Warsztaty.
Moderator: MiroMiglia
Warsztaty.
Proponuję w tym wątku wpisywać warsztaty mechaniczne i tym podobne godne polecenia.
Osobiście miałem kontakt tylko z jedą firmą z Wrocławia:
Bravo Auto Serwis http://fiatserwis.pl
Przyznam, że nie mogę na temat tej firmy powiedzieć więcej. Wymieniałem u nich wentylator nawiewu. Robocizna kosztowała astronomiczne pieniądze (350PLN) - może wynikało to z tego, że robili to w Wigilię
Pozdro
Konrad
Osobiście miałem kontakt tylko z jedą firmą z Wrocławia:
Bravo Auto Serwis http://fiatserwis.pl
Przyznam, że nie mogę na temat tej firmy powiedzieć więcej. Wymieniałem u nich wentylator nawiewu. Robocizna kosztowała astronomiczne pieniądze (350PLN) - może wynikało to z tego, że robili to w Wigilię
Pozdro
Konrad
Pajda z włoskiej stajni.
Warsztaty.
KKMisfire, ten wątek już istnieje - zobacz w dziale naprawy, warsztaty czy cóś takiego. jest poruszony temat Wrocławskich mechaników - znajdziesz tam adresy i opinie.
Warsztaty.
brawo"Evenemnt" pisze:KKMisfire, ten wątek już istnieje - zobacz w dziale naprawy, warsztaty czy cóś takiego. jest poruszony temat Wrocławskich mechaników - znajdziesz tam adresy i opinie.
Warsztaty.
No i właśnie tu jest problem. Zanim napisałem posta to troszkę się porozglądałem i ... nic ciekawego nie znalazłem. Jedynie to muśnięcie tematu przez Pana Grzole. Troszkę tego mało."Evenemnt" pisze:KKMisfire, ten wątek już istnieje - zobacz w dziale naprawy, warsztaty czy cóś takiego. jest poruszony temat Wrocławskich mechaników - znajdziesz tam adresy i opinie.
Ale jeżeli uważasz, że temat jest zbędny to nie ma problemu. Skrobnę priva do Kabara i wątek zniknie.
Pozdro
Konrad
Pajda z włoskiej stajni.
Warsztaty.
Ja bym to zostawił. Każdy szuka warsztatu blisko i ciężko jest przekopywać się przez opisy z całej Polski.
A 350 to kosmiczna kwota.
A 350 to kosmiczna kwota.
605-365-315 od świtu do zmierzchu
Warsztaty.
Temat jak najbardziej potrzebny, w sumie to powinien właśnie tutaj przeniesiony.
Myslałem że szukasz info, które już było.
Pozdr
Evenemnt
Myslałem że szukasz info, które już było.
Pozdr
Evenemnt
Warsztaty.
Witam.
W Fiatserwis bylem tylko na rekonesansie. Wywarli na mnie odpychające wrazenie, raczej tam nie pojawie sie ze swoją Lucy.
MIalem natomiast okazje byc klientem wrocławskiego ADF-u.
Co do fachowosci trudno mi sie wypowiedziec, bo i wynik wizyty no sredni.
Po zakupie auta okazalo sie ze swiatła opadły i tak jezdzilem niemal miesiac. W koncu zdecydowalem sie na wizyte u nich przy okazji wymieniajac termostat. Na plus moge zaliczyc oględziny światel. Trafili z wyrokiem w 100% - uszkodzony korektor na lewej lampie i walnięty sterownik poziomowania.
A minusy ?... oczywiscie kwoty ...
Termostat - okolo 230pln... spoko, zakup czesci usprawiedliwiony, ale robocizna niemal 190pln. Rozbój w biały dzien.
Z ciekawosci zapytalem o koszty wymiany uszkodzonych elementow oswietlenia. Korektor ok 500 pln, sterownik 250pln, robocizna 350pln. Komentarz po odlozeniu sluchawki byl siarczysty.
Pojechalem do poleconego mechaniora u nas w Legnicy (podobniez zlota rączka elektryk). Nie lubie takich bo przekonania nie mam ale co mi tam, zajrzalem z zakupionym korektorem i sterownikiem.
Koszt naprawy plus wymiana radia i dorobieniem kostki ISO - 80 pln.
Zrobil od ręki .. nie zdążyłem zmarznać w garazu... wszystko trwalo jakies 30-40 minut.
Korektor i sterownik 100pln, robocizna 80pln.. no coz, jesli mam wybrac miedzy 1100 pln ADFu i 180 lokalnie to wole u złotej rączki.
Ostatnio byłem u nich zeby zlac nadmiarowy olej, przy okazji sprawdzic linki hamulca recznego. Sprawdzili poziom... pociamkali.. poprawili pancerze linek, zalozyli obejmy i przelotki.. koszt ?... 5 pln. Dalem dyche bo nie mialem drobnych. To juz druga wizyta u nich za 5 zeta. Az mi glupio taki pieniadz wciskac do reki. I nikt nie patrzy jak na wariata bo Lancie kupil, nikt nie chrzani ze nietypowe, ze włoskie ze bedzie ciezko.. maska w góre i lecą z koksem. Dla mnie rewelka poki co ... tfu tfu żeby nie zapeszyc.
A własnie .. ma ktos na zbyciu linki do hamulca recznego ? W moich przetarły sie pancerze na przelotkach.
pozdr.
Przemek.
W Fiatserwis bylem tylko na rekonesansie. Wywarli na mnie odpychające wrazenie, raczej tam nie pojawie sie ze swoją Lucy.
MIalem natomiast okazje byc klientem wrocławskiego ADF-u.
Co do fachowosci trudno mi sie wypowiedziec, bo i wynik wizyty no sredni.
Po zakupie auta okazalo sie ze swiatła opadły i tak jezdzilem niemal miesiac. W koncu zdecydowalem sie na wizyte u nich przy okazji wymieniajac termostat. Na plus moge zaliczyc oględziny światel. Trafili z wyrokiem w 100% - uszkodzony korektor na lewej lampie i walnięty sterownik poziomowania.
A minusy ?... oczywiscie kwoty ...
Termostat - okolo 230pln... spoko, zakup czesci usprawiedliwiony, ale robocizna niemal 190pln. Rozbój w biały dzien.
Z ciekawosci zapytalem o koszty wymiany uszkodzonych elementow oswietlenia. Korektor ok 500 pln, sterownik 250pln, robocizna 350pln. Komentarz po odlozeniu sluchawki byl siarczysty.
Pojechalem do poleconego mechaniora u nas w Legnicy (podobniez zlota rączka elektryk). Nie lubie takich bo przekonania nie mam ale co mi tam, zajrzalem z zakupionym korektorem i sterownikiem.
Koszt naprawy plus wymiana radia i dorobieniem kostki ISO - 80 pln.
Zrobil od ręki .. nie zdążyłem zmarznać w garazu... wszystko trwalo jakies 30-40 minut.
Korektor i sterownik 100pln, robocizna 80pln.. no coz, jesli mam wybrac miedzy 1100 pln ADFu i 180 lokalnie to wole u złotej rączki.
Ostatnio byłem u nich zeby zlac nadmiarowy olej, przy okazji sprawdzic linki hamulca recznego. Sprawdzili poziom... pociamkali.. poprawili pancerze linek, zalozyli obejmy i przelotki.. koszt ?... 5 pln. Dalem dyche bo nie mialem drobnych. To juz druga wizyta u nich za 5 zeta. Az mi glupio taki pieniadz wciskac do reki. I nikt nie patrzy jak na wariata bo Lancie kupil, nikt nie chrzani ze nietypowe, ze włoskie ze bedzie ciezko.. maska w góre i lecą z koksem. Dla mnie rewelka poki co ... tfu tfu żeby nie zapeszyc.
A własnie .. ma ktos na zbyciu linki do hamulca recznego ? W moich przetarły sie pancerze na przelotkach.
pozdr.
Przemek.
Lancia Kappa 2.0
Datsun Laurel 2.8D 1984
Legnica
Datsun Laurel 2.8D 1984
Legnica
Adresy i jeszcze raz adresy.
Szarkiz ... adres ... podaj adress tego mechaniora - złotej rączki. Taki jest cel tego wątku
Nie dodałeś, że ADF pobiera opłatę za zużycie oczu podczas sprawdzenia poziomu płynu w chłodnicy 30PLNów.
Pozdro
Konrad
Nie dodałeś, że ADF pobiera opłatę za zużycie oczu podczas sprawdzenia poziomu płynu w chłodnicy 30PLNów.
Pozdro
Konrad
Pajda z włoskiej stajni.
Odp: Adresy i jeszcze raz adresy.
a tak tak... no problem w tym ze nie znam dokladnie."KKMisfire" pisze: Szarkiz ... adres ... podaj adress tego mechaniora - złotej rączki.
Ulica Struga.. przed ceglanym ostatnim mostem na wyjezdzie z Legnicy na Lubin w lewo i jakies 400m i zaklad jest po prawej stronie.
hieh.. no fakt.. rzucilem okiem na specyfikacje."KKMisfire" pisze: Nie dodałeś, że ADF pobiera opłatę za zużycie oczu podczas sprawdzenia poziomu płynu w chłodnicy 30PLNów.
Kontrola plynu chlodnicy - 30 pln, naprawde chcialbym w tym momencie rzucic miesem ale mogą to czytac kobiety.
Dzwonilem do nich pytam co to za kontrola za 30 zeta.. odpowiedz ?.. -no kontrola poziomu plus stwierdzenie czy płyn czy woda. Standardowa procedura.
Blać nastrurcja !!!.. poliże palec , rzuce okiem na zbiorniczek i przeprowadzam taką samą kontrole za darmo !!
cholera.. znowu sie niepotrzebne unosze.. raz.. dwa.. trzy.. dziesiec.. ok.. juz lepiej.
Lancia Kappa 2.0
Datsun Laurel 2.8D 1984
Legnica
Datsun Laurel 2.8D 1984
Legnica
Warsztaty.
To są normalne ceny w serwisach, oni za sam wjazd do garażu kasuja 20-30 zł, dlatego to tak drogo wychodzi + roboczogodzina, stawki są ustalone z góry
- EVAN CORTEZ
- Klubowicz
- Posty: 287
- Rejestracja: 13 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Warsztaty.
Ja ostatnio byłem w FIAT AUTO POLAND z moja Alfą.Zrobili mi
-Wyjęcie drążka stabilizatora i regeneracja -gość rozebrał z przodu pół auta żeby dojść do drążka
-potem ustawili zbierzność
-umyli auto z zewnątrz i w środku
-dokręcili deske rozdzielczą i przesmarowli ją-były trzaski w czasie jazdy (zresztą dalej sa )
Trwało to ok 4 godziny i zapłaciłem 260pln.
Mój ojciec ma warsztat i gdyby nie ta cena na pewno bym czekał aż ojciec bedzie miał wolny kanał i by mi to zrobił jednak cena nie była wygórowana.
Jestem zadowolony z serwisu Fiata.
A jeśli ktoś jest z okolic Bielska to zapraszam do mojego ojca
Gość zna sie na rzeczy-szczególnie na włoskich autach bo jeździ tylko takimi(teraz ma Kappe 2.0 turbo)
hehe taka mała reklama ale może ktoś skorzysta.
Pozdrawiam
-Wyjęcie drążka stabilizatora i regeneracja -gość rozebrał z przodu pół auta żeby dojść do drążka
-potem ustawili zbierzność
-umyli auto z zewnątrz i w środku
-dokręcili deske rozdzielczą i przesmarowli ją-były trzaski w czasie jazdy (zresztą dalej sa )
Trwało to ok 4 godziny i zapłaciłem 260pln.
Mój ojciec ma warsztat i gdyby nie ta cena na pewno bym czekał aż ojciec bedzie miał wolny kanał i by mi to zrobił jednak cena nie była wygórowana.
Jestem zadowolony z serwisu Fiata.
A jeśli ktoś jest z okolic Bielska to zapraszam do mojego ojca
Gość zna sie na rzeczy-szczególnie na włoskich autach bo jeździ tylko takimi(teraz ma Kappe 2.0 turbo)
hehe taka mała reklama ale może ktoś skorzysta.
Pozdrawiam
moja historia
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
BMW E38 735iA 1998 236KM V8
Warsztaty.
Ja robie we Fran-Motors na Babimojskiej (boczna od strzegomskiej, pomiędzy Germaz a Park Technologiczny).
Porównując do postu szarkiza:
Najgorsi nie są, robię u nich od dwóch lat auta. Panzery zwykle robili mi "od ręki" (odstawiałem o 8 do nich auto, po pracy któryś z mechaników podrzucał mi je do biura), Lancia, niestety, zawsze oczekiwanie na części.
Nr. telefonu do P. Janusza Ciesli: 502 225 616
A teraz moje pytanie, gdzie we wroc można wyregulowac silnik? mgliście coś kojarze że to ma związek z podłączeniem komputera.... analizą spalin czy cóś..
Pozdrawiam
Porównując do postu szarkiza:
we fran-motorsie zapłaciłem 190 za całość, wycenę termostatu zrobili w 30 min (160 pln). wynika że robocizna 30 plnTermostat - okolo 230pln... spoko, zakup czesci usprawiedliwiony, ale robocizna niemal 190pln. Rozbój w biały dzien.
Najgorsi nie są, robię u nich od dwóch lat auta. Panzery zwykle robili mi "od ręki" (odstawiałem o 8 do nich auto, po pracy któryś z mechaników podrzucał mi je do biura), Lancia, niestety, zawsze oczekiwanie na części.
Nr. telefonu do P. Janusza Ciesli: 502 225 616
A teraz moje pytanie, gdzie we wroc można wyregulowac silnik? mgliście coś kojarze że to ma związek z podłączeniem komputera.... analizą spalin czy cóś..
Pozdrawiam
Warsztaty.
Witam,
mechanik wysłał mnie na diagnostykę silnika do autoryzowanego serwisu. po konsultacjach telefonicznych z serwisami we Wrocławiu, przedstawiam ich oficjalne stanowisko w powyższej sprawie:
Amicar: nie mamy autoryzacji na Lancie, niech pan do ADF dzwoni
ADF: hmm.. delta? chyba nie mamy oprogramowania, niech Pan dzwoni do mistrza serwisu (tu podal numer)
ADF (mistrz): Delta, delta? niech Pan przyjedzie..(tłumaczę że dzwonię w sprawie oprogramowania).. Aaa, nie wiedzą czy mamy program? pan poczeka, sprawdzę.... (minuta oczekiwania).... rzeczywiście nie mamy programu. jak Pan zostawi auto na tydzień to coś wymyślimy.
zdruzgotany dzwonię do Porsza:
"Lancia? jasne niech Pan wpada... (tłumaczę mu problemy z oprogramowaniem w serwisie)... Sruli pierduli, jasne że mam program!"
No i jak tu w autoryzowanych serwisach robić?
[/url]
mechanik wysłał mnie na diagnostykę silnika do autoryzowanego serwisu. po konsultacjach telefonicznych z serwisami we Wrocławiu, przedstawiam ich oficjalne stanowisko w powyższej sprawie:
Amicar: nie mamy autoryzacji na Lancie, niech pan do ADF dzwoni
ADF: hmm.. delta? chyba nie mamy oprogramowania, niech Pan dzwoni do mistrza serwisu (tu podal numer)
ADF (mistrz): Delta, delta? niech Pan przyjedzie..(tłumaczę że dzwonię w sprawie oprogramowania).. Aaa, nie wiedzą czy mamy program? pan poczeka, sprawdzę.... (minuta oczekiwania).... rzeczywiście nie mamy programu. jak Pan zostawi auto na tydzień to coś wymyślimy.
zdruzgotany dzwonię do Porsza:
"Lancia? jasne niech Pan wpada... (tłumaczę mu problemy z oprogramowaniem w serwisie)... Sruli pierduli, jasne że mam program!"
No i jak tu w autoryzowanych serwisach robić?
[/url]
Warsztaty.
Na razie wymieniałem komplet klocków hamulcowych na tył, robocizna:
1. ASO ADF - 146 pln (zrezygnowałem)
2. Auto-Tech (www.auto-tech.pop.pl) - polecany przez znajomych uniwersalny zakład do prostych prac obok mojej pracy - 50 pln + naprawili mi w tej cenie prawe przednie nadkole, w którym zerwałem zaczepy. Goście latają tam umorusani, zakład jest niewielki ale do małych prac, nieangażujących skomplikowaną diagnostykę przez komputer, akurat się nadaje.
Obok mojego mieszkania na Partynickiej jest Bravo Auto Serwis.
Od szarkiza i chyba grzole słyszałem raczej niepochlebne opinie, ale sam rozmawiałem parę razy z jednym z właścicieli - Jackiem, który ma Kappę i Alfę JTD. Wydawał się kompetentny. Z ich usług jeszcze nie korzystałem
Przed kupnem sprawdzałem auto w ASO ADF Wrocław, a to kilka cen z faktury:
1. Sprawdzenie układy wtrysku/zapłonu - 73,2
2. Sprawdzenie elementów silnika - 73,2
3. Linia diagnostyczna (szarpaki) - 87,84
4. Sprawdzenie i ustawienie zbieżności kół - 87,84
Ci z ADF (przynajmniej pan Paweł Kreczyński z którym miałem do czynienia) wyglądają na fachowców ale ceny mają, jak to ASO (aroganckie serwisy opryskliwe), z kosmosu. Do tego czekałem prawie godzinę zanim zajęli się autem, mimo że byłem wcześniej umówiony.
1. ASO ADF - 146 pln (zrezygnowałem)
2. Auto-Tech (www.auto-tech.pop.pl) - polecany przez znajomych uniwersalny zakład do prostych prac obok mojej pracy - 50 pln + naprawili mi w tej cenie prawe przednie nadkole, w którym zerwałem zaczepy. Goście latają tam umorusani, zakład jest niewielki ale do małych prac, nieangażujących skomplikowaną diagnostykę przez komputer, akurat się nadaje.
Obok mojego mieszkania na Partynickiej jest Bravo Auto Serwis.
Od szarkiza i chyba grzole słyszałem raczej niepochlebne opinie, ale sam rozmawiałem parę razy z jednym z właścicieli - Jackiem, który ma Kappę i Alfę JTD. Wydawał się kompetentny. Z ich usług jeszcze nie korzystałem
Przed kupnem sprawdzałem auto w ASO ADF Wrocław, a to kilka cen z faktury:
1. Sprawdzenie układy wtrysku/zapłonu - 73,2
2. Sprawdzenie elementów silnika - 73,2
3. Linia diagnostyczna (szarpaki) - 87,84
4. Sprawdzenie i ustawienie zbieżności kół - 87,84
Ci z ADF (przynajmniej pan Paweł Kreczyński z którym miałem do czynienia) wyglądają na fachowców ale ceny mają, jak to ASO (aroganckie serwisy opryskliwe), z kosmosu. Do tego czekałem prawie godzinę zanim zajęli się autem, mimo że byłem wcześniej umówiony.
Warsztaty.
Ja też jestem za tym aby temat warsztatów naszego regionu pozostał tutaj ! Selekcja migusiem ...
A czy ktoś był już w warsztacie we Wroc. na ul Grota Roweckiego u Pana Romana Porocza ? Ten adres wynalazlam na ogólnopolskim ...
Pytam, bo muszę udać się do lekarza z moją ... wycieraczki odmawiają posłuszeństwa - od awarii ( kiedy przestały dzziałać na ok . 1h ) działają tylko na 2 częstotliwościach i dziwnie rzężą ...
Ost. mialam jazde bez ... nie powiem jaka byla wtedy pogoda - brrr
Proszę jeśli ktos ma sprawdzonego szpeca w tym temacie lub pokrewnym ...[/b]
A czy ktoś był już w warsztacie we Wroc. na ul Grota Roweckiego u Pana Romana Porocza ? Ten adres wynalazlam na ogólnopolskim ...
Pytam, bo muszę udać się do lekarza z moją ... wycieraczki odmawiają posłuszeństwa - od awarii ( kiedy przestały dzziałać na ok . 1h ) działają tylko na 2 częstotliwościach i dziwnie rzężą ...
Ost. mialam jazde bez ... nie powiem jaka byla wtedy pogoda - brrr
Proszę jeśli ktos ma sprawdzonego szpeca w tym temacie lub pokrewnym ...[/b]