Kappa - Hamulce
Kappa - Hamulce
Mam pewien problem z hamulcami. Po wymianie klocków hamulcowych w październiku ubiegłego roku (wymiana w warsztacie dobrej jakości klocki) coś dziwnego dzieje się z pedałem hamulca. Skok pedału jest mały i muszę bardzo delikatnie na niego naciskać bo hamowanie staje się zbyt gwałtowne. Po naciśnięciu pedału mocno (ABS działa właściwie) dopiero wtedy pedał ugina się do ok 1/3 wysokości. Byłem na stacji diagnostycznej i stwierdzili że hamowanie jest OK. I jescze jedno czasami pedał robi się bardziej miekki i wówczas można bez problemu regulować siłę hamowania. Hamulce były dwa razu po tej wymianie klocków odpowietrzane. Po naciśnięciu peału hamulca w czasie jazdy mam wrażenie że samocód jeszcze po jego zwolnieniu hamuje. Co może być tego przyczyną?
Pozdrawiam Zbyszek
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
- Dawka
- Forumowicz/ka
- Posty: 293
- Rejestracja: 09 lis 2008, 0:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Kappa - Hamulce
Jak masz wrażenie że auto jeszcze chwile hamuje po odpuszczeniu hamulca to pewnie tłoczek nie wraca na swoje położenie (przy wymianie klocków może coś nie teges poskładali), i tak samo jak naciskasz to szybciej dochodzi do tarczy, ale są to tylko moje spekulacje, najlepiej jak ktoś jeszcze się wypowie kto ma większe pojęcie na ten temat.
Kappa - Hamulce
Cześć!
Sprawdź drożność przewodów elastycznych,(a najlepiej wymień) pewnie są "spuchnięte" od środka i płyn nie wraca ,stąd wrażenie hamowania po odpuszczeniu hamulca.chyba,że przewody też wymieniałeś,to nie wiem co to może być.
pozdrawiam
Sprawdź drożność przewodów elastycznych,(a najlepiej wymień) pewnie są "spuchnięte" od środka i płyn nie wraca ,stąd wrażenie hamowania po odpuszczeniu hamulca.chyba,że przewody też wymieniałeś,to nie wiem co to może być.
pozdrawiam
David Lancia k 2,0 20V VIS 1997 LPG
- kapral
- Forumowicz/ka
- Posty: 56
- Rejestracja: 29 sty 2008, 0:00
- Skype: tomek_kapral
- Lokalizacja: Miechów
Kappa - Hamulce
Zgadzam się z chłopakami, jeśli byłeś przy wymianie tych klocków to przypomnij sobie czy tylko je przełożyli i zmienili płyn czy też sprawdzili tłoczki. Podejrzane tłoczki powinni wyciągnąć , wymyć spolerować papierem wodnym wszystko zależy od jego stanu. A z przewodami to raz miałem taką sytuacje że gumowy przewód był rozwarstwiony wewnątrz a na zewnątrz suchy bo szczelny. Powodzenia i pozdrawiam
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Kappa - Hamulce
ja stawiam dychę na tłoczki,