lekko ciepły, rurę ściągnąć bez podważania wkrętakiem, bo popęka). Uchylić przepustnicę i szmatką+WD wypucować ścianki.
Przeczyszczenie silniczka krokowego - wymontować, zatkać palcem wylot i "napsikać" do kanału WD (sporo), zatkać wlot i pobawić się w barmana trzepiącego drinki. Wylać brudy i parę razy powtórzyć operację. Na zakończenie przedmuchać sprężonym powietrzem. Delikatnym narzędziem, np. patyczkiem do lodów, sprawdzić, czy przesłona w kanale silniczka obraca się i nie zacina. Myć do skutku.
A teraz ostrożnie!
Odpuszczenie pierścieni - kiedyś robilo się to w ten sposób: wykręcić świece, do garów nalać po kieliszeczku benzyny, odczekać chwilkę i zakręcić silnikiem (uwaga - wskazane wypięcie kostki z modułu cewek w.n.). To stary sposób, może dziś są do tego lepsze specyfiki.
A olej pod rozrządem - no, chyba bez wymiany uszczelniacza się nie obejdzie.Luzy zaworowe można sprawdzić.
Może te zabiegi coś pomogą, 130kkm to całkiem młody silnik.
Pozdrawiam
W opisie problemów z silnikiem wspomniałeś, że autko trochę stało nieużywane. Jeżeli olej w silniku to minerał, po przebiegu pow. 5kkm, to możliwym jest, że stanęły pierścienie na tłokach. Ponadto zanieczyścil się silniczek krokowy oraz tunel przepustnicy.
Oczyszczenie przepustnicy - zdjąć rurę ( silnik lekko ciepły, rurę ściągnąć bez podważania wkrętakiem, bo popęka). Uchylić przepustnicę i szmatką+WD wypucować ścianki.
Przeczyszczenie silniczka krokowego - wymontować, zatkać palcem wylot i "napsikać" do kanału WD (sporo), zatkać wlot i pobawić się w barmana trzepiącego drinki. Wylać brudy i parę razy powtórzyć operację. Na zakończenie przedmuchać sprężonym powietrzem. Delikatnym narzędziem, np. patyczkiem do lodów, sprawdzić, czy przesłona w kanale silniczka obraca się i nie zacina. Myć do skutku.
A teraz ostrożnie!
Odpuszczenie pierścieni - kiedyś robilo się to w ten sposób: wykręcić świece, do garów nalać po kieliszeczku benzyny, odczekać chwilkę i zakręcić silnikiem (uwaga - wskazane wypięcie kostki z modułu cewek w.n.). To stary sposób, może dziś są do tego lepsze specyfiki.
A olej pod rozrządem - no, chyba bez wymiany uszczelniacza się nie obejdzie.Luzy zaworowe można sprawdzić.
Może te zabiegi coś pomogą, 130kkm to całkiem młody silnik.
Pozdrawiam
Nuova Delta - samochód gaśnie
Kurczę - mam nadzieję, że to tylko to o czym piszesz - tak czy owak wymieniam sondę lambda, pompę paliwa i pewnie zrobie remont silnika - zobaczę co na to powie mechanik.
Dzięki za pomoc.
Dzięki za pomoc.
Nuova Delta - samochód gaśnie
jak na delte to jest wiek przedemerytalny i dzieki za dokladne opisy jak co zrobic przy aucie, moze kiedys skorzystam z tych konkretnych porad."wujek" pisze:Witaj,
Może te zabiegi coś pomogą, 130kkm to całkiem młody silnik.
Pozdrawiam