Jaki silnik polecacie do Kappy?
: 22 kwie 2008, 18:48
witam zamierzam kupić kappe ale nie wiem z jakim silnikiem doradzcie coś pozdrawiam
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
ujme to tak - jesli masz choc cien watpliwosci czy utrzymasz to auto to je sobie odpusc. Bezawaryjne kappy 2.0T sa drogie w utrzymaniu a co bedzie jak trafisz na gorszy egzemplarz? Naprawde szkoda auta na druciarstwo."haryhary" pisze:ok a jesli chciałbym zagazować to jaki silnik wtedy?kusi mnie z turbo ale niewiem jak zareaguje na gaz?
Kup 2.0 20V Turbo wsadź gaz PRINS i żadnych problemów. Miałem taki zestaw i gorąco polecam."haryhary" pisze:ok a jesli chciałbym zagazować to jaki silnik wtedy?kusi mnie z turbo ale niewiem jak zareaguje na gaz?
Bezawaryjne kappy nie istnieją a gaz to ostatni element o jakim bym teraz myslał.Grunt to dobry podkład instalacja to deserek nie tani zresztą ja jezdze na benie i nie narzekam pali tak z 12 to wsumie nie zle jak na taki duzy motor isamochód.Pozdrawiam i życze w przyszłosci mniej problemów niz instalacja gazowa."hamberg" pisze:ujme to tak - jesli masz choc cien watpliwosci czy utrzymasz to auto to je sobie odpusc. Bezawaryjne kappy 2.0T sa drogie w utrzymaniu a co bedzie jak trafisz na gorszy egzemplarz? Naprawde szkoda auta na druciarstwo."haryhary" pisze:ok a jesli chciałbym zagazować to jaki silnik wtedy?kusi mnie z turbo ale niewiem jak zareaguje na gaz?
Turbo zniesie gaz, jeśli nie będziesz oszczędzał na instalce. Ale zastanów się czemu chcesz turbo. Frajda jest niezła, ale musisz się liczyć z większymi kosztami. Jak Cię stać na turbo to polecam"haryhary" pisze:ok a jesli chciałbym zagazować to jaki silnik wtedy?kusi mnie z turbo ale niewiem jak zareaguje na gaz?
"Tomzik" pisze:Ja mam 20V Turbo i troszkę problemów z instalacja miałem, ale "przejęta" była po poprzednim włascicielu, okazało się, że w parowniku membrany do wymiany były, teraz śmiga git na gazie. Instalacja BRC.
Co do świstawki- nawet jak tylko czasem lubisz porządniej depnąć to przy spokjnej jeździe świstawka nie spowoduje wysokiego zużycia paliwa, powinno się utrzymywać na podobnym, może nieco wyższym poziomie niż w zwykłym 2,0. Ale jak depniesz to nie wiem czy 3,0 V6 nie zostanie w tyle, w każdym razie micha się jarzy Mi wychodzi gazu maksymalnie 13,6, a jeżdżę non stop z klimą, w granicach 120-130 na trasie, przy wyprzedzaniu redukcje na trójkę i korzystam z uroków 310 Nm i 220KM. Co dzień też brnę przez miasto do roboty i spowrotem jakieś 20km, więc uważam, że spalanie jest całkiem znośne.
Jedna wada, jaką do tej pory odkryłem- problemy z tłumikiem końcowym, od 2,0 czy 2,4 nie pasuje (przynajmniej wg Lancii i nie tylko) a jedyny przeze mnie znaleziony to "jedyne" 730zł..
Chlopie, dawaj namiary na ten tlumiczek, to jest dobra cena..."Tomzik" pisze:J
Jedna wada, jaką do tej pory odkryłem- problemy z tłumikiem końcowym, od 2,0 czy 2,4 nie pasuje (przynajmniej wg Lancii i nie tylko) a jedyny przeze mnie znaleziony to "jedyne" 730zł..