Delta II - problem po rozruchu

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Delta II - problem po rozruchu

Post autor: Dawid » 27 lis 2010, 17:47

Odkąd zaczęło się zimno wystąpił w mojej Luśce pewien problem. Otóż po pierwszym rozruchu auto nie chce przełączyć się na zasilanie LPG. Później, gdy silnik jest zagrzany, problem znika. W czym rzecz? Dodam, że instalacja to sekwencja.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
Krissu1980
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 418
Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: Problem po rozruchu

Post autor: Krissu1980 » 27 lis 2010, 17:53

Dawid77 pisze:Odkąd zaczęło się zimno wystąpił w mojej Luśce pewien problem. Otóż po pierwszym rozruchu auto nie chce przełączyć się na zasilanie LPG. Później, gdy silnik jest zagrzany, problem znika. W czym rzecz? Dodam, że instalacja to sekwencja.
Gaz się nie włączy, dopóki temperatura silnika nie osiągnie temperatury minimalnej.

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Problem po rozruchu

Post autor: Dawid » 27 lis 2010, 17:55

Zgadza się ale problem w tym że komputer przełącza tryb pracy a auto zaczyna tracić obroty i dusić się.Muszę ponownie wtedy wrócić na zasilanie benzyną i tak z kilka razy.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Problem po rozruchu

Post autor: stabraf » 27 lis 2010, 18:01

Możesz podjechać do gaziarzy i sprawdzą temp. załączania się LPG.Pewnie jest ustawiona za niska i trza ją podnieść.

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Problem po rozruchu

Post autor: Dawid » 27 lis 2010, 18:04

Też już o tym myślałem...
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Problem po rozruchu

Post autor: stabraf » 27 lis 2010, 18:12

Niestety w zimie trza więcej na Pb pośmigać zanim się zagrzeje :D Ja mam doro 3 km. i jak jest duży mrozik to się LPG nawet nie załączy ;)

Awatar użytkownika
markiz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1553
Rejestracja: 06 paź 2009, 18:57
Imię: Jerzy
Lokalizacja: AYLESBURY U.K

Re: Problem po rozruchu

Post autor: markiz » 27 lis 2010, 19:32

Może być również parownik zasyfiony i ,,smoła" na membranie potrzebuje wyższej temperatury niż zwykle.
Przerabiałem już to w kilku samochodach z gazem.
Musisz jechać do gazownika na czyszczenie i ponowną regulację.
Myślę,że to to :?: :D
Pozdrawiam markiz
Lancia Lybra sedan 2.4jtd
Lancia Delta III 2.0 MJet
La pi? bella ? la Lancia

Awatar użytkownika
Dawid
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4784
Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy

Re: Problem po rozruchu

Post autor: Dawid » 27 lis 2010, 19:34

Jak piszecie tak uczynie.;)
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r

Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A

Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Problem po rozruchu

Post autor: KGB » 28 lis 2010, 0:37

do elektrozaworow wypada zajrzec - tez sie biedaki moga zaklejac na zimno

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

Re: Problem po rozruchu

Post autor: larry123 » 22 sty 2011, 10:06

Mi się wydaje kolego, że możesz mieć problemy z termostatem i niedogrzanym gazem, raczej tutaj bym szukał przyczyny, możliwe że jest dziwny montaż reduktora, który podczas jazdy się wychładza od pędu powietrza.
Podobne obawy miewam w swoim aucie, dlatego w zimę ustawiam temp. przełączania na lpg 40, 25-30 mam ustawione w lato.

roberto92
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2012, 14:58
Imię: Robert
Lokalizacja: Kurzętnik

Re: Delta II - problem po rozruchu

Post autor: roberto92 » 12 lis 2012, 21:19

Kolego, ja ostatnio podobny problem miałem tyle ze w golfie 4. gazownik się motał nie wiedział co trzeba zrobić. Po zmianie majstra problem rozwiązał się od razu bo zalecił zmianę reduktora i wszystko wróciło do normy oczywiście, koszt był dość wysoki ale warto było.

Pozdrawiam
Obecnie:
Delta 1.6 8v 96r :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”