Strona 5 z 5

Dedra - vs Alfa 155

: 28 mar 2006, 2:37
autor: grzole
Nie Nat, ta nie była z Warszawy.

155 lepsza

: 07 mar 2008, 14:40
autor: Marcinthesis
silmiki t spark V8, są bardzo niezawodne, mocne i oszczedne,jest 8 takich samych zwyklych śwuec, 155 prowadzi się rewelacynie, jest sztywna alle malo które auto dorównuje jej w trakcji, fotele są bardzo wygodne, powłoka antykorozyjna durza lepsza niz w dedrze, styl auta szorstki, nietypowy, oglądana w lusterku wstecznym z innego samochodu budzi respekt, teraz mam Thesisa i gtv, a sentyment po 155 pozostal

Dedra - vs Alfa 155

: 07 mar 2008, 15:01
autor: aro
Jak powłoka lakiernicza 155 może byc lepsz niż dedry? :roll: Udowodnij mi to :wink:

P.S. Zapomniałeś dodac, że dedra bije na głowe 155 pod względem wygody i miejsca. Design 155 też taki sobie.

Dedra - vs Alfa 155

: 07 mar 2008, 20:37
autor: hamberg
"Torell007" pisze:Jak kupisz sobie AR z Twin Sparkiem to będziesz płakał ... przy 100 tyś km nalezy wymienić specjalne świece ( platynowane ), są po 2 sztuki na jeden cylinder w wersji 4 garowej koszt ten wynosi ~1200 zł mało kto o tym wie, że już o wymianie nie wspomnę ... poza tym pośledź sobie ogłoszenia w internecie, w giełdzie samochodowej etc ... zobaczysz ile sprzedają Alf ( nawet prawie nowych ) z padniętym silnikiem ... Generalnie Alfy to kaszana ... :?
nie zgodze sie - swiece te da sie juz taniej kupic.

Poza tym nie ma co rozpatrywac na tym poziomie ogolnosci - rozpatrujmy konkretne wersje - np 155 2,5V6 QV - przeniesienie napedu wziete chyba prosto z delty. Z jaka delta/dedra mozna to zestawic?

Re: 155 lepsza

: 07 mar 2008, 20:51
autor: Alfista
"Marcinthesis" pisze:silmiki t spark V8, są bardzo niezawodne, mocne i oszczedne,jest 8 takich samych zwyklych śwuec, 155 prowadzi się rewelacynie, jest sztywna alle malo które auto dorównuje jej w trakcji, fotele są bardzo wygodne, powłoka antykorozyjna durza lepsza niz w dedrze, styl auta szorstki, nietypowy, oglądana w lusterku wstecznym z innego samochodu budzi respekt, teraz mam Thesisa i gtv, a sentyment po 155 pozostal
z tą niezawodnoscią 8v to nie przesadzaj, potrafią chlac oleju na potęge, po prostu to juz 15to latki i o zawodnosci to raczej nie ma co gadac zarowno w dedrze jak i 155, jesli chce sie bezawaryjnie jezdzic bierze sie to co jest w lepszym stanie tech, a jesli koszta nie mają znaczenia to to co bardziej podpowiadają upodobania, oczywiscie 155 moim zdaniem jest o wiele bardziej sportowa i lepiej prowadząca sie no i silniki 16v ktore moim zdaniem są niewątpliwie zaletą pod wzgledem osiągow/masy i wrazen odsłuchowych :)

155

: 08 mar 2008, 16:48
autor: Marcinthesis
Powłoka lakiernicza jest kiepska w 155, ale antykorozyjna rewelacyjna, widziałem mnustwo wiekowych 155 bez sladu rdzy, co w Dedrach raczej działa odwrotnie, szczególnie pognite tylne błotniki, co w 155 jest wyjątkiem.

Ilość miejsca w środku jest taka sama.

Teraz w alfie mam 16v, w 155 miałem v8 i ono mi bardziej odpowiadało...dzwięk był bardziej brutalny dzięki metalowemu łańcuszkowi rozrządu, moc była rozwijana przy mniejszych obrotach i mniej palił.
W razie awari silnik 16v kosztuje ok 3tys, a 8 mozna mieć za 1 tyś, to w kwestji awaryjności.