Fiat Panda III
Moderator: giekso
Re: Fiat Panda
Luty 2012, na razie nie jest źle
Francja:
Panda 1.161
500 1.503
Up 312
Austria:
Panda 362 (11-ste miejsce na rynku)
500 251
Up brak danych, poza pierwszą 50-tką
Holandia:
Panda 942
500 402
Up 377
Hiszpania:
Panda 366
500 1.201
Up 78
Mii 51
Irlandia:
Panda 204 (19 miejsce na rynku)
500 poza pierwszą 50-tką
Up poza pierwszą 50-tką
Włochy:
Panda 10.014 (nr 1)
500 2.646
Up poza pierwszą 50-tką
Nie mam ciągle dokładnych danych dla rynku niemieckiego, ale tam Up na pewno prowadzi z Pandą w stosunku ok 2 do 1 (ok 2.400 sztuk do 1.200 ).
Francja:
Panda 1.161
500 1.503
Up 312
Austria:
Panda 362 (11-ste miejsce na rynku)
500 251
Up brak danych, poza pierwszą 50-tką
Holandia:
Panda 942
500 402
Up 377
Hiszpania:
Panda 366
500 1.201
Up 78
Mii 51
Irlandia:
Panda 204 (19 miejsce na rynku)
500 poza pierwszą 50-tką
Up poza pierwszą 50-tką
Włochy:
Panda 10.014 (nr 1)
500 2.646
Up poza pierwszą 50-tką
Nie mam ciągle dokładnych danych dla rynku niemieckiego, ale tam Up na pewno prowadzi z Pandą w stosunku ok 2 do 1 (ok 2.400 sztuk do 1.200 ).
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Fiat Panda
i są to dane obejmujące głównie Pandę Classic/II
marzec, kwiecień będą bardziej miarodajne moim zdaniem
marzec, kwiecień będą bardziej miarodajne moim zdaniem
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Fiat Panda
Masz rację, marzec powie więcej. No i jak wejdzie Up 5d.
Ale to nie jest głównie Panda classic w lutym w Europie. Prawie wszędzie Panda zanotowała duży skok luty do stycznia, ilościowy i udział w rynku, to już Panda III zadziałała
Poza tym Panda czy Panda classic, obojętnie, plus 500-tka. Fiat pozostaje zdecydowanym liderem w segmencie A.
Ale to nie jest głównie Panda classic w lutym w Europie. Prawie wszędzie Panda zanotowała duży skok luty do stycznia, ilościowy i udział w rynku, to już Panda III zadziałała
Poza tym Panda czy Panda classic, obojętnie, plus 500-tka. Fiat pozostaje zdecydowanym liderem w segmencie A.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
W lutym Panda wjechała do TOP 10 w Europie
Kod: Zaznacz cały
Pos. Marca e modello feb 2012 feb 2011 diff.% gen - feb 2012 gen - feb 2011 diff.%
1 Volkswagen Golf 32.724 34.154 -4,2 69.587 71.117 -2,2
2 Volkswagen Polo 24.254 25.756 -5,8 50.295 54.935 -8,4
3 Ford Focus 19.681 16.392 +20,1 41.949 37.186 +12,8
4 Ford Fiesta 19.588 24.245 -19,2 43.516 51.611 -15,7
5 Renault Clio 19.048 27.499 -30,7 37.550 53.445 -29,7
6 Opel Corsa 18.986 21.693 -12,5 34.622 44.694 -22,5
7 Volkswagen Passat 16.622 16.549 +0,4 34.317 31.887 +7,6
8 Peugeot 207 15.951 21.419 -25,5 34.196 42.445 -19,4
9 Opel Astra 15.879 21.692 -26,8 33.051 42.623 -22,5
10 Fiat Panda 15.785 16.209 -2,6 30.934 32.705 -5,4
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Segment A, luty 2012, Polska
Fiat Panda 585
Kia Picanto 236
Chevrolet Spark 187
Hyundai (i10) 120
Fiat (500) 70
VW Up 63
Suzuki Alto 50
Toyota Aygo 49
Citroen C1 47
Renault Twingo 36
Peugeot (107) 35
Ford Ka 22
Lancia Ypsilon 21
Citroen C-Zero 1
Seat Mii 0
Skoda Citygo 0
Fiat Panda 585
Kia Picanto 236
Chevrolet Spark 187
Hyundai (i10) 120
Fiat (500) 70
VW Up 63
Suzuki Alto 50
Toyota Aygo 49
Citroen C1 47
Renault Twingo 36
Peugeot (107) 35
Ford Ka 22
Lancia Ypsilon 21
Citroen C-Zero 1
Seat Mii 0
Skoda Citygo 0
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Nowa Panda też dostała we Włoszech rabat EUR 400 i można ją teraz kupić za 8.900 EUR (1.2 69 KM).
Kryzys sprzedaży w Europie na maxa i nikt już się nie kryje z wojną na rabaty.
Kryzys sprzedaży w Europie na maxa i nikt już się nie kryje z wojną na rabaty.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Segment A, marzec 2012, Polska
Fiat Panda 513
Hyundai (i10) 231
Chevrolet Spark 218
Toyota Aygo 104
Kia Picanto 103
Suzuki Splash 93
Citroen (C1) 72
Fiat (500) 68
Lancia Ypsilon 68
VW Up 67
Suzuki Alto 61
Renault Twingo 51
Peugeot (107) 24
Ford Ka 18
Citroen C-Zero 1
Seat Mii 0
Skoda Citygo 0
Fiat Panda 513
Hyundai (i10) 231
Chevrolet Spark 218
Toyota Aygo 104
Kia Picanto 103
Suzuki Splash 93
Citroen (C1) 72
Fiat (500) 68
Lancia Ypsilon 68
VW Up 67
Suzuki Alto 61
Renault Twingo 51
Peugeot (107) 24
Ford Ka 18
Citroen C-Zero 1
Seat Mii 0
Skoda Citygo 0
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Fiat Panda w I kw 2012 w Europie
liczba zamówień nowej Pandy 42 tys
liczba zamówień Pandy Classic 7 tys
Udział Pandy w Europie w segmencie mini 13% (nr 1)
Udział Fiat 500 12,2% (nr 2)
liczba zamówień nowej Pandy 42 tys
liczba zamówień Pandy Classic 7 tys
Udział Pandy w Europie w segmencie mini 13% (nr 1)
Udział Fiat 500 12,2% (nr 2)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Konkurencja + kryzys sprzedaży w Europie i ceny w dół
We Włoszech, Hiszpanii, Grecji i Portugalii sprzedaż samochodów spadła do poziomu sprzed 25 lat
Wszędzie ceny w dół i wojna na rabaty.
A Pandzie do tego doszła niezła konkurencja, za chwilę na rynek wchodzi Opel Adam, kolejny gracz w segmencie A.
We Włoszech, Hiszpanii, Grecji i Portugalii sprzedaż samochodów spadła do poziomu sprzed 25 lat
Wszędzie ceny w dół i wojna na rabaty.
A Pandzie do tego doszła niezła konkurencja, za chwilę na rynek wchodzi Opel Adam, kolejny gracz w segmencie A.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Claromonte
- Forumowicz/ka
- Posty: 1578
- Rejestracja: 26 paź 2010, 15:48
Re: Fiat Panda
Takie spostrzeżenie , po porównaniu 2 zdjęć
Fani Pandy czują się weseli że projekt uległ zmianie
Fani Pandy czują się weseli że projekt uległ zmianie
- Claromonte
- Forumowicz/ka
- Posty: 1578
- Rejestracja: 26 paź 2010, 15:48
Re: Fiat Panda
Obejrzałem w dobrej jakości, gdybym był Włochem pobudziły by się we mnie uczucia patriotyczne.broker pisze:Włoska reklama nowej Pandy. Jednocześnie pierwsza reklama z hasłem 'Questa ? l'Italia che piace'
Nota Bene:
Piękną deskę ma ta nowa Panda, zaczynam lubić to autko.
Re: Fiat Panda
Panda w środku jest przyjemna, to fakt.
Po słabszym marcu Panda znowu weszła do pierwszej 10 w Europie, na miejscu 8.
Kliknij na tytuł artykułu
Po słabszym marcu Panda znowu weszła do pierwszej 10 w Europie, na miejscu 8.
Kliknij na tytuł artykułu
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda
Segment A, kwiecień, Polska
Fiat Panda 469
Chevrolet Spark 229
Hyundai (i10) 159
Fiat (500) 99
Kia Picanto 86
VW Up 58
Suzuki Splash 57
Renault Twingo 54
Suzuki Alto 50
Toyota Aygo 47
Skoda Citygo 33
Peugeot (107) 31
Citroen (C1) 24
Lancia Ypsilon 24
Ford Ka 11
Seat Mii 0
Fiat Panda 469
Chevrolet Spark 229
Hyundai (i10) 159
Fiat (500) 99
Kia Picanto 86
VW Up 58
Suzuki Splash 57
Renault Twingo 54
Suzuki Alto 50
Toyota Aygo 47
Skoda Citygo 33
Peugeot (107) 31
Citroen (C1) 24
Lancia Ypsilon 24
Ford Ka 11
Seat Mii 0
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM