Delta II 1.6 16v - części do tuningu mechanicznego.

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
delta1996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 28 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: opole

Delta II 1.6 16v - części do tuningu mechanicznego.

Post autor: delta1996 » 20 mar 2008, 21:20

cześć wiecie może gdzie moge kupić części do tuningu mechanicznego?? typu układ dolotowy ,wydechowy.regulowane zawieszenie to ma razie tyle. a to wszystko do lanci delty 2 1.6 16v poniewasz wydaje mi sie słaba jak na ten silnik.więc pomóżcie.pozdrawiam

dawidson

części do tuningu mechanicznego.

Post autor: dawidson » 21 mar 2008, 7:44

doloty robi K&N. komplety uklad wydechowy dopasujesz z bravo/brava. Sa w ofercie niemal kazdej wiekszej firmy robiacej wydechy.
Nie oczekuj cudow. Delta wbrew pozuorm to ciezka krowa :/

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: części do tuningu mechanicznego.

Post autor: evo » 21 mar 2008, 23:44

"delta1996" pisze:cześć wiecie może gdzie moge kupić części do tuningu mechanicznego?? typu układ dolotowy ,wydechowy.regulowane zawieszenie to ma razie tyle. a to wszystko do lanci delty 2 1.6 16v poniewasz wydaje mi sie słaba jak na ten silnik.więc pomóżcie.pozdrawiam
części możesz dostać np. u mnie, pakiety tunigowe do 130KM-z 90 serii.
a jaka moc czy osiągi cię satysfakcjonują???
1,6 słaba baza do wielkich szleństw.
możesz modyfikować 1,6-powyżej 130KM koszty będą cię zjadać 8O
włożyć 2,016/20v lub turbo
albo zmienić auto :D

delta1996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 28 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: opole

części

Post autor: delta1996 » 24 mar 2008, 20:21

wiecie zastanawiałem sie nad założenie m turbo ale to chyba nie opłacalne a znależć 2.0 turbo w dobrym stanie też nie jest łatwe.pozatym na przyśpieszenie ledwo gonie sejczento a to już porazka

delta1996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 28 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: opole

części do tuningu mechanicznego.

Post autor: delta1996 » 24 mar 2008, 20:28

jeszcze jedno pytanie czemu brawo z tym silnikiem ma 103km a delta tylko90??

Awatar użytkownika
Pepto
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 270
Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź

części do tuningu mechanicznego.

Post autor: Pepto » 25 mar 2008, 19:28

Ponieważ, na rynek niemiecki (ze względu na ulgi w ubezpieczeniu) silniki te były zdławione do 90KM, jak byś miał Delcinke z włoch to by miła 103kucyki. Samo odblokowanie nie jest takie proste ponieważ inne są wałeczki i komputer.
Obrazek Delta (836) HPE 2.0 16v 96r. Dedra Integrale x2

delta1996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 34
Rejestracja: 28 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: opole

części do tuningu mechanicznego.

Post autor: delta1996 » 25 mar 2008, 20:22

napiszcie coś więcej

Awatar użytkownika
Ara
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 351
Rejestracja: 14 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

części do tuningu mechanicznego.

Post autor: Ara » 26 mar 2008, 22:05

"Pepto" pisze:Ponieważ, na rynek niemiecki (ze względu na ulgi w ubezpieczeniu) silniki te były zdławione do 90KM, jak byś miał Delcinke z włoch to by miła 103kucyki. Samo odblokowanie nie jest takie proste ponieważ inne są wałeczki i komputer.
Czy to samo tyczy się Gt i.e. ? Do tej pory myślałem że niższa moc spowodowana jest jedynie zastosowaniem Kata w ukł. wydechowym :?

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”