Kappa - zaciski hamulcowe chyba nie odbijają i co robić

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Kappa - zaciski hamulcowe chyba nie odbijają i co robić

Post autor: bialy-murzyn » 23 kwie 2009, 9:25

Witam.
Czytałem juz o tym, ale nie idzie tego znaleźć, za duzo tematów : >
Otóż jadę, hamuję a następnie po chwili słychać świst od tylnego koła, oczywiście nie zawsze ale generalnie, czasami wiekszy czasami mniejszy.

Prawdopodobnie zaciski nie odbijają ? no ale ja nie wiem, bo jestem w tym zielony : >

Mam odkręcić koło i polać jakimś płynem żeby coś tam lepiej odbijało te klocki ?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
jaro1959
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 410
Rejestracja: 20 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Odp: Kappa - zaciski hamulcowe chyba nie odbijają i co robić

Post autor: jaro1959 » 23 kwie 2009, 9:32

Jeśli to zaciski, to samo polanie nic nie da. Trzeba by zdjąć klocki i zaciski i dopiero wtedy przeczyścić i ewentualnie przesmarować tłoczki w zaciskach.

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 213
Rejestracja: 24 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Krakow jakby
Kontakt:

Odp: Kappa - zaciski hamulcowe chyba nie odbijają i co robić

Post autor: bialy-murzyn » 23 kwie 2009, 9:40

rozumiem
jeszcze pytanie: czy dużo będzie to rozkręcania czy lepiej dać na warsztat

i po czym poznam też że to to koło, bo źródło dźwięku jest ciężko dokładniej zlokalizować

Awatar użytkownika
Krzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 672
Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród

Odp: Kappa - zaciski hamulcowe chyba nie odbijają i co robić

Post autor: Krzys » 23 kwie 2009, 9:42

Kup zestaw naprawczy cylinderka hamulcowego. Samo czyszczenie może nic nie dać. Koszt na stronę to kilkanaście złotych.

timi
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 22
Rejestracja: 05 gru 2007, 0:00