Strona 1 z 1

Lybra 2.4 - Czy możliwy jest swap głowicy 10v na 20v ??

: 11 lip 2010, 16:57
autor: LybraSW
Cześć,

W poszukiwaniu większej ilości koników odnalazłem temat zmian głowicy. W prawdzie dotyczył jednostek 1.1 i 1.2 w fiacie, ale naszła mnie myśl: Czy uda się swap głowicy 10v na 20v w silniku 2.4 jtd . Czy konieczna jest zmiana kolektora dolotowego, wtryskiwaczy, listwy wtryskowej ??

Re: Lybra 2.4 - Czy możliwy jest swap głowicy 10v na 20v ??

: 11 lip 2010, 18:42
autor: argenta67
LybraSW pisze:Cześć,

W poszukiwaniu większej ilości koników odnalazłem temat zmian głowicy. W prawdzie dotyczył jednostek 1.1 i 1.2 w fiacie, ale naszła mnie myśl: Czy uda się swap głowicy 10v na 20v w silniku 2.4 jtd . Czy konieczna jest zmiana kolektora dolotowego, wtryskiwaczy, listwy wtryskowej ??
Sama zmiana głowicy to tylko mechaniczna przekładka ale to nie wystarczy, cały osprzęt jest przeznaczony do tego co jest i nie można tak sobie zmieniać :nono:

Re: Lybra 2.4 - Czy możliwy jest swap głowicy 10v na 20v ??

: 11 lip 2010, 18:48
autor: Art92
a nie lepiej zwykly chip tuning? Musisz duzooo zainwestować żeby przerobić ten silnik na multitjet a mocy i tak większej niz po chipie nie osiągniesz.165-175 koni i 362,385 lub 390 NM to w zupełności wystarczające żeby zrobić z Lybry bardzo dynamiczne autko.Tyle koni maja multijety w Alfie 156 czy 159 w wersji 2.4mjtd. Tu masz link :link: To także niewielki wzrost mocy procentowo wiec nie powinno to zaszkodzić silnikowi.