Dedra - 2.0 integrale duża różnica ciśnienia w cylindrach
Dedra - 2.0 integrale duża różnica ciśnienia w cylindrach
Dedra 2.0 16V 140KM (bez turbo) 180tys. km. Kupiłem 3tyg temu. Zmierzyłem cisnienie w cylindrach na ciepłym silniku i w środkowych cylindrach jest 11at a w zewnętrznych 13,5at. Próba olejowa dała wynik o 1at lepszy w każdym z cylindrów. Świece w cylindrach o mniejszym ciś tj. 11at są pięknie wypalone zaś w cylindrach gdzie jest 13,5at są mocno okopcone. Silnik pracuje w miarę poprawnie bez silnego dymienia (trochę stuka zaworami). W kwietniu ponoć miał remont głowicy. Mało nim jeździłem gdyż dopiero go poznaję ale na trasie na 1000km ok 1l oleju i 7l/100km benzyny autostrada 120-140km/h. Jakie wytłumaczenie: żle zrobiony remont głowicy czy coś z pierścieniami?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2009, 3:34 przez zbibi, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Dedra Integrale 2,0 16V 140KM 1997r
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Odp: Dedra - 2.0 integrale duża różnica ciśnienia w cylindr
Może najpierw poprawnie określ jaki masz samochód To, że lancia dedra 2.0 to troche mało, bo piszesz integrale 140km bez turba Takiej wersji integrale nie było.
Odp: Dedra - 2.0 integrale duża różnica ciśnienia w cylindr
Byly takie wersje, Dedra SW 2.0 16v integrale z napedami takimi jak w temprach 4x4aro pisze:Może najpierw poprawnie określ jaki masz samochód To, że lancia dedra 2.0 to troche mało, bo piszesz integrale 140km bez turba Takiej wersji integrale nie było.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- aro
- Klubowicz
- Posty: 1998
- Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie
Odp: Dedra - 2.0 integrale duża różnica ciśnienia w cylindr
No tak, ale kolega nie podał szczegółów np. SW, czy innych.
U kolegi trzeba będzie zajrzec do głowicy i ustawic te zawory jak stukają, a następnie póżniej zmieżyc cisnienie. Mogą już też nie domagac pierscionki.
U kolegi trzeba będzie zajrzec do głowicy i ustawic te zawory jak stukają, a następnie póżniej zmieżyc cisnienie. Mogą już też nie domagac pierscionki.
Odp: Dedra - 2.0 integrale duża różnica ciśnienia w cylindr
Niestety nie wiem czy SW czy inaczej? W papierach mam Lancia Dedra 2.0 16V 140KM Integrale i tak podałem. Mogę podać numery nadwozia ale chyba nie oto chodzi jaki to dokładnie model ( oczywiście jestem sam ciekawy jaki to model). Silniki takie miały także Tempra i inne a chodzi mi o usterkę silnika polegającą na dużej różnicy ciśnienia w cylindrach i świecach okopconych w cylindrach o większym ciśnieniu.
Lancia Dedra Integrale 2,0 16V 140KM 1997r
-
- Klubowicz
- Posty: 2058
- Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Odp: Dedra - 2.0 integrale duża różnica ciśnienia w cylindr
Nie masz dużej róznicy , róznica jaką podajesz może wynikać z żle ustawionych luzów zaworowych ,czaarny nagar na świeceach też może być z tej przyczyny - w pierwszej kolejności ustaw poprawnie zawory , wymień świece nastepną próbę zrób po kilku tysiącach a ciesz się że nie musisz szukać ciśnienia