najlepszy byłby 2.4 turbo, tyle że drogo"Gladki_rlr" pisze:Witam serdecznie wszystkich
Jestem fanem tuningu no i nadszedł czas aby zając sie mocą. Chce do swojego Fiata Marea zapodać silniczek 2.4 20V lub 2.0 20V T
Jak sie sprawuja te silniki czym różni sie np od 2.0 czy tylko pojemnością czy np innym mocowaniem łap.
Ogólnie chciał bym sie dowiedzieć jak najwiecej na temat tych silników a zwłaszcza 2.4.
Z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
Kappa - jaki wybrać silnik ?
Moderator: stabraf
Re: 2,4 20v benzyna
- grzole
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6821
- Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
- Skype: grzole
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2,4 20v benzyna
Słyszałem, że w Ameryce Płd robią takie cuda z Mareami."evo" pisze: najlepszy byłby 2.4 turbo, tyle że drogo
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
2,4 20v benzyna
Dlatego bym chciałbyc pierwszym w polsce co zrobi z marea takie fiku miku
Sorry za włoszczyzne, ale za to jest kochana i wytrzymuje niezłe przebiegi
...moja ma 320 tyś...
Sorry za włoszczyzne, ale za to jest kochana i wytrzymuje niezłe przebiegi
...moja ma 320 tyś...
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
2,4 20v benzyna
ja mam 2,4 ale z perspektywy czasu teraz brał bym 2,0 lub 20V turbo. W porównaniu z 2,0 osiągi (dla mnie) NIE są adekwatne do przyrostu zużycia paliwa
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
2,4 20v benzyna
to jest pomysł na 5,
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
2,4 20v benzyna
Ostatnio zmieniony 26 lis 2007, 12:28 przez larry123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Alexander
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 49
- Rejestracja: 05 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Świebodzice
2,4 20v benzyna
Sam mam silnik 2,4 20V V.I.S i przeżyłem panewki wiec to prawda,
Polecam min. paruminutowe grzanie silniczka zanim sie ruszy. Puzniej dużo lepiej się zachowuje. Silnik u mnie dostaje kopa przy okolo 3,5 tyś obr. na minutę, bieg najlepiej zmieniac od 2600 do 3200 obr. (można mniej można wiecej) predkość max (jeszcze miałem pod nogą) okolo 212km/h.
Spalanie jak mu się niedowala to około 13 - 14l. LPG.
Więc nie jest tak tragicznie.
Ale wolał bym 2.0 TURBO
Polecam min. paruminutowe grzanie silniczka zanim sie ruszy. Puzniej dużo lepiej się zachowuje. Silnik u mnie dostaje kopa przy okolo 3,5 tyś obr. na minutę, bieg najlepiej zmieniac od 2600 do 3200 obr. (można mniej można wiecej) predkość max (jeszcze miałem pod nogą) okolo 212km/h.
Spalanie jak mu się niedowala to około 13 - 14l. LPG.
Więc nie jest tak tragicznie.
Ale wolał bym 2.0 TURBO
Była Lancia Kappa 2.4l sedan, a teraz będzie 2.0T Coupe:)
- larry123
- Klubowicz
- Posty: 939
- Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
- Kontakt:
...
to lekka przesada nie trzeba grzać auta - parę minut. wystarczy zapalić i nie przekraczać 2500 o/min przez pierwsze 4 - 6 kilometrów i to wszystko - dbać o poziom oleju i jego ścisłą wymianę najmarniej raz na 10 tys. km.
ot cala tajemnica .
ot cala tajemnica .
2,4 20v benzyna
odnośnie spalania znajmy ma sekwencje w 2.4 i spala mu około 17L w mieście (dynamiczna jazda)
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
2,4 20v benzyna
co do linków z testawem turbo jest nie co drogi i napewno do sportu wiec jakoś jest produktu jest znikoma
za te pieniążki mam zakute 2.0 i do tego turbo od jakiegoś innego benzyniaka i to wystarcza zeby dmóchnąć 1,1 1,3 bara co w rezultacie da około 280-330 ps wiec nie ukrywam ze wolałbym zestaw który zkompletuję z innych i w sowjej specyfikacji
Wracająć co do silnika 2.4 to sporo pali jak na nie zbyt dobre osiągi
Z tego co wiem to 2.0 T przy normalnej jeżdzie pali około 12-14 litrów wiec na taką moc to jest to poprawne spalanie...
p.s. Mojej marysi nigdy nie sprzedam z pierwszego powodu np ze różni sie wyglądem od innych i z drógiego ze nie jeździ po polsce zadna marea która by miała w sobie takie dwa połączenia
Dzieki za info i juz podjąłem decyzje ;D
za te pieniążki mam zakute 2.0 i do tego turbo od jakiegoś innego benzyniaka i to wystarcza zeby dmóchnąć 1,1 1,3 bara co w rezultacie da około 280-330 ps wiec nie ukrywam ze wolałbym zestaw który zkompletuję z innych i w sowjej specyfikacji
Wracająć co do silnika 2.4 to sporo pali jak na nie zbyt dobre osiągi
Z tego co wiem to 2.0 T przy normalnej jeżdzie pali około 12-14 litrów wiec na taką moc to jest to poprawne spalanie...
p.s. Mojej marysi nigdy nie sprzedam z pierwszego powodu np ze różni sie wyglądem od innych i z drógiego ze nie jeździ po polsce zadna marea która by miała w sobie takie dwa połączenia
Dzieki za info i juz podjąłem decyzje ;D
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
2,4 20v benzyna
wklej jakieś fotki swojego auta
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
2,4 20v benzyna
kurnia faktycznie drugiej takiej nie znajdzie
2,4 20v benzyna
Gładki pakuj 2.0T i jak się spotkamy BBM-ami to pokażesz jak to jeździ A co do twojej Maryśki to takiej drugiej na pewno nie ma w Polsce Pozdrowienia dla ŁDZ