Co sądzicie o takiej instalacji ?
- inferno_m
- Forumowicz/ka
- Posty: 171
- Rejestracja: 07 paź 2006, 0:00
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra/Polska
Co sądzicie o takiej instalacji ?
Reduktor ; Tomasetto ( Alaska )
Sterownik ; Zenit ( Nowy model)
Listwa wtryskowa ; Rail
Wiązka elektryczna ( Wodoszczelna)
Zbiornik toroidalny do 42li (Stako)
Wielozawór (Tomasetto)
Pokrowiec koła zapasowego ( do wyczerpania zapasów)
Całość obcięta jest gwarancja 24 miesięcy bez limitu kilometrów
Sterownik ; Zenit ( Nowy model)
Listwa wtryskowa ; Rail
Wiązka elektryczna ( Wodoszczelna)
Zbiornik toroidalny do 42li (Stako)
Wielozawór (Tomasetto)
Pokrowiec koła zapasowego ( do wyczerpania zapasów)
Całość obcięta jest gwarancja 24 miesięcy bez limitu kilometrów
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
w moim przypadku-moze miałem pecha -ale igdy wiecej nie załozę czegokolwiek co nazywa sie tomasseto-krótko to chodziło dobrze szczególnie reduktor
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
A nie lepiej jakieś sprawdzone przez wielu zadowolonych użytkowników, np. Stag 300+, wtryski Magicjet, reduktor Scorpion ST, wielozawór Tomasetto, miedź 8mm ? Domyślam się, że chodzi o Zetę 2.0Turbo. Ten silnik naprawdę potrzebuje "trochę" paliwa. Wiem, bo sam taki mam
G.Furtak
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.
- inferno_m
- Forumowicz/ka
- Posty: 171
- Rejestracja: 07 paź 2006, 0:00
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Jelenia Góra/Polska
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
A ile może kosztować taka instalacja? Jakie ma spalanie Twoja Cytryna ?gfu pisze:A nie lepiej jakieś sprawdzone przez wielu zadowolonych użytkowników, np. Stag 300+, wtryski Magicjet, reduktor Scorpion ST, wielozawór Tomasetto, miedź 8mm ? Domyślam się, że chodzi o Zetę 2.0Turbo. Ten silnik naprawdę potrzebuje "trochę" paliwa. Wiem, bo sam taki mam
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
a do czego ma byc ta instalacja ?
do Ypsylona 1.2 ?
do Ypsylona 1.2 ?
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11976
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
to nie pech, Tomasseto tak ma, zresztą czego wymagać jeśli nowy parownik kosztuje tyle co komplet membran do innych parowników.przemas81 pisze:w moim przypadku-moze miałem pecha -ale igdy wiecej nie załozę czegokolwiek co nazywa sie tomasseto-krótko to chodziło dobrze szczególnie reduktor
- Wojtas_BB
- Forumowicz/ka
- Posty: 86
- Rejestracja: 25 cze 2009, 22:18
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Kontakt:
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
nie zgodze sie z tym ze tomasetto tak ma, ja jeżdżę na alasce 43 tys km, drugi kolega blisko 40, trzeci 120 tys. Ten co ma najwięcejtera mówi ze czuje ze mu sie zaczyna kończyć reduktor.topcio1 pisze: to nie pech, Tomasseto tak ma, zresztą czego wymagać jeśli nowy parownik kosztuje tyle co komplet membran do innych parowników.
Ale na pewno nie nadaje sie on do aut z moca powyżej 80-90 KM
Wiem ze ten reduktor to żaden szczyt techniki, ale bez przesadyzmu.
Fiat Punto II FL 1.2 8V
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11976
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
hym, to do Tico w sam raz (to złośliwość, ale nie mogłem się powstrzymać ) Przemas ma 175KM a ja 152KM.Wojtas_BB pisze:Ale na pewno nie nadaje sie on do aut z moca powyżej 80-90 KM
.
- Wojtas_BB
- Forumowicz/ka
- Posty: 86
- Rejestracja: 25 cze 2009, 22:18
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Kontakt:
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
Nie no byla mowa o tomasetto, nie konkretnie o alasce. To raz. A dwa, że idiotą byl ten gazownik co do takich samochodów chciał go wcisnac. Więc nie wieszajcie psów po producencie, tylko po gazowniku.topcio1 pisze:hym, to do Tico w sam raz (to złośliwość, ale nie mogłem się powstrzymać ) Przemas ma 175KM a ja 152KM.
Poza tym do tico to sie raczej sekwencji nie zaklada, a idealny jest do np punta 1.2 8 lub 16 V
Fiat Punto II FL 1.2 8V
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11976
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
Ja już taki kupiłem z samochodem, pojechałem na regulację i ,Wojtas_BB pisze:[. Więc nie wieszajcie psów po producencie, tylko po gazowniku.
- Wojtas_BB
- Forumowicz/ka
- Posty: 86
- Rejestracja: 25 cze 2009, 22:18
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Kontakt:
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
co nie zmienia postaci rzeczy, że gazownik montujący ten reduktor to matołtopcio1 pisze:Ja już taki kupiłem z samochodem, pojechałem na regulację i ,
Niestety mądrych i dobrych gazowników trzeba szukać ze świecą ... ja sam swoje miasto przeszukuję żeby znaleźć kogoś mądrego... i chyba mi sie wreszcie udało. A potrzebuję go miec tylko w sytuacjach kiedy kumpel który mi sie gazem zajmuje nie ma czasu
Fiat Punto II FL 1.2 8V
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
Będzie Lancia Lybra SW 1.8 lub 1.9..... któraś z nich, pewnie w przyszłym roku
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
Może kosztować około 3000PLN+/- 10% to zależy od cen konkretnego montera. Instalacja jest banalnie prosta do założenia i wyregulowania, bo to tylko 4 cylindry, a te silniki działają prawie na wszystkim Ważna jest wydajność reduktora, bo mimo niezbyt dużej mocy maksymalnej chwilowe przepływy paliwa są dość duże. Normalne, eksploatacyjne spalanie gazu jak to w przypadku jednostek turbodoładowanych, bardzo mocno zależy od stylu jazdy i warunków drogowych. Średnie spalanie na poziomie 15l LPG jest bardzo realne, chociaż jak ktoś ma ciężką nogę to śmiało może uzyskać 16-17l LPG. Nie można raczej liczyć na zejście poniżej 13,5l/LPG nawet na trasie. Wyniki poniżej tej wartości na podstawie doświadczenia mojego i znajomych świadczą ewidentnie o zbyt ubogich nastawach składu mieszanki.inferno_m pisze:A ile może kosztować taka instalacja? Jakie ma spalanie Twoja Cytryna ?gfu pisze:A nie lepiej jakieś sprawdzone przez wielu zadowolonych użytkowników, np. Stag 300+, wtryski Magicjet, reduktor Scorpion ST, wielozawór Tomasetto, miedź 8mm ? Domyślam się, że chodzi o Zetę 2.0Turbo. Ten silnik naprawdę potrzebuje "trochę" paliwa. Wiem, bo sam taki mam
G.Furtak
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.
Re: Co sądzicie o takiej instalacji ?
Podepnę się pod temat, czy taka instalacja:
Sterownik stag 4,stag 300
Wtryskiwacze MAGIC-JET
Reduktor TOMASETTO, KME, SCORPION
Zbiornik toroidalny ( w kolo zapasowe)
Wlew pod klapką (jeżeli jest możliwość)
Opaski NORMA
Aluminiowe trojniki wodne
Będzie w sam raz do 2.0 16v?
Sterownik stag 4,stag 300
Wtryskiwacze MAGIC-JET
Reduktor TOMASETTO, KME, SCORPION
Zbiornik toroidalny ( w kolo zapasowe)
Wlew pod klapką (jeżeli jest możliwość)
Opaski NORMA
Aluminiowe trojniki wodne
Będzie w sam raz do 2.0 16v?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
To i ja się podepnę.
Nasz nowy nabytek wyposażony jest w instalację gazową. Jest to K 2,0 VIS 155 kucy
Instalacja składa się z poniższych elementów:
1. Reduktor - EMEA
2. Zawór gazowy - Lovato
3. Zbiornik 60 l
4. Wielozawór - Tomasetto
5. Zawór tankowania - Tomasetto
6. Układ elektroniczny - Stag 200
7. Na wtryskiwaczach jest napisane - Valtek (czy jakoś tak)
Czy to dobra instalacja do takiego auta
Ponieważ wywala błąd sterowania silnika i błąd panelu sterowania skrzyni, odnoszę wrażenie, że instalacja wymaga co najmniej regulacji.
Proszę o opinie osób znających się na LPG.
Serdecznie pozdrawiam.
Nasz nowy nabytek wyposażony jest w instalację gazową. Jest to K 2,0 VIS 155 kucy
Instalacja składa się z poniższych elementów:
1. Reduktor - EMEA
2. Zawór gazowy - Lovato
3. Zbiornik 60 l
4. Wielozawór - Tomasetto
5. Zawór tankowania - Tomasetto
6. Układ elektroniczny - Stag 200
7. Na wtryskiwaczach jest napisane - Valtek (czy jakoś tak)
Czy to dobra instalacja do takiego auta
Ponieważ wywala błąd sterowania silnika i błąd panelu sterowania skrzyni, odnoszę wrażenie, że instalacja wymaga co najmniej regulacji.
Proszę o opinie osób znających się na LPG.
Serdecznie pozdrawiam.
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Odp: Co sądzicie o takiej instalacji ?
1. Reduktor - EMEA - Nie kojarzę jakoś takiego reduktora, może jakieś zdjęcia?
2. Zawór gazowy - Lovato - OK
3. Zbiornik 60 l
4. Wielozawór - Tomasetto - OK
5. Zawór tankowania - Tomasetto - OK
6. Układ elektroniczny - Stag 200 - OK, Podobno obudowa nie jest szczelna i potrafi się wilgoć do środka dostawać.
7. Na wtryskiwaczach jest napisane - Valtek (czy jakoś tak) - bez rewelacji mała wydajność i dokładność do tego lubią się rozkalibrować, należałoby ustawić je lub wymienić na coś dokładniejszego i wydajniejszego.
2. Zawór gazowy - Lovato - OK
3. Zbiornik 60 l
4. Wielozawór - Tomasetto - OK
5. Zawór tankowania - Tomasetto - OK
6. Układ elektroniczny - Stag 200 - OK, Podobno obudowa nie jest szczelna i potrafi się wilgoć do środka dostawać.
7. Na wtryskiwaczach jest napisane - Valtek (czy jakoś tak) - bez rewelacji mała wydajność i dokładność do tego lubią się rozkalibrować, należałoby ustawić je lub wymienić na coś dokładniejszego i wydajniejszego.