Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Toper pisze:Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam
jestem na 99% pewien że łącznik stabilizatora Ci padł na tych naszych polskich "autostradach" płaskich jak świńskie koryto
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11976
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Są potrzebne dwie osoby, jedna energicznie rusza kierownicą, druga maca gdzie jest luz. Jeśli w pkt 1 to końcówka jeśli 2 to drążek kierowniczy.Toper pisze:Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Ja nie mogłem dostac pasujących końcówek w sklepach, miałem TRW i MOOGa i nic nie pasowało, w koncu kupiłem na allegro firmy VEMA i pasi, wiec przestrzegam, Końcówki trudno dobrac w zwykłym sklepie
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
dzięki za info, ale nie zdążę już sam spróbować tego obejrzeć. Do zobaczenia w czwartekargenta67 pisze:Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.
Będziesz Thesisem w pracy?
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Wybór mam(czwartek to nie dzień Thesis ) no ale w drodze wyjątku mogę wybrać ThesisToper pisze:dzięki za info, ale nie zdążę już sam spróbować tego obejrzeć. Do zobaczenia w czwartekargenta67 pisze:Prawie wszystkie luzy widać na szarpakach na stacji diagnostycznej, piszę prawie bo główki drążków kierowniczych są pod dużymi-luźnymi gumami i muszą mocno latać aby na 100% stwierdzić ich wyrobienie. Można ewentualnie odłączyć od koła i ręcznie ten luz sprawdzić ale to dłuższa kontrola.
Będziesz Thesisem w pracy?
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
Toper pisze:Jak odróżnić czy do wymiany są końcówki, czy drążki kierownicze?
Duże jest problemu z wymianą drążków? Łatwo się to odkręca?
Mam "galaretę" i głośne stuki z przodu i ciekawy jestem co tam znowuż poleciało...
Pozdrawiam
Wahacze zrobiłeś? U mnie się okazało, że mimo tego, iż końcówki drążków podczas testów nie wykazywały jakiegoś nadmiernego zużycia, to jednak one były producentem "luzów" z przodu auta - profilaktycznie je wymieniłem i różnica jest kolosalna.
Zobaczymy na jak długo mi starczy zawieszenie z przodu...
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
Odp: Lybra-jak zdiagnozować końcówki i drążki kierownicze?
no i byłem u kolegi argenta67, pogadaliśmy, Lybra została przejrzana, jesteśmy umówieni na niezbędne naprawy. Miło, fachowo, szybko
Wahacze zostają, ale drążki, końcówki i łączniki do wymiany. W przyszłości niestety też wymiana tulejek tylnych wahaczy
Pozdrawiam
-- 01 Gru 2009, 01:13 --
Wahacze zostają, ale drążki, końcówki i łączniki do wymiany. W przyszłości niestety też wymiana tulejek tylnych wahaczy
Pozdrawiam
-- 01 Gru 2009, 01:13 --
Lybra naprawiona, dzięki pomocy argenta67, więcej tutajToper pisze:no i byłem u kolegi argenta67, pogadaliśmy, Lybra została przejrzana, jesteśmy umówieni na niezbędne naprawy. Miło, fachowo, szybko
Wahacze zostają, ale drążki, końcówki i łączniki do wymiany. W przyszłości niestety też wymiana tulejek tylnych wahaczy
Pozdrawiam