Kappa - jaki wybrać silnik ?

Moderator: stabraf

Anonymous

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Anonymous » 20 lis 2006, 22:40

chcę zagazować lanciewiecsapalanie nie s\bedzie tak wielkie i drogie. Ale koszty cęści są aż tak wysokie?? może ktoś ma większe doświadczenie. proszę o info. POzdrwiam

Prezes

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Prezes » 20 lis 2006, 23:03

daj sobie luzu z gazem - bedziesz miał tylko problemy. Jesli masz wybór to tylko JTD.

Oczywiscie wszystkie silniki mają swoje mocne i słabe strony - kwestia jakie sa Twoje preferencje , czego oczekujesz po takim samochodzie.
Jesli masz pomysły z gazem to zakładam ze interesują Cie koszty utrzymania . JTD to moim zdaniem najlepszy kompromis miedzy osiągami i kosztami. Kiedys juz pisałem wypracowanie na ten temat wiec sobie przejrzyj moje posty.

Pozdrawiam

Anonymous

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Anonymous » 20 lis 2006, 23:54

lanciateam.... widziałem wasze auta. JTD fajna sprawa nie znam osiągów. 3.0 z osiągami jest klasa ale koszty .........nieznam. Jakby ktoś miał sugestie to bardzo proszę. DO tej pory jeżdzę VR6 i koszty nie są małe. więc nic co więcęj nie będzi mi obce. Ale kappa to moje marzenie tylko którą??????????????

Awatar użytkownika
Neronq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 10 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Neronq » 21 lis 2006, 1:34

Powiem tak, klekot to klekot wiec diesla bym nie bral, chocby dlatego, ze malo kiedy zgadza sie przebieg z licznika z faktycznym stanem, jak ktos kupuje ropniaka to trzaska kilometry, czesci drogie do niego, pompowtryskiwacze czy inne ****. 3 litrowa v6 fajna ale osobiscie wybral bym 2.4l , 5 cylindrow , wysoka kultura pracy wiem bo sam czesto jezdze autem z podobnym silnikiem, zapewnia dobry fun z jazdy o ktorym zapomnij w przypadku diesla, no i ropa bedzie pewnie drozsza od benzyny tak jak jest to chocby w anglii. Kupuj 2.4 i zagazuj , pali z 3l mniej na 100km w porownaniu z v6!! Gaz nie szkodzi, moge wymienic mase samochodow ktore znam i maja zrobione na gazie po 200tys km, a sa takie co i po 500tys km !!
Daj znac jaka bedzie ostateczna decyzja !! Pozdrawiam
Iza GT TDi 130HP kle kle kle :D
Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF :PPP
Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: mario09 » 21 lis 2006, 5:41

Tak mowia tylko ci, ktorzy w zyciu dieslem nie jesdzili.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 664
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Lewutek » 21 lis 2006, 8:03

"Prezes" pisze:daj sobie luzu z gazem - bedziesz miał tylko problemy. Jesli masz wybór to tylko JTD.
Zbyt śmiałe stwierdzenie ... : zdziwiony : :nono:
"Prezes" pisze:Oczywiscie wszystkie silniki mają swoje mocne i słabe strony
To prawda ... : lol :


Pozdrawiam...LancistóF
Buraczany Wóz, "Ł"opel, "Ł"A"Ł‚"di, VW ... Obrazek
aktualnie turlam się™ od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V

ASSOLUTO
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 137
Rejestracja: 09 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Łódź

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: ASSOLUTO » 21 lis 2006, 8:21

Chcesz mieć dużo frajdy z jazdy, kup 3,0 V6 i nie patrz na koszty, każda przyjemność i prestiż muszą kosztować.
Chcesz mieć frajdę z jazdy, kup 2,4,. To jest kompromis, moja pali 13l w mieście, a nie staram się jeździć ekonomiczne. Dobry serwis musi kosztować, a innego sewrisu nie warto robić.
Chcesz dużo jeździć, i mieć mylące wrażenie że taniej, to kup 2,4JTD, policz ile musisz więcej zapłacić w stosunku do 2,4 V.I.S. i kiedy ci się to zwróci.

Uwaga generalna, nie zakładaj GAZU !!!
Jeżeli nie wierzysz że możesz zniszczyć silnik, to policz, to się nie opłaca, koszt instalacji do Kappy to 5000zł!!! jak ktoś ci mówi że można założyć tańszą i to zrobisz, to zamiast wydawać kasę na auto, daj ją na cele harytatywne na to samo wyjdzie. Owszem Można jeździc kappą na gazie, ale jak długo, i z jakimi problemami, nie wierzysz mi, zaufaj fachowcom?
pozdrawiam
ASSOLUTO
była Kappa Coupe 2,4 V.I.S. 1997r.
była ZETA 2,0JTD 2001r.
jest Kappa 3.0LX automat 1999r.

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 664
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Lewutek » 21 lis 2006, 8:40

Zastanawiałem się czy takiej właśnie treści napisać tego posta ale zdecydowałem że tak...kontynuując...wszystko sprowadzi się do pieniędzy... czy cię stać na takie auto (zakup+koszty eksploatacji) ... tego nie wiemy. Musisz wiedzieć że KAPPA nie sprzedaje się łatwo...bo jest to żadkie auto... i dlatego trzeba być trochę fanatykiem/fascynatem...a to przekłada się na jazdę takim(tym) autem przez dłuższy czas...

Co prawda jeszcze nie nabyłeś auta...ale musisz być tego świadomy co napisałem.


Pozdrawiam
Buraczany Wóz, "Ł"opel, "Ł"A"Ł‚"di, VW ... Obrazek
aktualnie turlam się™ od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V

Awatar użytkownika
pew
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2071
Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: pew » 21 lis 2006, 9:55

"mario09" pisze:Tak mowia tylko ci, ktorzy w zyciu dieslem nie jesdzili.
właśnie - ja Ci radzę wsiąść w 2.4 JTD i przejechać się parę razy i pytanie powinno samo znaleźć odpowiedź :wink:
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT

Lewutek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 664
Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Lewutek » 21 lis 2006, 10:03

Kontynuując w dalszym ciągu...

Jeśli możesz wyjść z założenia: SZALEJ MAŁY SZALEJ I NIE PYTAJ CO DALEJ ... to poszukaj jeszcze i wybierz K2.0T20V

Pozdrawiam
Buraczany Wóz, "Ł"opel, "Ł"A"Ł‚"di, VW ... Obrazek
aktualnie turlam się™ od lat ... KAPISZONOLOT-em 2,4LX z "heblami" BREMBO ... na Blosie ... jest i K2,0T 20V

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: tomek » 21 lis 2006, 10:04

"Lewutek" pisze:... to poszukaj jeszcze i wybierz K2.0T20V
To ja wolalbym 3.0 V6!
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Awatar użytkownika
Neronq
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 10 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Neronq » 21 lis 2006, 11:19

"mario09" pisze:Tak mowia tylko ci, ktorzy w zyciu dieslem nie jesdzili.
Po 1 Jeździli :P
po 2 jedyny klekot ktory dobrze wspominam to audi a4 2.5TDI 180KM
diesel jest dobry jak chcesz jechac nad polskie morze, jak ogladasz Top Gear to posluchaj jaka oni maja opinie o klekocie :D
Jak bede mial 50 lat na karku to moze i kupie ropniaka bo to dobre dla taksowkarzy i geriatryku :P
Iza GT TDi 130HP kle kle kle :D
Byla Nuova Delta 1.6i.e. - Prawie jak HF :PPP
Gary Fisher Tassajara Disc ... 4Cross

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Radicz » 21 lis 2006, 11:28

"Neronq" pisze:Jak bede mial 50 lat na karku to moze i kupie ropniaka bo to dobre dla taksowkarzy i geriatryku :P
Czuję się urażony : bije :

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: Radicz » 21 lis 2006, 11:29

"tomek" pisze:
"Lewutek" pisze:... to poszukaj jeszcze i wybierz K2.0T20V
To ja wolalbym 3.0 V6!
A możesz to uzasadnić Tomek? Znam silnik 20VT bardzo dobrze z autopsji, 3.0 V6 z opowiadań Delltiego i dla mnie wybór jest prosty :)

Pozdrawiam, Radicz.

dellti
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 318
Rejestracja: 26 sty 2006, 0:00
Lokalizacja: w-wa

3.0 czy 2,4 proszę doradźcie

Post autor: dellti » 21 lis 2006, 12:02

"Neronq" pisze: jak ogladasz Top Gear to posluchaj jaka oni maja opinie o klekocie :D
wiesz, akurat prowadzący TopGear nie są dla mnie wyrocznią w sprawie samochodów ... inaczej zastanawiałbym się tylko nad wyborem między porsche a lambo :)

PS. Chwalili diesla w jaguarze :)
Krzysiek
V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kappa/Kappa SW/Kappa Coupe”