Kappa - już zrobiona editione LPG

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
lukasz22i
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 341
Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: lukasz22i » 22 lis 2005, 10:50

Właśnie odebrałem telefon od mechanika ze przełożył już butle, popodłączał cała instalacje i autko śmiga jak należy:) po południu jade ją odebrać i oczywiscie zaleje do pełna i wyjeżdże wszystko w jeden dzien:)

P.S. dla niewtajemniczonych, od czerwca jeździłem na Pb ponieważ uszkodzeniu uległ sterownik pomy(nowy w Polsce 650zł+regeneracja pompy i robocizna, razem około 1500-2000zł), podczas ostatniej wizyty w Holandii kupiłem cała kpl butle z pompą i sterownikiem za 150euro(oczywiscie używana), robocizna mnie kosztowałą 200zł no i wszystko zamknęło sie kwotą 850zł:)(a mam jeszcze do sprzedania moja butle 80l):)
Bolesławiec Lancia Fan!

Awatar użytkownika
lukasz22i
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 341
Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: lukasz22i » 22 lis 2005, 16:10

:x ehhh wiedziałem ze to zbyt piękne żey było możliwe :evil: Jak sie okazało auto chodzi na cztery gary, telepie, burczy i nie wchodzi na obroty jak powinno :cry: Koleś który przełożył butle powiedział zeby ze dwa dni pojeździć bo być moze problem tkwi w butli lub instalacji która dawno była nieuzywana ale jakos nie chce mi sie w to wierzyć, wygląda tak jakby jeden wtryskiwacz podawał paliwa na gazie lub problemy z pompą! Jak przełączam na benzyne to autko chodzi idealnie, mruczy jak pszczółka, jak właczam gaz to obroty troche spadaja i zaczyna telepać samochodem! ehhh czego tak popularna w Holandii istn. gazowa nie jest znana naszym majstrom któzy nie wiedzą nawet jak sie do niej zabrać! Dzisiaj juz nic nie robie i nigdzie nie jeżdżę, nie mam siły! Jutro będe myślał co dalej
Bolesławiec Lancia Fan!

mirek0p
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 11 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Barlinek

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: mirek0p » 07 gru 2005, 18:51

co dalej po wymianie butli piszesz o kupionej butli z pompą to wygląda na instalkę ciekłego gazu Vialle czy tak

Awatar użytkownika
lukasz22i
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 341
Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: lukasz22i » 08 gru 2005, 0:10

"mirek0p" pisze:co dalej po wymianie butli piszesz o kupionej butli z pompą to wygląda na instalkę ciekłego gazu Vialle czy tak
tak to jest instalka Vialle, niestety jeszcze jej nie zrobilem, nie mam czasu jechac w głąb Polski do porządnego serwisu którego u nas niestety nie ma, nik nie potrafi okreslić dlaczego auto po wymianie butli nie chodzi tak jak powinno, na forum o LPI wyczytałem ze moze to byc wina wadliwej czyt. kończącej sie pompy w butli którą kupiłem. Najwczesniej zrobię ja po nowym roku bo teraz nie mam czasu a taki wyjazd wiąże sie z min 3-ma dniami straconyi!
Bolesławiec Lancia Fan!

Awatar użytkownika
Aras
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 705
Rejestracja: 26 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Śląsk

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: Aras » 08 gru 2005, 19:22

mój znajomy jeżdzi z taką instalacją w nowej Vektrze pompe wymienił już dwa razy. W moim porzednim samochodzie (mondeo 2,5 V6 z IGS-em)
takie objawy oznaczały jedno Idz kup nowe przewody i świece pomimo że poprzednie całkiem niedawno były wymieniane( średnio co 40 tysięcy)
Landrynka -Y 1,2 16V
zamiast Pasikonika srebrna Santarita:)

mirek0p
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 11 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Barlinek

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: mirek0p » 08 gru 2005, 21:24

lukasz instalki Vialle LPI holendrzy oznaczają G-3 są dedykowane np. kappa tylko 2.0 20v VIS - pompa w zbiorniku pracuje z 5 prędkościami aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w zależności od zapotrzebowania silnika ,może pochodzi z zasilania innego silnika i daje za małe ciśnienie- w kappie wtryskiwacze są koloru fioletowego ,przy kompie gazu u mnie jest obok chłodnicy wychodzi końcówka diagnostyczna najprościej jest sprawdzić u dilera toyoty który montuje LPI Vialle ,do niedawna toyota na gwarancji dopuszczała tylko te instalki -+ za 8 koła od niedawna zaaprobowali sekwencję Prinza jednym z parametrów będzie ciśnienie min.i max.

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: KJ » 08 gru 2005, 23:45

Jak szukałem instalki do siebie, to nie znalazłem chyba żadnej pozytywnej opinii o Vialle LPI... oprócz tych, które pochodziły od osób, które właśnie ją założyli i jeszcze nie dotarli do problemów z serwisowaniem....
******* KJ ******

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: tomek » 09 gru 2005, 8:27

"KJ" pisze:Jak szukałem instalki do siebie, to nie znalazłem chyba żadnej pozytywnej opinii o Vialle LPI... oprócz tych, które pochodziły od osób, które właśnie ją założyli i jeszcze nie dotarli do problemów z serwisowaniem....
A ja jestem zadowolony - przynajmiej na razie. Co jakis czas czyszcze filtr i jak na razie jest ok. Nie wiem, moze zmienie zdanie, gdy (odpukac) cos nawali.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: tomek » 09 gru 2005, 8:28

"Aras" pisze:Idz kup nowe przewody
Z tym w silnikach 2.0 20V i 2.4 20V bedzie drobny problem ;)
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

KJ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 223
Rejestracja: 10 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: KJ » 09 gru 2005, 10:34

"tomek" pisze:
"KJ" pisze:Jak szukałem instalki do siebie, to nie znalazłem chyba żadnej pozytywnej opinii o Vialle LPI... oprócz tych, które pochodziły od osób, które właśnie ją założyli i jeszcze nie dotarli do problemów z serwisowaniem....
A ja jestem zadowolony - przynajmiej na razie. Co jakis czas czyszcze filtr i jak na razie jest ok. Nie wiem, moze zmienie zdanie, gdy (odpukac) cos nawali.
Mam nadzieję, że u Ciebie będzie OK i nie będziesz musiał zmieniać zdania :-)
******* KJ ******

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: tomek » 09 gru 2005, 10:55

"KJ" pisze: Mam nadzieję, że u Ciebie będzie OK i nie będziesz musiał zmieniać zdania :-)
Ja rowniez, tym bardziej, ze w przyszlym tygodniu inwestuje w nowa homologacje dla butli.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

mirek0p
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 11 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Barlinek

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: mirek0p » 09 gru 2005, 19:43

A ja jestem zadowolony - przynajmiej na razie. Co jakis czas czyszcze filtr i jak na razie jest ok.
tomek który filtr ,czy ten co jest z pompą w butli :?:

Awatar użytkownika
lukasz22i
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 341
Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: lukasz22i » 09 gru 2005, 22:32

"mirek0p" pisze:lukasz instalki Vialle LPI holendrzy oznaczają G-3 są dedykowane np. kappa tylko 2.0 20v VIS - pompa w zbiorniku pracuje z 5 prędkościami aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w zależności od zapotrzebowania silnika ,może pochodzi z zasilania innego silnika i daje za małe ciśnienie- w kappie wtryskiwacze są koloru fioletowego ,przy kompie gazu u mnie jest obok chłodnicy wychodzi końcówka diagnostyczna najprościej jest sprawdzić u dilera toyoty który montuje LPI Vialle ,do niedawna toyota na gwarancji dopuszczała tylko te instalki -+ za 8 koła od niedawna zaaprobowali sekwencję Prinza jednym z parametrów będzie ciśnienie min.i max.
mirek dzieki za wpis w moim wątku, powiem tak, butla która posiadam pochodzi od Renault Safrane z tego samego roku co moja Lancia, dzwoniłem do serwisu w Łodzi który to montuje i gość od montażu powiedział ze nie ma znaczenia czy było w Renault czy w Lancii i nie ma tez znaczenia czy była w silniku 4cylindrowym i 5-cio(Safrane było 4cylindrowe). Powiedzial ze jezeli wszystkie podzespoły w tej nowo zakupionej butli są sprawne to po przełozeniu powinno wszystko chodzić dobrze! W zwiazku z tym albo koles ktory mi to montował coś źle podłączył(albo czegos nie podłączył) lub tez pompa w tej butli ktora kupilem jest już na wymariu:( (holender od ktorego kupilem mówił ze jest w pełni sprawna)! Chciałbym jeszcze zaznaczyc ze jak przełącze na gaz to po chwili czuć w aucie woń gazu (tego nie było przy w pełni sprawnej instalacji), gość który mi przekładał butle mówił ze uszczelniał jeden wtryskiwacz bo był nieszczelny. Nie wiem co z tym zrobić, na jednym z forum o LPG ktos mi podpowiedzial ze moze nie byc oleju w pompie lub filter moze byc zabrudzony ale powiem szczerze ze nawet nie wiem jak to sprawdzić (u nas tez nie chca sie za to brać, takich mamy specjalistów)! Może ktoś ma jakiś pomysł?
Bolesławiec Lancia Fan!

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: tomek » 12 gru 2005, 9:19

"mirek0p" pisze:
A ja jestem zadowolony - przynajmiej na razie. Co jakis czas czyszcze filtr i jak na razie jest ok.
tomek który filtr ,czy ten co jest z pompą w butli :?:
Ja czyscilem tylko ten, ktory znajduje sie w takiej mosieznej tuleji, na wyjsciu z butli.
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
lukasz22i
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 341
Rejestracja: 15 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Bolesławiec woj. dolnośląskie

Kappa - już zrobiona editione LPG

Post autor: lukasz22i » 03 sty 2006, 2:18

No i kontynuacja problemow z instalka gazową, jak pisalem po wymianie butli auto nie chodzilo na gazie jak nalezy, co sie okazało po sprawdzeniu na 4 i 5-tym wtryskiwaczu nie ma napięcia i przez to auto chodzi na 3 cylindry, oczywiscie na benzynie chodzi idealnie! Auto po przełaczeniu na gaz chodzi jak traktor, dzisiaj je odebralem bo dalem do sprawdzenia czy wszystkie wtryski chodza, no i 4 i 5-ty nie pracuje z braku napiecia. Co moze byc tego powodem?
Bolesławiec Lancia Fan!

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”