Lancia Thesis
Moderator: giekso
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Koniec Lancii Thesis?
Mnie Thesis bardzo się podoba, dlatego do ślubu, pół roku temu jechaliśmy...
Żegnaj "Teresa"... , może jeszcze kiedyś się spotkamy
Żegnaj "Teresa"... , może jeszcze kiedyś się spotkamy
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Odp: Koniec Lancii Thesis?
Ja mam podobne odczucia.Nat pisze: A ja mam opinię w pół drogi. Tył Thesis uwazam za śliczny (jeden z ładniejszych posród współczesnych aut), przód brzydki.
Ja miałem okazje kilka razy się nią przejechać i muszę stwierdzić, iż to genialne auto, jeżeli chodzi o ten segment rynku. Zarówno wygląd jak i rozwiązania w kabinie niebanalne, acz funkcjonalne - a to się chwali. Ogólnie przyjemny samochód, z innym designem niż cała reszta 'pospólstwa'.Nat pisze: A multipla (przed ostatnim liftingiem który ja zbanalizował), jest tak brzydka, ze jak dla mnie- aż ładna. Po prostu wybitnie nietypowa. Odróżnia się w morzu anonimowych aut spod jednej sztancy. Nota bene kiedyś krótko jeździłem takim autem na gaz ziemny i zachowałem bardzo dobre wspomnienia.
Pozdrawiam
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
Odp: Koniec Lancii Thesis?
Szkoda bo autko nietuzinkowe.
Z przodu - *** dramat - z tyłu niesmaczna wariacja nt. Maseratti.
Ale środek ????
Absolutne niebo. A8 - piękne z zewnątrz - wewnątrz smutna szwardzwaldzka trumna. S-ka - z zewnatrz poprawna - wewnątrz przesłodzona rosyjska estetyka.
Tereska - cud miod i malina.
Z przodu - *** dramat - z tyłu niesmaczna wariacja nt. Maseratti.
Ale środek ????
Absolutne niebo. A8 - piękne z zewnątrz - wewnątrz smutna szwardzwaldzka trumna. S-ka - z zewnatrz poprawna - wewnątrz przesłodzona rosyjska estetyka.
Tereska - cud miod i malina.
Odp: Koniec Lancii Thesis?
Jestem jednym z nielicznych ludzi którym się Thesis podoba z przodu bardziej niż z tyłu.
W sumie nie ma rzeczy, która by mi się w tym samochodzie nie podobała.
A środek to już istny kosmos.
Elegancja, szyk i bogactwo za jednym razem.
Marzę o tym samochodzie.
W sumie nie ma rzeczy, która by mi się w tym samochodzie nie podobała.
A środek to już istny kosmos.
Elegancja, szyk i bogactwo za jednym razem.
Marzę o tym samochodzie.
Odp: Koniec Lancii Thesis?
kaeres pisze:W sumie nie ma rzeczy, która by mi się w tym samochodzie nie podobała.
A środek to już istny kosmos.
Elegancja, szyk i bogactwo za jednym razem.
Marzę o tym samochodzie.
Popieram.
Tylko qrna dlaczego ona jeszcze taka droga?!
Odp: Koniec Lancii Thesis?
Na szczęście jak na razie nie można narzekać na brak części - zarówno nowych jak i używanych. Dodatkowo część elementów pasuje z Alfy Romeo np. cały silnik 3.0 / 3.2 itd. Wydaje mi się też, że producent ma obowiązek przez ileś lat dostarczać części nowe do wcześniej produkowanego modelu. Oczywiście Thesis nie jest autkiem dla każdego a i serwisowanie ze względu na ilość elektroniki wymaga kogoś kto się po prostu na tym zna. Niemniej jednak to właśnie skomplikowanie techniczne jest jedną z wielu rzeczy jakie mnie w tym autku pociągają.Problem będzie z serwisowaniem takiego auta. Brak używanych części zamiennych może skutecznie zbić cenę.
Cieszy mnie też fakt, że aut tych jest mało ponieważ uważam, iż właśnie to stanowi o ich wyjątkowości. Można spotkać wiele Mrecedesów, BMW ale Thesis już nie. Podobna sytuacja jest z Maseratti chociaż one są oczywiście jeszcze bardziej wyjątkowe i mało spotykane.
Zobaczymy jak się wszystko potoczy ale mam nadziej, że Thesis stanie się prawdziwym autkiem dla pasjonatów, hobbystów. Pamiętajmy, że jest mało modeli którym się to udaje. Być może autem hobbystycznym będzie również Alfa Romeo 164 (szczególnie Q4 / QV).
Pozdrawiam
Pozdrawiam
SPIKO - Lancia Thesis z Alfowskim Sercem
Opel Signum
Poprzednio: [AR] 156 2.0 TS, [AR] 147 1.6 TS, [AR] 164 3.0 V6 24V, Fiat Tipo, Fiat Panda, Citroen ZX Volcane
W Rodzinie: Kappa, Bravo TJet, Alfa 164
SPIKO - Lancia Thesis z Alfowskim Sercem
Opel Signum
Poprzednio: [AR] 156 2.0 TS, [AR] 147 1.6 TS, [AR] 164 3.0 V6 24V, Fiat Tipo, Fiat Panda, Citroen ZX Volcane
W Rodzinie: Kappa, Bravo TJet, Alfa 164
Odp: Koniec Lancii Thesis?
Nie za bardzo rozumiemwega pisze:kaeres pisze:W sumie nie ma rzeczy, która by mi się w tym samochodzie nie podobała.
A środek to już istny kosmos.
Elegancja, szyk i bogactwo za jednym razem.
Marzę o tym samochodzie.
Popieram.
Tylko qrna dlaczego ona jeszcze taka droga?!
Thesis droga ? (może jako nówka)
- Art92
- Klubowicz
- Posty: 1905
- Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk
Wydłużona Lancia Thesis
nie wiem czy bylo,dosyć stary artykuł... http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... ,3089.html
W porównaniu do luksusowego modelu Lancii Stola została wydłużona o 60 cm, dostając dodatkową przestrzeń pomiędzy przednimi a tylnymi drzwiami. Daje to pasażerom podróżującym z tyłu większą przestrzeń na nogi. W sumie auto to ma 5.488 mm długości, co przekłada się na wagę pojazdu 2.030 kg. Dłuższa karoseria nadaje autu jeszcze bardziej eleganckiego wyglądu, porównywalnego nawet do modeli Maybacha.
Elegancja i luksus panuje także we wnętrzu auta. Dodatkowa przestrzeń została wyłożona drewnem, siedzenia pokryte są skórzanym obiciem, pasażerowie tylnych siedzeń mają możliwość elektrycznego rozkładania foteli. Dodatkowo w wyposażeniu znajduje się mała lodówka, system multimedialny, który umożliwia także wysyłanie i otrzymywanie maili oraz dostęp do internetu.
Pod maską kryje się silnik Lancii V6 o pojemności 3,2 litra, mocy 230 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 289 Nm. Mimo większego ciężaru auto osiąga 100 km/h z pozycji zatrzymanej w 9,2 sekundy i może jechać z prędkością 230 km/h.
Auto to jak zapewniają projektanci nie musi być tylko prototypem i może zostać na specjalne zamówienie wyprodukowane nawet w wersji opancerzonej. Jednak nie podali żadnych przybliżonych kosztów, jakie należałoby ponieść na zakup tego samochodu.
W porównaniu do luksusowego modelu Lancii Stola została wydłużona o 60 cm, dostając dodatkową przestrzeń pomiędzy przednimi a tylnymi drzwiami. Daje to pasażerom podróżującym z tyłu większą przestrzeń na nogi. W sumie auto to ma 5.488 mm długości, co przekłada się na wagę pojazdu 2.030 kg. Dłuższa karoseria nadaje autu jeszcze bardziej eleganckiego wyglądu, porównywalnego nawet do modeli Maybacha.
Elegancja i luksus panuje także we wnętrzu auta. Dodatkowa przestrzeń została wyłożona drewnem, siedzenia pokryte są skórzanym obiciem, pasażerowie tylnych siedzeń mają możliwość elektrycznego rozkładania foteli. Dodatkowo w wyposażeniu znajduje się mała lodówka, system multimedialny, który umożliwia także wysyłanie i otrzymywanie maili oraz dostęp do internetu.
Pod maską kryje się silnik Lancii V6 o pojemności 3,2 litra, mocy 230 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym 289 Nm. Mimo większego ciężaru auto osiąga 100 km/h z pozycji zatrzymanej w 9,2 sekundy i może jechać z prędkością 230 km/h.
Auto to jak zapewniają projektanci nie musi być tylko prototypem i może zostać na specjalne zamówienie wyprodukowane nawet w wersji opancerzonej. Jednak nie podali żadnych przybliżonych kosztów, jakie należałoby ponieść na zakup tego samochodu.
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Wydłużona Lancia Thesis
Co prawda do ślubu byłem wieziony w zeszłym roku Lancią Thesis , ale jechać takim longiem, to dopiero byłby wypas
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
Odp: Wydłużona Lancia Thesis
Ciekawie to wygląda
Thesis - reklama
A ja postanowiłem dotac takom ciekawą reklame Lanci mmiodzio [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h4YmT07GoO0&NR=1[/youtube]
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2009, 20:13 przez topcio, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: poprawiłem linki
Powód: poprawiłem linki
- ThemADI_NS
- Klubowicz
- Posty: 1346
- Rejestracja: 16 paź 2006, 0:00
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Brzezna / Nowy Sącz
Odp: reklama
No i jest problem! Które piękniejsze? Zgrabne nogi, czy Thesis?
Oj... miejsca coraz mniej...
Odp: reklama
Nogi się postarzeją, a lancia zawsze będzie piękna choćby miała 40 lat
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 163
- Rejestracja: 06 lip 2008, 0:00
- Imię: Wacek
- Lokalizacja: Ostrów k Debicy
Odp: reklama
Ad woce
Co jest lepsze ?
Żona ,czy piwo.
Piwi po 70-ątce smakuje tak samo.
Hihihihi
Co jest lepsze ?
Żona ,czy piwo.
Piwi po 70-ątce smakuje tak samo.
Hihihihi
Odp: reklama
a tu wyglada, ze mamy ciag dalszy...
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 22:39 przez edym, łącznie zmieniany 2 razy.
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00