Wybierz się Darku ale w niedzielę-chetnie sie z Tobą spotkam i pogadam o fotografii i nie-o-fotografiidarkobo pisze:Mam olbrzymią ochotę się wybrać, ale tak na pewno to jeszcze nie wiem. Może się uda
Air Show Radom 2009
Moderator: Wilkin
Odp: Air Show Radom 2009
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Air Show Radom 2009
No i wybraliśmy się z żonexem... w sobotę :@ ... postawiliśmy Kappę 2 km od lotniska i ruszyliśmy pieszo... po kilku minutach rozpadało się na maxa widząc, że to niestety nie jest przelotny deszczyk, czym prędzej wróciliśmy do Lancii i do domu- padało przez całą drogę powrotną- 90 km. A jutro ma być ładna pogoda :@ ...
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
Odp: Air Show Radom 2009
niestety musiałem zrezygnować z niedzielnej wycieczki do Radomia - PRACA
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Air Show Radom 2009
Niestety znów tragedia , dwóch pilotów zginęło, wszystko wskazuje na to, że ponownie błąd człowieka... przykro...
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Odp: Air Show Radom 2009
My pojechaliśmy w sobotę - nie obejrzeliśmy dosłownie niczego (pokazy trwały chwilę, pozostałych atrakcji nie można było oglądać w spokoju z powodu rzęsistego deszczu), a tak mokry to jeszcze autem nie jechałem (byliśmy cali przemoczeni - suszyliśmy się w aucie w drodze powrotnej).oswald pisze:No i wybraliśmy się z żonexem... w sobotę :@ ... postawiliśmy Kappę 2 km od lotniska i ruszyliśmy pieszo... po kilku minutach rozpadało się na maxa widząc, że to niestety nie jest przelotny deszczyk, czym prędzej wróciliśmy do Lancii i do domu- padało przez całą drogę powrotną- 90 km. A jutro ma być ładna pogoda :@ ...
Ps. A teraz jeszcze słyszę, że dzisiaj była katastrofa lotnicza i zginęło dwóch pilotów - tragedia.
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
Odp: Air Show Radom 2009
ponieważ w sobotę było jasne że będzie lało to przełożyłem sobie na niedzielę - niestety widziałem wszystko
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Air Show Radom 2009
czyli opowiadaj jak było. Dobrze, że w widownię nie poleciał.
Odp: Air Show Radom 2009
nie bardzo miał jak nawet pójść w widownię, co najwyżej roztrzaskać się na samym lotnisku ... na youtube zobaczysz jak to wyglądalo, nie mam pojęcia co się stało że nie katapultowali albo nie wyciągnęli - dla nas prawie do końca to wyglądało na zamierzony manewr ... widać było chwilę wcześniej że coś dziwnego stało się z silnikami - a potem tylko huk i ogromna chmura dymu na horyzoncie ... przygnębiające
a organizacja pokazów dla mnie poniżej krytyki - ze względu na minimalną ilość kas - to co się tam działo to maksymalna porażka (stanie 2 godziny po bilety w gigantycznym ścisku i tłoku)
a organizacja pokazów dla mnie poniżej krytyki - ze względu na minimalną ilość kas - to co się tam działo to maksymalna porażka (stanie 2 godziny po bilety w gigantycznym ścisku i tłoku)
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Odp: Air Show Radom 2009
Dobrze, że nie pojechaliśmy, szczególnie z maluchami.
Strasznie przykre.
Strasznie przykre.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Odp: Air Show Radom 2009
ja byłem ale kiedy stałem w kolejce po bilet stał sie wypadek i nie wpuścili już mnie, trochę lipa że znowu stało sie jak sie stało.
Życie jest zbyt krótkie i nudne - czas na zmiany - czas na Lancie!!!
Odp: Air Show Radom 2009
Tak jak pisał pew - bardziej mi to wyglądało na kłopot z silnikami, niż błąd pilotów. Mam wrażenie, że do ostatniej chwili starali się zapobiec większemu nieszczęściu (nie trafić w domy). Możliwe, że zahaczyli o przewody i już nie zdążyli się katapultować. Przykre....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
homo homini Lancia (est)
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie )
Było: Dedra 2.0 ie, Kappa 2.0, Kappa 2.4 JTD
Jest: Delta II 1.6 8V (w rodzinie )
Odp: Air Show Radom 2009
Na filmie widać, że samolot jest przeciągnięty nim chowa się za lasem. Może już widzieliście film z dołożonym głosem białoruskiego kontrolera, który już wtedy widział, że jest pozamiatane i kazał się katapultować pilotom. Wg obserwatorów przed samym uderzeniem nie było słychać silników, a awaria, czy ptak, w dwóch silnikach na raz jest niemożliwa, więc sprawa jest bardzo zagadkowa.
Odp: Air Show Radom 2009
przeszarżowanie pilotów - nawet bardzo doświadczonych - jest naprawdę tak zagadkowe?
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Air Show Radom 2009
...przeszarżowanie pilotów jak najbardziej prawdopodobne, ale nie ono jest zagadkowe, tylko właśnie brak oznak (dźwięku ) pracy silników w końcowej fazie lotu... pewnie wiele wyjaśni analiza znalezionej już "czarnej skrzynki"...pew pisze:przeszarżowanie pilotów - nawet bardzo doświadczonych - jest naprawdę tak zagadkowe?
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
Odp: Air Show Radom 2009
Gdzieś czytałem, że długotrwały lot podwoziem do góry jakoś nie służy samolotom. Podobnież niewiele przed katastrofą piloci pokazową sztuczkę na plecach zrobili. Może za długo w tym położeniu pozostawali i takie konsekwencje?
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517