Kappa - Podłączenie pod komputer
Kappa - Podłączenie pod komputer
Witam.
Autko na luzie lekko faluje obrotami czasami spada do 500 odr/m, wiec pomyślałem ze to przepływomierz wiec udałem się do mechanika żeby podłączył pod komputer. Mechanik używał jakiegoś serwisowego urządzenia Magneti Marelli 2000, i stwierdził że nie może się podłączy ponieważ jest wyciągnięta kontrolka od check. Wiec mogę pytanie brzmi czy to prawda, czy porostu to urządzenie nie odczyta Kapiszona ??
Autko na luzie lekko faluje obrotami czasami spada do 500 odr/m, wiec pomyślałem ze to przepływomierz wiec udałem się do mechanika żeby podłączył pod komputer. Mechanik używał jakiegoś serwisowego urządzenia Magneti Marelli 2000, i stwierdził że nie może się podłączy ponieważ jest wyciągnięta kontrolka od check. Wiec mogę pytanie brzmi czy to prawda, czy porostu to urządzenie nie odczyta Kapiszona ??
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Kappa - Podłączenie pod komputer
Jak kontrolka od CHECK'a jest wyciągnieta, chodzi mu o żarówkę od check'a.
Co ma piernik do wiatraka. Przecież skaner podpina się pod komputer samochodu, a nie do check'a.
Co ma piernik do wiatraka. Przecież skaner podpina się pod komputer samochodu, a nie do check'a.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Kappa - Podłączenie pod komputer
Dokładnie co ma piernik do wiatraka. Wpina się we wtyczkę 3 pinową i odczytuje a kontrolka nie ma raczej nic do tego bo błędy są w komputerze a nie w kontrolce:)Druga sprawa czy Kappa ma sterownik Magneti Marelli bo ja zawsze widziałem Boscha.
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018
c3 2018
Kappa - Podłączenie pod komputer
Tez tak myślalem.Przecież jak by sie przepaliła to tez tak jak by jej nie bylo
Wie może ktoś jakie urządzenia lub programy odczytują kompa bo nie uśmiecha mi ie jechac do ASO gdzie krzycza 120 zł
Wie może ktoś jakie urządzenia lub programy odczytują kompa bo nie uśmiecha mi ie jechac do ASO gdzie krzycza 120 zł
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Kappa - Podłączenie pod komputer
w aso podpięcie u nas kosztuje 68 zeta
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)
Kappa - Podłączenie pod komputer
Witam ponownie. Wczoraj rozebrałem licznik i okazało sie ze nie ma diody od airbagu a kontrolka od check`a jest przepalona, wiec podłączyłem dzisiaj kapiszona pod komputer.
http://img528.imageshack.us/img528/3097 ... tt9.th.jpg[/img]http://img528.imageshack.us/img528/3025 ... vm5.th.jpg[/img]Image 1 silnik Image 2 Airbag
Ogólnie sam powód podłączenia był taki aby ustalić co powoduje schodzenie do 500 obr/m na biegu jałowym.
Wiec jakie mogą być przyczyny tych obrotów, czyżby lewe powietrze do kolektora??
http://img528.imageshack.us/img528/3097 ... tt9.th.jpg[/img]http://img528.imageshack.us/img528/3025 ... vm5.th.jpg[/img]Image 1 silnik Image 2 Airbag
Ogólnie sam powód podłączenia był taki aby ustalić co powoduje schodzenie do 500 obr/m na biegu jałowym.
Wiec jakie mogą być przyczyny tych obrotów, czyżby lewe powietrze do kolektora??
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Kappa - Podłączenie pod komputer
Zastanawia mnie jeszcze jedno, wiem ze mam uszkodzony czujnik poziomu oleju ponieważ przy próbie odczytania poziomy w infocenter pokazuje się komunikat ?oil level system failure?.
Czy uszkodzenie tego czujnika nie powinno pojawić się w Examinerze??
Czy uszkodzenie tego czujnika nie powinno pojawić się w Examinerze??
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Kappa - Podłączenie pod komputer
Witam ponownie.
Samochód wrócił dzisiaj od mechanika gdzie stwierdzono że nie ma opcji żeby brał lewe powietrze,wiec cały czas ma od czasu do czasu objaw niskich obrotów (500 obr/min) na biegu jałowym.
Ma ktos jakis pomysł co jeszcze sprawdzic ??
Samochód wrócił dzisiaj od mechanika gdzie stwierdzono że nie ma opcji żeby brał lewe powietrze,wiec cały czas ma od czasu do czasu objaw niskich obrotów (500 obr/min) na biegu jałowym.
Ma ktos jakis pomysł co jeszcze sprawdzic ??
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 05 gru 2007, 0:00
- Lokalizacja: Tychy/Warszawa/Włochy
Kappa - Podłączenie pod komputer
U mnie tylko na zimnym silniku skaczą obroty w duzym zakresie, czyli spadki do około 500 obr/min, jak ciepły to "falują" w zakresie około 50, 900-950. Czasem z odpalaniem gorzej mu idzie, chwile dłużej jakieś 3-4 obroty więcej niż powinno być. Na kompie wyszło uszkodzone kable, na pierwszy gar za słabo daje i uszkodzony czujnik wałka rozrządu (choć wielu mechaników twierdzi ze z uszkodzeniem tego drugiego silnik nie powinien pracować). na ile to może być przyczyna i czy ty coś komuś pomoze to nie wiem, narazie brak kasy, jak wymienie to podziele się wiadomościami na ten temat.
Kappa - Podłączenie pod komputer
moj jak ma 70 stopni i go zgasze i znowu odpale to obroty rosna do 1000 potem spadaja do 200 auto prawie gasnie pozniej obroty sie podnosza i tak faluje pomedzy 500 a 1000 i po chwili sie ustabilizuje, caly czas sie check swieci.. wymienilem juz wszystkie czujniki oprocz przeplywomierza...
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual
Kappa - Podłączenie pod komputer
po pierwsze to masz zajebiste aso- u mnie kasują 40 pln
po drugie mam również uszkodzony czujnik poziomu oleju i na examinerze też go nie wywala
po trzecie u mnie po odpaleniu jak auto jest zimne to obroty podchodza pod 2 tyś i nie wiem czemu tak po prostu chyba ma
po czwarte na falujące obroty u mnie pomaga przeczyszczenie silnika krokowego- rozkręcam go myje w benzynie ekstrakcyjnej w sprayu i zakładam spowrotem -problem znika
po drugie mam również uszkodzony czujnik poziomu oleju i na examinerze też go nie wywala
po trzecie u mnie po odpaleniu jak auto jest zimne to obroty podchodza pod 2 tyś i nie wiem czemu tak po prostu chyba ma
po czwarte na falujące obroty u mnie pomaga przeczyszczenie silnika krokowego- rozkręcam go myje w benzynie ekstrakcyjnej w sprayu i zakładam spowrotem -problem znika
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Kappa - Podłączenie pod komputer
Na zimnym tez mam kolo 2 tys ale to normalne,wkońcu to ssanie się załancza.Czysciłem przepustnice i krokowy i nic nie pomogło
Była: Lancia Y 1.1 Elefantino 1998r.
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Jest: Lancia Kappa 2.0 VIS LPG 2000r.
Następna : Delta
Kappa - Podłączenie pod komputer
Powiem Ci ze mam ten sam problem,
Wymienilem silniczek krokowy, czujnik spalania stukowego, te dwa czujniki przy przepustnicy, czujnik przy walkach rozrzadu, czujnik od polozenia walu i dalej to samo, nie mam przeplywomierza na zamiane i tego drugiego czujnika przy filtrze powietrza tudzież przy przeplywomierzu...
Mam tak ze jak zapalam go gdy jest cieply obroty ida do 1200 i jak opadaja to nie zatrzymuja sie na 800 tylko spadaja do okolo 200, silnik juz prawie przygasa, potem same sie podciagaja do 1000 i tak faluja chwile miedzy 1000 a 500 obrotami i potem stabilizuja sie kolo 600 obr...
Wymienilem silniczek krokowy, czujnik spalania stukowego, te dwa czujniki przy przepustnicy, czujnik przy walkach rozrzadu, czujnik od polozenia walu i dalej to samo, nie mam przeplywomierza na zamiane i tego drugiego czujnika przy filtrze powietrza tudzież przy przeplywomierzu...
Mam tak ze jak zapalam go gdy jest cieply obroty ida do 1200 i jak opadaja to nie zatrzymuja sie na 800 tylko spadaja do okolo 200, silnik juz prawie przygasa, potem same sie podciagaja do 1000 i tak faluja chwile miedzy 1000 a 500 obrotami i potem stabilizuja sie kolo 600 obr...
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Lokalizacja: ????-???
Kappa - Podłączenie pod komputer
Jak juz tyle powymieniałeś - podjedź na diagnostyke i sprawdź CO , jak bedzie za niskie bedziesz miał takie objawy , warto przy okazji przeglądnąć układ paliwowy ,pompa ( wydajność) i regulator paliwa (stabilnośc cisnienia)."skinner" pisze:Powiem Ci ze mam ten sam problem,
Wymienilem silniczek krokowy, czujnik spalania stukowego, te dwa czujniki przy przepustnicy, czujnik przy walkach rozrzadu, czujnik od polozenia walu i dalej to samo, nie mam przeplywomierza na zamiane i tego drugiego czujnika przy filtrze powietrza tudzież przy przeplywomierzu...
Mam tak ze jak zapalam go gdy jest cieply obroty ida do 1200 i jak opadaja to nie zatrzymuja sie na 800 tylko spadaja do okolo 200, silnik juz prawie przygasa, potem same sie podciagaja do 1000 i tak faluja chwile miedzy 1000 a 500 obrotami i potem stabilizuja sie kolo 600 obr...
Grzegorz
GG 13364997
GG 13364997
Kappa - Podłączenie pod komputer
"lancia1969" pisze: Jak juz tyle powymieniałeś - podjedź na diagnostyke i sprawdź CO , jak bedzie za niskie bedziesz miał takie objawy , warto przy okazji przeglądnąć układ paliwowy ,pompa ( wydajność) i regulator paliwa (stabilnośc cisnienia).
w przyszlym tygodniu zostawiam autko w ASO niech mi sprawdza wszystko to przy okazji mi alarm z poduszek skasuja bo aku dlugo nie bylo i teraz sie kontrolka swieci...
Napisze co bylo nie tak w nowym wątku.
Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 175KM 2004r., manual