Używana sekwencja
Używana sekwencja
Jak w temacie- potrzebuję Waszej opinii na to czy warto zamontować używaną instalację sekwencyjną(obecnie posiadam II gen)?
Instalacja była(technicznie nadal jest) w 6cylindrowym bmw 325, przejechane ma ok 100tyś. km i jak dotąd sprawowała się dobrze, ale autko zaliczyło dzwona i jest potencjalnym "dawcą".
Tutaj mam do Was kilka pytań:
1. Jaka cena byłaby satysfakcjonująca dla nas obu -mnie i sprzedawcy, którym jest kolega więc co do kasy i systemu płatności można się dogadać. Dodam, że tył mam (miesiąc temu kupiłem nową butle) wię potrzebuje sam przód?
2. Czy jeżeli instalacja była w 6 cylindrowcu to podejdzie do mojej Delty?
3. Czy taki zabieg będzie bardzo problematyczny, czy można to dosyć sprawnie zrobić?
4. Czy warto próbować samemu się bawić czy od razu oddać Gazownikowi?
5. Warto od razu brać się za regeneracje wtrysków (ok 100tyś km) czy spokojnie można jeździć jeszcze?
Na razie to tyle, jak wpadną mi jeszcze jakieś pytania to dopiszę.
Dzięki za pomoc i poświęcony czas
Instalacja była(technicznie nadal jest) w 6cylindrowym bmw 325, przejechane ma ok 100tyś. km i jak dotąd sprawowała się dobrze, ale autko zaliczyło dzwona i jest potencjalnym "dawcą".
Tutaj mam do Was kilka pytań:
1. Jaka cena byłaby satysfakcjonująca dla nas obu -mnie i sprzedawcy, którym jest kolega więc co do kasy i systemu płatności można się dogadać. Dodam, że tył mam (miesiąc temu kupiłem nową butle) wię potrzebuje sam przód?
2. Czy jeżeli instalacja była w 6 cylindrowcu to podejdzie do mojej Delty?
3. Czy taki zabieg będzie bardzo problematyczny, czy można to dosyć sprawnie zrobić?
4. Czy warto próbować samemu się bawić czy od razu oddać Gazownikowi?
5. Warto od razu brać się za regeneracje wtrysków (ok 100tyś km) czy spokojnie można jeździć jeszcze?
Na razie to tyle, jak wpadną mi jeszcze jakieś pytania to dopiszę.
Dzięki za pomoc i poświęcony czas
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Używana sekwencja
1. Najważniejsze jaki model instalki, jakie podzespoły?
2. Będzie pasowała.
3,4. Jeśli nigdy nie zakładałeś, oddaj gazownikowi. Montaż przy tych instalacjach jest bardzo ważny.
5. Wtryski i Reduktor bym wymienił na nowy.
2. Będzie pasowała.
3,4. Jeśli nigdy nie zakładałeś, oddaj gazownikowi. Montaż przy tych instalacjach jest bardzo ważny.
5. Wtryski i Reduktor bym wymienił na nowy.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Używana sekwencja
Ważne jaki model ten instalki.
To że była na 6 cylindrach to nie szkodzi, po prostu zakłada się 2 wężyki mniej i masz na 4.
Ja bym radził dać to do gazownika - tylko nie każdy chce "z odzysku zakładać.
Reduktor przejrzeć pod kątem ciśnienia wytwarzanego - można reduktory regenerować - wymienia się bebechy (membrany, uszczelki itp) (tzw. zestawy naprawcze) bo co może stać się obudowie.
Wtryski trzeba też sprawdzić.
Krzysiu jak wymieni reduktor i wtryski na nowe to i tak kupi cały przód nowy - bo co mu zostanie ze starej - wężyki, elektrozawory i filtry
A filtry - wymienić od razu na nowe.
To że była na 6 cylindrach to nie szkodzi, po prostu zakłada się 2 wężyki mniej i masz na 4.
Ja bym radził dać to do gazownika - tylko nie każdy chce "z odzysku zakładać.
Reduktor przejrzeć pod kątem ciśnienia wytwarzanego - można reduktory regenerować - wymienia się bebechy (membrany, uszczelki itp) (tzw. zestawy naprawcze) bo co może stać się obudowie.
Wtryski trzeba też sprawdzić.
Krzysiu jak wymieni reduktor i wtryski na nowe to i tak kupi cały przód nowy - bo co mu zostanie ze starej - wężyki, elektrozawory i filtry
A filtry - wymienić od razu na nowe.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Używana sekwencja
Elektronika. Jest najdroższa. A model potrzebny do ustalenia ceny. Można regenerować ale koszt oscyluje koło 70 - 150 zależnie od modelu. A koszt nowego 200. Ja bym wolał nowy. Filtry i wężyki także nowe by było warto. Co do wtrysków także się zużywają i albo regeneracja albo nowe. Podczas instalacji ważne jest nawiercenie kolektora, ja bym się nie podjął.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Używana sekwencja
Jeszcze małe sprostowanie, reduktor dobiera się do mocy silnika. Nie ma problemu jeśli moc Reduktora jest większa od mocy silnika. Ciśnienie w reduktorze jest stałe ok 1bara. (zależnie od instalki, występuję minimalne zmiany ciśnienia zależnie od obrotów i obciążenia)
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Używana sekwencja
Co do ciśnienia zgadzam się oscyluje w granicach 1 bara.
Co do ceny - zależy od instalki - do mojej na allegro kosztuje 380zł, a zestaw naprawczy 70zł z przesyłką.
Co do ceny - zależy od instalki - do mojej na allegro kosztuje 380zł, a zestaw naprawczy 70zł z przesyłką.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Używana sekwencja
Mam już dokładniejsze dane: Parownik-KME Siver, Sterownik-sciroco, Listwy wtryskowe-Valtek, jest jeszcze map sensor ale nie wiem jakiej firmy. Całość wycenił mi na 220 pln, instalacja ma 3 lata.
Może to Wam coś ułatwi.
Może to Wam coś ułatwi.
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Używana sekwencja
Jeśli masz silnik poniżej 150KM to raczej warto, powyżej reduktor nie sprawuje się dobrze. Jest to jedna z tańszych instalacji.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Używana sekwencja
mam 2.0 16V -139 hp (ile uciekło? nie wiadomo )
Powinno być dobrze - na pewno lepiej niż II gen.
Powinno być dobrze - na pewno lepiej niż II gen.
Używana sekwencja
ja mam inne pytanie - jak z homologacją takiej instalacji? nie ma przeszkód? słyszałem że podobno homologacja jest jednorazowa ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Używana sekwencja
Jeśli masz wbity gaz w dowód to robisz praktycznie z instalacją co chcesz. Homologacja jest chyba tylko na butlę.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Używana sekwencja
Jak masz wszystko wyciagniete to proponuje:
Silvera zregenerowac
Valteki zregenerowac i poddac kalibracji
Cisnienie bedzie takie jakie sobie ustawisz w reduktorze.
map sensor to produkt kme jak reszta elektroniki
Calosc zalozyc, kolektor nawiercic, calosc wyregulowac i cieszyc sie jazda. Cena za instalke jest smieszna.
Silvera zregenerowac
Valteki zregenerowac i poddac kalibracji
Cisnienie bedzie takie jakie sobie ustawisz w reduktorze.
map sensor to produkt kme jak reszta elektroniki
Calosc zalozyc, kolektor nawiercic, calosc wyregulowac i cieszyc sie jazda. Cena za instalke jest smieszna.
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps
Używana sekwencja
przecież mówimy o przekładaniu instalki z jednego wozu do drugiego ... a ten drugi benzyna ..."Krzys" pisze:Jeśli masz wbity gaz w dowód to robisz praktycznie z instalacją co chcesz. Homologacja jest chyba tylko na butlę.
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Używana sekwencja
No tak. Zwróć uwagę że Chasqui ma już gaz II gen."pew" pisze:przecież mówimy o przekładaniu instalki z jednego wozu do drugiego ... a ten drugi benzyna ..."Krzys" pisze:Jeśli masz wbity gaz w dowód to robisz praktycznie z instalacją co chcesz. Homologacja jest chyba tylko na butlę.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Używana sekwencja
jeden i drugi jest na gaz ,wiec taka operacja to jak wymiana parownika - tylko ,ze tu bedzie wymieniony parownik ,zalozone wtryski i podlaczony inny komp"pew" pisze:przecież mówimy o przekładaniu instalki z jednego wozu do drugiego ... a ten drugi benzyna ..."Krzys" pisze:Jeśli masz wbity gaz w dowód to robisz praktycznie z instalacją co chcesz. Homologacja jest chyba tylko na butlę.
za takie smieszne pieniadze to tylko brac
flota :
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008