Strona 2 z 2
Re: Delta I - koło pasowe
: 25 gru 2010, 16:19
autor: Przemek
Z nudów...
Re: Delta I - koło pasowe
: 11 sty 2011, 12:17
autor: sp200
Od jakiego modelu jest to koło:
Przypasuje do Regaty 100S?
Re: Delta I - koło pasowe
: 12 sty 2011, 18:43
autor: schab
Sądząc po wielkości koła napędzającego alternator i braku wypustek pod czujnik położenia wału i prędkości obrotowej - wygląda mi na wolnossącego diesla .
Re: Delta I - koło pasowe
: 12 sty 2011, 19:17
autor: sp200
Dzięki wielkie. Czyli nie ma co liczyć na to że mi to przypasuje do benzynowej regaty 100s ze względu na długość paska?
Re: Delta I - koło pasowe
: 13 sty 2011, 8:25
autor: schab
sp200 pisze:Dzięki wielkie. Czyli nie ma co liczyć na to że mi to przypasuje do benzynowej regaty 100s ze względu na długość paska?
Długość paska to nie jest żaden problem ! Produkowane są w długościach co 5 cm - więc zawsze coś dobierzesz . Problemem jest to , że przy standardowym kółku pasowym , jakie masz na alternatorze i zastosowaniu tego wielkiego - alternator mógłby osiagnąć pierwszą prędkość kosmiczną ...
.
I znów nie chodzi mi o nadmiar produkowanej przezeń energii , tylko faktyczną możliwość zniszczenia wirnika przez siły odśrodkowe , na które nie był obliczony . Musiałbyś zmienić kółko pasowe również na alternatorze - na większe .
Re: Delta I - koło pasowe
: 13 sty 2011, 22:23
autor: dr_scott
1986 Lancia Delta GT i.e. 1.6 litre engine.
Wyraźnie widać wtryskiwacz na końcu kanału dolotowego do cylindra. Czyli multi point jak nic