Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
Mam prośbę do fachowców w mojej Kappie przyblokowały się klocki z przodu i nie mogę jechać ani nie udało mi się ich zdjęć. Czy może mi ktoś doradzić w jaki sposób je wyjąć z zacisku oraz jak zdjąć cały zacisk bo muszę też wymienić tarcze. Ewentualnie w jaki sposób mam dojechać do mechanika.
Ostatnio zmieniony 15 lip 2010, 21:40 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Tytuł zgodnie z zasadami
Powód: Tytuł zgodnie z zasadami
Pozdrawiam Zbyszek
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
Re: Kappa hamulce
Robiłem takie co w dedrze u kolegi watażki z tym że z tyłu,potrzebny młotek,niewielki,400gramowy ,masywny krótki przecinak,duży śrubokręt,najpierw spróbuj za pomoca srubokręta,tworząc coś w rodzaju dżwigni poluzować cały zacisk-oczywiście musisz mieć go odkręcony z tych dwóch śrub bodajże na 13 klucz-śrub okręt wkładasz miedzy odkręcon.ą część zacisku a tą drugą częścia i raz na dole raz u góry i tak na zmianę jeśli nie pójdzie to młoteczek i przecinak-trochę czasu Ci zejdzie ale na pewno puszczą,acha zanim zaczniesz fizyczne molestowanie zacisku odkręć przewód hamulcowy na zacisku-koniecznie ,wtedy zmniejszysz nieznacznie ciśnienie płynu na tłoczku.
Samemu nie prob?j jechać do mechanika bo ugotujesz i tarcze i klocki-chyba że masz holownik co podniesie Ci przód
miłej zabawy-mnie to zajeło jakieś 45 minut
Samemu nie prob?j jechać do mechanika bo ugotujesz i tarcze i klocki-chyba że masz holownik co podniesie Ci przód
miłej zabawy-mnie to zajeło jakieś 45 minut
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Re: Kappa hamulce
Intencje pewnie dobre ale nie zupełnie trafne ciśnienie na zacisku zmniejszysz odkręcając odpowietrznik bo z przewodem jest trudniej a tak ogólnie mówiąc to "rak" i tak miał chęć wymienić te tarcze i klocki a wiec zastosował się do moich rad i jest już po zabieguprzemas81 pisze:Robiłem takie co w dedrze u kolegi watażki z tym że z tyłu,potrzebny młotek,niewielki,400gramowy ,masywny krótki przecinak,duży śrubokręt,najpierw spróbuj za pomoca srubokręta,tworząc coś w rodzaju dżwigni poluzować cały zacisk-oczywiście musisz mieć go odkręcony z tych dwóch śrub bodajże na 13 klucz-śrub okręt wkładasz miedzy odkręcon.ą część zacisku a tą drugą częścia i raz na dole raz u góry i tak na zmianę jeśli nie pójdzie to młoteczek i przecinak-trochę czasu Ci zejdzie ale na pewno puszczą,acha zanim zaczniesz fizyczne molestowanie zacisku odkręć przewód hamulcowy na zacisku-koniecznie ,wtedy zmniejszysz nieznacznie ciśnienie płynu na tłoczku.
Samemu nie prob?j jechać do mechanika bo ugotujesz i tarcze i klocki-chyba że masz holownik co podniesie Ci przód
miłej zabawy-mnie to zajeło jakieś 45 minut
Re: Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
Tak dziękuję już po zabiegu tylko ze skutecznością hamowania jeszcze nie całkiem jest dobrze ale mam nadzieję że Paweł zajmie się tym skutecznie
Pozdrawiam Zbyszek
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
Re: Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
Spokojnie Zbyszku, we wtorek na pewno uda się usunąć resztę niedociągnięć po poprzednikachrak pisze:Tak dziękuję już po zabiegu tylko ze skutecznością hamowania jeszcze nie całkiem jest dobrze ale mam nadzieję że Paweł zajmie się tym skutecznie
Re: Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
wymień miękkie przewody, koszt w AS niewielki, a efektywność pracy zacisku większa,rak pisze:Tak dziękuję już po zabiegu tylko ze skutecznością hamowania jeszcze nie całkiem jest dobrze ale mam nadzieję że Paweł zajmie się tym skutecznie
robił mi Grześ to wiem co piszę
pozdrawiam
LANCIA KAPPA JTD sedan-była
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Alfa Romeo 166 JTD jest
Krzysiek
Projekty Wnętrz
Re: Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
Tak, u Zbyszka ktoś już wymienił te przewody a ja jestem przeciwnikiem takich wymian, robię to dopiero jak mam 100% pewności o ich niesprawności. W Argencie mam jeszcze oryginalne i są ok ale i owszem przedni prawy spuchł i ten musiałem wymienić.skyblu pisze:wymień miękkie przewody, koszt w AS niewielki, a efektywność pracy zacisku większa,rak pisze:Tak dziękuję już po zabiegu tylko ze skutecznością hamowania jeszcze nie całkiem jest dobrze ale mam nadzieję że Paweł zajmie się tym skutecznie
robił mi Grześ to wiem co piszę
pozdrawiam
Re: Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
Przewody wymieniał mi mechanik w Łomiankach jak zostało stwierdzone że ktoś dolał mi płynu hydraulicznego zamiast hamulcowego do zbiorniczka. Chciałem odpowietrzyć hamulec z lewej strony a tu po odkręceniu odpowietrznika nie pokazuje się płyn mimo pompowania chyba tłoczek się zaciął ale Paweł we wtorek na pewno naprawi.
Pozdrawiam Zbyszek
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
Srebrna Włócznia K 2,4 JTD
Re: Kappa - zablokowane klocki w przednich zaciskach
Częsta dolegliwość fundowana przez elastyczne przewody hamulcowe. Te przewody nie zawsze puchną na zewnątrz - ja miałem spuchnięte do środka - objawy takie jak u Ciebie.
Przewody hamulcowe wymienia się parami, to tak jakby wymieniać jedną stronę klocków hamulcowych - niektórzy tak robią... Pozostawiam to bez komentarza.
Pozdrawiam.
Przewody hamulcowe wymienia się parami, to tak jakby wymieniać jedną stronę klocków hamulcowych - niektórzy tak robią... Pozostawiam to bez komentarza.
Pozdrawiam.