Delta III vs nowe Bravo
: 25 wrz 2009, 22:10
Witam
Miałem dziś okazję trochę pojeździć nowym bravo 1,9 jtdm. Moje spostrzeżenia to znacznie mniejszy komfort jazdy niż w Lybrze, nie wspomnę o lichym audio, które nie umywa się do tej jakości dźwięku jakie daje BOSE. Auto generalnie dość pewnie się prowadzi po drodze i w miarę przyjemnie. Może się mylę ale jest głośniej niż w moim samochodzie gdzie wybiło mu dziś 220 tys a bravo, które testowałem miało 3 tys z kawałkiem. Wersja, którą jechałem miała automatyczną klimatyzację z panelem elektrycznym i wszystkie inne wypasy, nie przyglądałem się za bardzo bo to była gdzieś 21...samochód generalnie OK ale nie zauroczył mnie zbytnio.
Moje pytanie wobec tego brzmi: czy nowa delta to zupełna kopia bravo z tymi samymi rozwiązaniami technicznymi, komfortem jazdy tylko ze zmienioną na ogromny plus stylistyką??
Jeżeli tak to uważam, że Lancia, robi ogromny błąd wprowadzając na rynek sztywne, i podobne do innych aut modele samochodów. Marka, która miała w swojej ofercie zawsze modele w których fundamentalną sprawą był przede wszystkim komfort i styl przestaje powoli istnieć z chwilą zamknięcia produkcji takich aut jak, kappa, lybra czy thesis.........
Miałem dziś okazję trochę pojeździć nowym bravo 1,9 jtdm. Moje spostrzeżenia to znacznie mniejszy komfort jazdy niż w Lybrze, nie wspomnę o lichym audio, które nie umywa się do tej jakości dźwięku jakie daje BOSE. Auto generalnie dość pewnie się prowadzi po drodze i w miarę przyjemnie. Może się mylę ale jest głośniej niż w moim samochodzie gdzie wybiło mu dziś 220 tys a bravo, które testowałem miało 3 tys z kawałkiem. Wersja, którą jechałem miała automatyczną klimatyzację z panelem elektrycznym i wszystkie inne wypasy, nie przyglądałem się za bardzo bo to była gdzieś 21...samochód generalnie OK ale nie zauroczył mnie zbytnio.
Moje pytanie wobec tego brzmi: czy nowa delta to zupełna kopia bravo z tymi samymi rozwiązaniami technicznymi, komfortem jazdy tylko ze zmienioną na ogromny plus stylistyką??
Jeżeli tak to uważam, że Lancia, robi ogromny błąd wprowadzając na rynek sztywne, i podobne do innych aut modele samochodów. Marka, która miała w swojej ofercie zawsze modele w których fundamentalną sprawą był przede wszystkim komfort i styl przestaje powoli istnieć z chwilą zamknięcia produkcji takich aut jak, kappa, lybra czy thesis.........