Wszystko made by FIAT-wersja testowa,kable /Diesel,benzyna/
Wszystko made by FIAT-wersja testowa,kable /Diesel,benzyna/
Dla zainteresowanych:
>
Program chodzi na kabelku vag Ajakby komuś było mało,to jest unidiag,plus kabelek vaga i też mozna co nieco zrobić/ABS,silnik benzynka,diesel,Air Bag/to za free.
Powodzenia
>
Program chodzi na kabelku vag Ajakby komuś było mało,to jest unidiag,plus kabelek vaga i też mozna co nieco zrobić/ABS,silnik benzynka,diesel,Air Bag/to za free.
Powodzenia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2009, 22:27 przez Gość, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 72
- Rejestracja: 28 lut 2009, 0:00
- Lokalizacja: Zach-pom
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/
Nie ma Kappy TDS... lipa
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11979
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/
bo to starocie
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/
Witam!
Nie miałem do tej pory problemu za swoją Lancią (Kappa 2,4 jtd), ale chciałbym być przygotowany na ewentualne przyszłe usterki. Wiem, że Examiner jest chyba najodpowiedniejszy (cena/możliwości), ale też jest trochę kłopotliwy (2 COM-y w komputerze). Kiedyś w ramach szkolenia moja Lancia była podpinana do KTS-a, ale indywidualne posiadanie takiego urządzenia, to zbyt kosztowna zabawka. Z opisu Jana wynika, że program obsługuje silniki JTD, a silnik w samochodzie to ?serce?. Jak zatrzyma się silnik, to dla mnie właśnie jest najważniejsze ? dlaczego? Jeżeli program będzie mi mógł to podpowiedzieć to ?sukces full?. Oczywiście wiadomo, że niektóre usterki są ?złośliwe? i komputer nie jest w stanie ich wychwycić i trzeba się posiłkować szerszą wiedzą.
Potrzebne kable do podłączenia Kappy to: Niebieski VAG USB KKL line we wtyku OBD2 i Adapter z gniazda OBD2 na wtyk Fiat (np. firmy Viaken).
Jeżeli mógłbyś szerzej opisać pracę z tym programem, to myślę, że więcej osób by skorzystało, a ja z góry dziękuję, bo temat mnie zainteresował.
Dobrze by było, aby moderatorzy przenieśli temat do działu Download, tam są podobne tematy.
Pozdrawiam!
Nie miałem do tej pory problemu za swoją Lancią (Kappa 2,4 jtd), ale chciałbym być przygotowany na ewentualne przyszłe usterki. Wiem, że Examiner jest chyba najodpowiedniejszy (cena/możliwości), ale też jest trochę kłopotliwy (2 COM-y w komputerze). Kiedyś w ramach szkolenia moja Lancia była podpinana do KTS-a, ale indywidualne posiadanie takiego urządzenia, to zbyt kosztowna zabawka. Z opisu Jana wynika, że program obsługuje silniki JTD, a silnik w samochodzie to ?serce?. Jak zatrzyma się silnik, to dla mnie właśnie jest najważniejsze ? dlaczego? Jeżeli program będzie mi mógł to podpowiedzieć to ?sukces full?. Oczywiście wiadomo, że niektóre usterki są ?złośliwe? i komputer nie jest w stanie ich wychwycić i trzeba się posiłkować szerszą wiedzą.
Potrzebne kable do podłączenia Kappy to: Niebieski VAG USB KKL line we wtyku OBD2 i Adapter z gniazda OBD2 na wtyk Fiat (np. firmy Viaken).
Jeżeli mógłbyś szerzej opisać pracę z tym programem, to myślę, że więcej osób by skorzystało, a ja z góry dziękuję, bo temat mnie zainteresował.
Dobrze by było, aby moderatorzy przenieśli temat do działu Download, tam są podobne tematy.
Pozdrawiam!
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/
Qrcze. Co jest nie tenteges:( Podłączam kabelek, odpalam progsa, włączam zapłon, wybieram właściwy COM, Connect i... się nie łączy. Poczemu?
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/
Sprawdż ustawienia com w windowsie.ak dobrze przeczytasz na stronie z tym programem to jest wersja free stworzona przez pasjonatów/kooperacja/Napisz jaki to wózek /rok,typ silnika,ustawienia portu com/Jesteś pierwszą osoba pisząca z sensem.Reszta na pw
Do moda to jest wersja testowa/zapomniałem dodać/
Mile widziane wszewlkie uwagi typu nie działa z opisem
1.silnik/typ np.839A5000/
2.ustawienia portu com w windowsie/zrzut ekranu/
mają być takie;
Do moda to jest wersja testowa/zapomniałem dodać/
Mile widziane wszewlkie uwagi typu nie działa z opisem
1.silnik/typ np.839A5000/
2.ustawienia portu com w windowsie/zrzut ekranu/
mają być takie;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2009, 22:54 przez Gość , łącznie zmieniany 2 razy.
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/
Lybra AR32302, 1999. COM podglądam w Mendżerze urządzeń. Próbowałem na różnych USB więc i na różnych COMach. Na dwóch kablach VAG KKL USB - czarnym i niebieskim od Viaken'a, chociaż ponoć między nimi nie ma różnicy (pytałem Viaken'a).jan123456 pisze:Sprawdż ustawienia com w windowsie.ak dobrze przeczytasz na stronie z tym programem to jest wersja free stworzona przez pasjonatów/kooperacja/Napisz jaki to wózek /rok,typ silnika,ustawienia portu com/Jesteś pierwszą osoba pisząca z sensem.Reszta na pw
Może ma znaczenie kolejność wykonywanych czynności?
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja te
Sprubuj odinstalowac sterowniki wirtualnego com za pomocą ftdi i na nowo zainstalować.Daj znać jak i co .Masz silnik alfy na edc15,jeszcze raz dzięki i zapodaj co i jak po ponownym przeładowaniu sterowników.Więcej na pw
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja te
Że silnik Alfy to wiem. A czy to może oznaczać, że zamiast Lancia mam wybrać Alfa???jan123456 pisze:Sprubuj odinstalowac sterowniki wirtualnego com za pomocą ftdi i na nowo zainstalować.Daj znać jak i co .Masz silnik alfy na edc15,jeszcze raz dzięki i zapodaj co i jak po ponownym przeładowaniu sterowników.Więcej na pw
Pozdrowienia z ziemi Połczyńskiej
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Lybra SW '99 1.9 jtd,
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja te
Witam!
W poprzednim poście miałem na myśli Euroscan, a błędnie napisałem Examiner. Ale do rzeczy.
Mam interfejs USB/VAG i przejściówkę OBD2/Fiat 3-pin. Interfejs testowałem z VW Polo 1,9SDI 99r i VW Passat 1,8 98r przy użyciu programu VAG-COM i wszystko działa znakomicie już od pierwszego połączenia.
Tym samym sprzętem próbowałem połączyć się z ECU Kappa 2,4 JTD EDC15C-5.8 przez FiatECUScanner 1.2.0.0 niestety bez skutku. Numer portu COM w programie wybrany prawidłowo. Przy próbie połączenia wyskakuje okienko o próbie nawiązania połączenia, a po kilkunastu sekundach znika i nic. Na liście dostępnych ECU w programie nie ma dokładnie takiego kodu jak u mnie, czy to może być przyczyną braku połączenia? Próbowałem też łączyć się ze sterownikiem ABS. Niestety mimo wyboru wszystkich dostępnych sterowników z listy w Fiat ECU Scanner rezultat był identyczny jak przy próbach z ECU. Czy podczas diagnostyki ECU moduł immo ma coś do rzeczy tzn. czy istnieje możliwość, że immo nadzoruje transmisję na złączu diagnostycznym i w jakiś sposób blokuje mi dostęp do ECU?
Pozdrawiam!
W poprzednim poście miałem na myśli Euroscan, a błędnie napisałem Examiner. Ale do rzeczy.
Mam interfejs USB/VAG i przejściówkę OBD2/Fiat 3-pin. Interfejs testowałem z VW Polo 1,9SDI 99r i VW Passat 1,8 98r przy użyciu programu VAG-COM i wszystko działa znakomicie już od pierwszego połączenia.
Tym samym sprzętem próbowałem połączyć się z ECU Kappa 2,4 JTD EDC15C-5.8 przez FiatECUScanner 1.2.0.0 niestety bez skutku. Numer portu COM w programie wybrany prawidłowo. Przy próbie połączenia wyskakuje okienko o próbie nawiązania połączenia, a po kilkunastu sekundach znika i nic. Na liście dostępnych ECU w programie nie ma dokładnie takiego kodu jak u mnie, czy to może być przyczyną braku połączenia? Próbowałem też łączyć się ze sterownikiem ABS. Niestety mimo wyboru wszystkich dostępnych sterowników z listy w Fiat ECU Scanner rezultat był identyczny jak przy próbach z ECU. Czy podczas diagnostyki ECU moduł immo ma coś do rzeczy tzn. czy istnieje możliwość, że immo nadzoruje transmisję na złączu diagnostycznym i w jakiś sposób blokuje mi dostęp do ECU?
Pozdrawiam!
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja te
Hobbysta pisze:Witam!
W poprzednim poście miałem na myśli Euroscan, a błędnie napisałem Examiner. Ale do rzeczy.
Mam interfejs USB/VAG i przejściówkę OBD2/Fiat 3-pin. Interfejs testowałem z VW Polo 1,9SDI 99r i VW Passat 1,8 98r przy użyciu programu VAG-COM i wszystko działa znakomicie już od pierwszego połączenia.
Tym samym sprzętem próbowałem połączyć się z ECU Kappa 2,4 JTD EDC15C-5.8 przez FiatECUScanner 1.2.0.0 niestety bez skutku. Numer portu COM w programie wybrany prawidłowo. Przy próbie połączenia wyskakuje okienko o próbie nawiązania połączenia, a po kilkunastu sekundach znika i nic. Na liście dostępnych ECU w programie nie ma dokładnie takiego kodu jak u mnie, czy to może być przyczyną braku połączenia? Próbowałem też łączyć się ze sterownikiem ABS. Niestety mimo wyboru wszystkich dostępnych sterowników z listy w Fiat ECU Scanner rezultat był identyczny jak przy próbach z ECU. Czy podczas diagnostyki ECU moduł immo ma coś do rzeczy tzn. czy istnieje możliwość, że immo nadzoruje transmisję na złączu diagnostycznym i w jakiś sposób blokuje mi dostęp do ECU?
Pozdrawiam!
Jak już napisałem minimalne wymagania użytkownika -obsługa windows
Co do hodometru nie wiem dlaczego pokazuje 197....
skoro na cyferblacie mam 390... Proszę o testy/wyniki/Tylko zapomniałem dodać ,że tu każdy patrzy a nikt nie pomaga.Do moda
Proszę zamknąć temat lub wyj.... w kosmos.Do kol.Hobbysta więcej info na pw
-
- Klubowicz
- Posty: 963
- Rejestracja: 16 lip 2009, 7:30
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Brzeg
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja te
Oddałem już kumplowi kabelek, więc teraz nie sprawdzę tego programu, aczkolwiek planuje sobie kupić swój interfejs. Niestety nie w tym miesiącu. Po zakupie nie omieszkam sprawdzić i podzielić się uwagami co do programu.
- LukaszWRC
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 13 maja 2006, 0:00
- Lokalizacja: RKR
- Kontakt:
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja te
Z tym hodometrem jest problem nawet na Examinerze, bo w Stilo przy przebiegu 70 kkm pokazywał mi 17 kkm. Mechanik stwierdził, że czasami się zdarzają takie kwiatki.jan123456 pisze:Co do hodometru nie wiem dlaczego pokazuje 197....
skoro na cyferblacie mam 390...
Odp: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja te
ja program muszę ustawiac na com4 żeby się połączył z kompem przez usb
lybra 2.4 jtd sw błękitna strzała
Re: dla użykowników diesla/wszystko made by FIAT/-wersja tes
Witam!
Jest już dostępna wersja FiatEcuscaner 2.0 (darmowa). Przed chwilą połączyłem się z ABS w swoim autku (Kappa 2,4 JTD) - błędów brak . Czyli dla Kappy JTD jest wszystko - ECU , poduszki i ABS. Z poduszkami nie próbowałem się połączyć - lepiej tam niepotrzebnie nie ingerować! Z ECU we wcześniejszej wersji (1.6), też już się łączyłem i trochę prób/sprawdzeń zrobiłem.
Pozdrawiam!
Jest już dostępna wersja FiatEcuscaner 2.0 (darmowa). Przed chwilą połączyłem się z ABS w swoim autku (Kappa 2,4 JTD) - błędów brak . Czyli dla Kappy JTD jest wszystko - ECU , poduszki i ABS. Z poduszkami nie próbowałem się połączyć - lepiej tam niepotrzebnie nie ingerować! Z ECU we wcześniejszej wersji (1.6), też już się łączyłem i trochę prób/sprawdzeń zrobiłem.
Pozdrawiam!