Alfa Romeo GIULIA
: 27 paź 2010, 1:14
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Jak ona za tobą mogła jechać jak jej jeszcze na drogach nie maNat pisze:Wczoraj jechała takowa za mną wiele kilometrów. Zamiast patrzeć w przód - siedziałem cały we wstecznym lusterku
To chyba Giuliette widziałeś w lusterku, a nie GiulieNat pisze:Dlatego się dziwiłem - ale jechała, wczoraj, w Magdalence pod Warszawą. Z tymi światłami do dziennej w kształcie kresek...
Według AutoCar Alfa nigdy nie była tak blisko konkurencji pod względem jakości. Osiągnęła to dzięki dostępowi do platformy Compact, silnikom MultiAir oraz nowym dwu sprzęgłowym skrzyniom biegów.
Nowa Giulia będzie bazowała na wydłużonej platformie Compact, która jest obecnie używana w Giuliettcie. Platforma z obecnego modelu 159 może zapewniać maksimum bezpieczeństwa, jednak jest zbyt ciężka.
Platforma Giulii będzie o wiele lżejsza i będzie korzystać z materiałów o dużej odporności (90% struktury) oraz lekkiego zawieszenia przedniego i tylnego.
Nowe kolumny McPhersona pozwalają oprzeć się zakłóceniom generowanym przez siły boczne w zakrętach. Oznacza to, że Giulia nie straci na precyzji podczas ostrej jazdy.
Kierownictwo Alfy chce, żeby Giulia była najlepsza w klasie pod względem właściwości jezdnych. Krief Philippe, szef działu dynamiki w Fiat Group Automobiles powiedział, że pomimo tego, że konstrukcja zawieszenia i geometrii musi być identycznych we wszystkich markach Fiata to nie będzie większego problemu, żeby przekonfigurować ją na bardziej dynamiczną na rzecz Alfa Romeo.
Inżynierowie Alfy pracują także nad 2-etapowymi amortyzatorami przy współpracy z Koni. Ponadto 15 inżynierów pracuje nad oprogramowaniem do aktywnej kontroli systemu tłumienia drgań. Oznacza to, że DNA sterujący przepustnicą i kontrolą stabilności będzie w Giulii standardem.
Giulia będzie miała jedne z najnowocześniejszych silnik w tej klasie. Zaczynając od benzynowego MultiAir, który posiada sprytne sterowanie fazami rozrządu i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Ta technologia pomaga zredukować emisję Co2 i NOx, jak również poprawia parametry jezdne.
Nowa jednostka 1750 TBi dostarcza między 200, a 235 KM. Oczekuje się, że ofertę zamknie V6 Pentastar od Chryslera, który będzie posiadać technologię MultiAir. W Alfie powinna znaleźć się jednostka o pojemności 3.3 litra, która wygeneruje 273 KM i potężny moment obrotowy.
W ofercie silników dieslowskich pojawi się wyrafinowane MultAir MultiJet 2 oraz zostanie wprowadzony nowy diesel V6 o mocy 220 i 250 KM. Ofertę zamknie 2.0 JTDm 140 KM. MultiAir w silnikach diesla pozwala ograniczyć zanieczyszczenia.
W skrzyniach biegów nie planuje się większych rewolucji. Manualna 6-stopniowa jednostka jest dobra do obsługi momentu obrotowego do 400 Nm. Skrzynia z podwójnym sprzęgłem C635 może obsługiwać napęd na przód lub obie osie i moment obrotowy między 250, a 349 Nm.
Ara pisze:Przód podchodzi pod deltę, a tył... hmm nie wiem. Seat, audi
Trafiony! Czarna. Wewnątrz na przodzie dwóch młodych chłopasów. Jeden z nich to Ty?aro pisze:Możliwe, że to była Giulietta - jeszcze napisz że czarna....
niestety nie ja, ale na alfaholikach jest juz osoba co zakupiła i jezdzi po warszawie czarną:) sa nawet fotki.Nat pisze:Trafiony! Czarna. Wewnątrz na przodzie dwóch młodych chłopasów. Jeden z nich to Ty?aro pisze:Możliwe, że to była Giulietta - jeszcze napisz że czarna....