Thema - strumienica spalin
Thema - strumienica spalin
... (i jej ewentualny wpływ na sondę Lambda) - czy studiował ktoś ten temat?
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Wujek_2000
- Klubowicz
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thema - strumienica spalin
zapomnij o strumienicy, ma bardziej negatywny wpływ na silnik niż może się wydawać, jak już musisz dłubnąc wydech to poprostu wywal kata i wstaw samą rurke ale nie strumienice
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.
Thema - strumienica spalin
no ja słyszałem że właśnie ma całkiem pozytywny wpływ na silnik (na spalanie) ... poza tym już mam - a jeśli bym wstawił samą rurę to sonda i tak zgłupieje
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Thema - strumienica spalin
Ja mam sama rure i jak pytałem się mechaników to nie ma żadnego znaczenia.
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Thema - strumienica spalin
przy przepływie laminarnym strumiennica ma sens jednak spaliny mają inny przepływ (burzliwy )i to urządzenie sens traci :lol:a co do sondy to mała tulejka około 2 cm powinna sprawę załatwić robiłem tak w downpipe w subaru i było ok .
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Thema - strumienica spalin
O co w tym chodzi bo nie jarzę ?"bryś" pisze:a co do sondy to mała tulejka około 2 cm powinna sprawę załatwić robiłem tak w downpipe w subaru i było ok .
Thema - strumienica spalin
o większą temp spalin wynikającą z szybszego przepływu , trzeba trochę sondę oszukać subaru jest bardzo czułe, na brak kat w lanci jest to chyba obojętne
Thema - strumienica spalin
Tak jak mowilem w Themie to nie ma znaczenia
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Thema - strumienica spalin
Nie do końca bym się zgodził. jak zaczepiłem o studzienkę to musiałem wysypać kata i od tego czasu zapala mi się od czasu do czasu na benzynce kontrolka "check engine" (sprawdziłem alarm jest od sondy lambda) szczególnie w stanach niedogrzania silnika."bryś" pisze:o większą temp spalin wynikającą z szybszego przepływu , trzeba trochę sondę oszukać subaru jest bardzo czułe, na brak kat w lanci jest to chyba obojętne
Własnie sie zastanawiam nad podniesieniem temperatury na sondzie.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema - strumienica spalin
Temperatura i prędkość przepływu spalin jak te dwie wielkości powiązać? Temat jest skomplikowany, dopalanie spalin, dławienie, odbijanie fal, wirowanie spalin(zależy od typu strumienicy), rozprężanie.....
Mogę napisać, że teraz kiedy nie mam katalizatora, a w jego miejscu strumienicę to sonda ciągle oscyluje (0,8-0,3V), bez znaczenia czy obroty jałowe, czy sztywno ustawione na 3000obr/min, jedynie przy wysokich obrotach sinusoida się "zagęszcza". Nie wiem jak było przed ingerencją w wydech bo wtedy nie miałem komputera.
Czy wszystkie sondy w Lanciach mają grzanie? Czy w takim przypadku zmiana temp. spalin o kilka procent będzie miała znaczenie?
Wiem, że auto ze strumienicą nieco ożyło.
Mogę napisać, że teraz kiedy nie mam katalizatora, a w jego miejscu strumienicę to sonda ciągle oscyluje (0,8-0,3V), bez znaczenia czy obroty jałowe, czy sztywno ustawione na 3000obr/min, jedynie przy wysokich obrotach sinusoida się "zagęszcza". Nie wiem jak było przed ingerencją w wydech bo wtedy nie miałem komputera.
Czy wszystkie sondy w Lanciach mają grzanie? Czy w takim przypadku zmiana temp. spalin o kilka procent będzie miała znaczenie?
Wiem, że auto ze strumienicą nieco ożyło.
Thema - strumienica spalin
Masz moze examinera?"makek" pisze: Nie wiem jak było przed ingerencją w wydech bo wtedy nie miałem komputera.
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
Thema - strumienica spalin
Nie wszystkie. Ja np. nie mam podgrzewanej sondy, a Qba juz ma."makek" pisze:Czy wszystkie sondy w Lanciach mają grzanie? Czy w takim przypadku zmiana temp. spalin o kilka procent będzie miała znaczenie?
Wiem, że auto ze strumienicą nieco ożyło.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Thema - strumienica spalin
Examinera nie mam, korzystam z sterownika gazu (BINGO, soft z netu), a ten podpięty jest pod sonde, TPS, obroty (z cewki), mogę podejrzeć tempetaturę.
Temat Examinera już mi przeszedł jak zassałem pod tą nazwą film i kilka uszkodzonych archiwów, nikt nie potrafi powiedzieć ile ten program powinien mieć obiętości. Czy ktoś słyszał żeby examiner pracował pod Windowsem, może wymaga specyficznego środowiska.....itd, itp, mało danych na ten temat.
Temat Examinera już mi przeszedł jak zassałem pod tą nazwą film i kilka uszkodzonych archiwów, nikt nie potrafi powiedzieć ile ten program powinien mieć obiętości. Czy ktoś słyszał żeby examiner pracował pod Windowsem, może wymaga specyficznego środowiska.....itd, itp, mało danych na ten temat.
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
Thema - strumienica spalin
Moze warto pokorenspondowac z wascicielem tego cuda:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=77836463
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=77836463
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Thema - strumienica spalin
Mi wóz zdecydowanie ożył (tym bardziej że katalizator był stary i zapchany) ale za to spalanie również ożyło"makek" pisze:Czy wszystkie sondy w Lanciach mają grzanie? Czy w takim przypadku zmiana temp. spalin o kilka procent będzie miała znaczenie?
Wiem, że auto ze strumienicą nieco ożyło.
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT