Strona 1 z 36

Alfa Romeo GIULIA

: 27 paź 2010, 1:14
autor: broker
Nowa Giulia kluczowa dla przyszłości

:link:

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 10:28
autor: Ara
Przód podchodzi pod deltę, a tył... hmm nie wiem. Seat, audi :roll:

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 12:12
autor: Nat
Wczoraj jechała takowa za mną wiele kilometrów. Zamiast patrzeć w przód - siedziałem cały we wstecznym lusterku ;)

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 12:56
autor: Dudi
Nat pisze:Wczoraj jechała takowa za mną wiele kilometrów. Zamiast patrzeć w przód - siedziałem cały we wstecznym lusterku ;)
Jak ona za tobą mogła jechać jak jej jeszcze na drogach nie ma 8-O 8-O 8-O :roll:

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 13:05
autor: Nat
Dlatego się dziwiłem - ale jechała, wczoraj, w Magdalence pod Warszawą. Z tymi światłami do dziennej w kształcie kresek...

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 13:19
autor: Dudi
Nat pisze:Dlatego się dziwiłem - ale jechała, wczoraj, w Magdalence pod Warszawą. Z tymi światłami do dziennej w kształcie kresek...
To chyba Giuliette widziałeś w lusterku, a nie Giulie :!:

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 13:29
autor: Nat
Myślisz?
Nie wykluczone! :)

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 14:51
autor: aro
Możliwe, że to była Giulietta - jeszcze napisz że czarna....:)

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 14:55
autor: broker
Ja mam tylko nadzieję, że bryła będzie optycznie lżejsza niż na tych wizualizacjach (które są tylko wizjami dziennikarzy póki co).
No i ten przód to faktycznie kopia Giulietty, marzy mi się coś bardziej agresywnego.

Ale technicznie Fiat idzie mocno do przodu, poniższe odnosić się przecież będzie również do Lancii i Fiata.

Według AutoCar Alfa nigdy nie była tak blisko konkurencji pod względem jakości. Osiągnęła to dzięki dostępowi do platformy Compact, silnikom MultiAir oraz nowym dwu sprzęgłowym skrzyniom biegów.

Nowa Giulia będzie bazowała na wydłużonej platformie Compact, która jest obecnie używana w Giuliettcie. Platforma z obecnego modelu 159 może zapewniać maksimum bezpieczeństwa, jednak jest zbyt ciężka.

Platforma Giulii będzie o wiele lżejsza i będzie korzystać z materiałów o dużej odporności (90% struktury) oraz lekkiego zawieszenia przedniego i tylnego.

Nowe kolumny McPhersona pozwalają oprzeć się zakłóceniom generowanym przez siły boczne w zakrętach. Oznacza to, że Giulia nie straci na precyzji podczas ostrej jazdy.

Kierownictwo Alfy chce, żeby Giulia była najlepsza w klasie pod względem właściwości jezdnych. Krief Philippe, szef działu dynamiki w Fiat Group Automobiles powiedział, że pomimo tego, że konstrukcja zawieszenia i geometrii musi być identycznych we wszystkich markach Fiata to nie będzie większego problemu, żeby przekonfigurować ją na bardziej dynamiczną na rzecz Alfa Romeo.

Inżynierowie Alfy pracują także nad 2-etapowymi amortyzatorami przy współpracy z Koni. Ponadto 15 inżynierów pracuje nad oprogramowaniem do aktywnej kontroli systemu tłumienia drgań. Oznacza to, że DNA sterujący przepustnicą i kontrolą stabilności będzie w Giulii standardem.

Giulia będzie miała jedne z najnowocześniejszych silnik w tej klasie. Zaczynając od benzynowego MultiAir, który posiada sprytne sterowanie fazami rozrządu i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Ta technologia pomaga zredukować emisję Co2 i NOx, jak również poprawia parametry jezdne.

Nowa jednostka 1750 TBi dostarcza między 200, a 235 KM. Oczekuje się, że ofertę zamknie V6 Pentastar od Chryslera, który będzie posiadać technologię MultiAir. W Alfie powinna znaleźć się jednostka o pojemności 3.3 litra, która wygeneruje 273 KM i potężny moment obrotowy.

W ofercie silników dieslowskich pojawi się wyrafinowane MultAir MultiJet 2 oraz zostanie wprowadzony nowy diesel V6 o mocy 220 i 250 KM. Ofertę zamknie 2.0 JTDm 140 KM. MultiAir w silnikach diesla pozwala ograniczyć zanieczyszczenia.

W skrzyniach biegów nie planuje się większych rewolucji. Manualna 6-stopniowa jednostka jest dobra do obsługi momentu obrotowego do 400 Nm. Skrzynia z podwójnym sprzęgłem C635 może obsługiwać napęd na przód lub obie osie i moment obrotowy między 250, a 349 Nm.

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 15:10
autor: Artur G.
Ara pisze:Przód podchodzi pod deltę, a tył... hmm nie wiem. Seat, audi :roll:

Skoda? zmienić znaczek i Skoda, tfu ...

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 15:35
autor: Nat
aro pisze:Możliwe, że to była Giulietta - jeszcze napisz że czarna....:)
Trafiony! Czarna. Wewnątrz na przodzie dwóch młodych chłopasów. Jeden z nich to Ty? :)

Re: AR Giulia

: 27 paź 2010, 18:26
autor: aro
Nat pisze:
aro pisze:Możliwe, że to była Giulietta - jeszcze napisz że czarna....:)
Trafiony! Czarna. Wewnątrz na przodzie dwóch młodych chłopasów. Jeden z nich to Ty? :)
niestety nie ja, ale na alfaholikach jest juz osoba co zakupiła i jezdzi po warszawie czarną:) sa nawet fotki.

Re: AR Giulia

: 17 gru 2010, 19:27
autor: broker
Giulia koncept

:link:

Obrazek

Re: AR Giulia

: 17 gru 2010, 22:42
autor: Dudi
No wygląda fajnie, ale te okrągłe lampki 159/Brera jakoś bardziej mi podchodziły.
Trzeba będzie poczekać i na żywo zobaczyć. Może wtedy bardziej przekona :roll:

Re: AR Giulia

: 17 gru 2010, 22:50
autor: broker
To ciągle tylko koncepcyjne wizualizacje poszczególnych autorów, ale też mam ogromną słabość do 159 ;)
Generalnie mam nadzieję, że Giulia nie będzie większą Gliuliettą a przód będzie bardziej w stylu 159.