Fiat Ottimo + Viaggio
Moderator: giekso
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Przecieki z mającej nastąpić 30.X. prezentacji planów Fiata na przyszłość.
Cassino (Bravo, Delta, Giulietta) ma produkować Dodge Dart na export (zamiast rozbudowy fabryki w Belvidere, Illinois, USA).
Jeśli to się potwierdzi, to chyba automatem mamy potwierdzenie produkcji Viaggio/Bravo III w Europie.
Fiat might also manufacture the Dodge Dart in Italy
Cassino (Bravo, Delta, Giulietta) ma produkować Dodge Dart na export (zamiast rozbudowy fabryki w Belvidere, Illinois, USA).
Jeśli to się potwierdzi, to chyba automatem mamy potwierdzenie produkcji Viaggio/Bravo III w Europie.
Fiat might also manufacture the Dodge Dart in Italy
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Moim zdaniem Fiat schodzi na psy z tym modelem. Zero polotu, dynamiki, linia jakaś nijaka, mieszanka dodge, xsara, merc. Co się dzieje z włoską stylistyką...
ps. obecne Bravo dużo ładniejsze
ps. obecne Bravo dużo ładniejsze
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Dla mnie obecne Bravo jest zupełnie nieproporcjonalne. Grande Punto od niego było juz na starcie o wieeele ładniejsze. A Dart mi jakos nawet leży. Na pewno dużo bardziej niż Bravo. Tylko chciałbym zobaczyć wersje 3D
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Przód Dodge'a wygląda jednak fajniej.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Kierownica tragiczna :/ Mogliby dać coś bardziej subtelnego
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Bo to kiera Dodge'a
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
To mogli by zrobić zamianę kierownica bardziej z Fiata ale grill z Dodge`a Bo tak jest jakoś zwyczajnie
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
- NIKI
- Forumowicz/ka
- Posty: 712
- Rejestracja: 01 sie 2009, 12:18
- Imię: Bartosz
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
W ogóle te auto w porównaniu do obecnej generacji Bravo jest tragiczne.....
Moje byłe Włoszki
- miwis
- Klubowicz
- Posty: 666
- Rejestracja: 24 lut 2010, 12:40
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Nie sądzę aby pociągnął sprzedaż fiata w Europie wygląda bardzo przeciętnie, ale ładny Bravo II też tego uczynić nie mógł, więc nie wiem co będzie dalej.
Włoszki jakie przytrafiły mi się w życiu:
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Lancia Delta GT 1.6 i.e 1991
Alfa Romeo 33 1.7 16V 1991
Alfa Romeo 156 2.0 T.S 2001
Lancia Y 1.2 8V LS Marie Claire 2001
Lancia Delta "III" 1.4 T-jet 150 KM Platino bi-colore 2009-jest
Lancia (Beta) Montecarlo S2 1981-jest
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Ma jednego wielkiego plusa - jest bardzo duży jak na kompakta.
Jeśli pojawiłby się w 3 wersjach - sedan, HB i SW, to byłby jakiś punkt w ofercie.
Jednak wydaje mi się, że Fiat niespecjalnie dużo oczekuje po tym modelu. W końcu Marchionne nie bez powodu deklaruje koncentrację na milionie odmian 500 (w tym 500L i 500X) plus Panda i Freemont. To ma być specjalizacja marki w najbliższych latach.
Viaggio/Bravo - ile by nie sprzedali, niewiele Fiata będzie to kosztować, USA i Chiny to rynki docelowe, Europa przy okazji.
To podstawowa różnica w porównaniu do obecnego modelu, który musiał na siebie zarobić, co nie za bardzo się udało. Ale tu brak wersji SW też zrobiło swoje.
Inna sprawa, że gdyby obok Fiata oferowali Dodge'a Dart, to sprzedaż byłaby jeszcze wyższa. Może kiedyś Dodge powróci do Europy. VW oferuje trojaczki Up/Mii/Citigo czy bliźniaki Rapid/Toledo, mógłby Fiat robić podobnie.
Parę osób pisało, że przód Darta wygląda lepiej. Nie tylko. Bardzo podoba mi się tylny pas, typowo w stylu marki Dodge.
Nie wykluczam też, że w sytuacji masakrycznej konkurencji cenowej i dominacji innych marek, Fiat będzie wolał pchać segment C przy pomocy Alfy (Giulietta FL 2013) i Lancii (nowa Delta) oraz autach typu crossover (w tym Jeep). Może niższa sprzedaż, ale wyższe marże.
Jeśli pojawiłby się w 3 wersjach - sedan, HB i SW, to byłby jakiś punkt w ofercie.
Jednak wydaje mi się, że Fiat niespecjalnie dużo oczekuje po tym modelu. W końcu Marchionne nie bez powodu deklaruje koncentrację na milionie odmian 500 (w tym 500L i 500X) plus Panda i Freemont. To ma być specjalizacja marki w najbliższych latach.
Viaggio/Bravo - ile by nie sprzedali, niewiele Fiata będzie to kosztować, USA i Chiny to rynki docelowe, Europa przy okazji.
To podstawowa różnica w porównaniu do obecnego modelu, który musiał na siebie zarobić, co nie za bardzo się udało. Ale tu brak wersji SW też zrobiło swoje.
Inna sprawa, że gdyby obok Fiata oferowali Dodge'a Dart, to sprzedaż byłaby jeszcze wyższa. Może kiedyś Dodge powróci do Europy. VW oferuje trojaczki Up/Mii/Citigo czy bliźniaki Rapid/Toledo, mógłby Fiat robić podobnie.
Parę osób pisało, że przód Darta wygląda lepiej. Nie tylko. Bardzo podoba mi się tylny pas, typowo w stylu marki Dodge.
Nie wykluczam też, że w sytuacji masakrycznej konkurencji cenowej i dominacji innych marek, Fiat będzie wolał pchać segment C przy pomocy Alfy (Giulietta FL 2013) i Lancii (nowa Delta) oraz autach typu crossover (w tym Jeep). Może niższa sprzedaż, ale wyższe marże.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
To auto trzeba traktować bardziej w kategorii Sieny niż Bravo , przynajmniej w wykonaniu Fiata , bo Dodge to inna sprawa ( inny rynek )
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
A z tym się nie zgodzę, pomijam nawet wielkość auta.
Siena to był projekt low cost, Brazylia, Europa Wschodnia, Turcja, Rosja itd. Technicznie prosta, tanie materiały, gorsze silniki.
Dodge Dart/Fiat Viaggio to bardzo zaawansowany technicznie samochód (w końcu bazuje na AR Giulietta), najnowsza platforma CSUW, nowoczesne silniki, dobre wykończenie wnętrza.
Po prostu wydaje mi się, że Fiat mając w pamięci porażkę Stilo i Bravo, wojnę na rabaty i rosnącą konkurencję już nie tylko VAG, GM, Forda, PSA, Renault i japończyków, ale także koreańską i marek premium, plus odwrót klientów od klasycznych aut na rzecz crossoverów, nie nastawia się na jakiś szczególny sukces rynkowy.
Raczej mądra polityka, projekt zarobi na siebie w USA i Chinach a w Europie czy Ameryce Płd powiedzmy zaistnieje.
Inaczej mówiąc nie przyniesie strat a to teraz kluczowa kwestia dla Fiata, jeśli ten koncern ma się rozwijać a nie wiecznie balansować na krawędzi bankructwa.
Zresztą zobaczymy, może czeka nas niespodzianka i model przyjmie się dobrze
Popularność Freemont'a też wszystkich zaskoczyła.
Siena to był projekt low cost, Brazylia, Europa Wschodnia, Turcja, Rosja itd. Technicznie prosta, tanie materiały, gorsze silniki.
Dodge Dart/Fiat Viaggio to bardzo zaawansowany technicznie samochód (w końcu bazuje na AR Giulietta), najnowsza platforma CSUW, nowoczesne silniki, dobre wykończenie wnętrza.
Po prostu wydaje mi się, że Fiat mając w pamięci porażkę Stilo i Bravo, wojnę na rabaty i rosnącą konkurencję już nie tylko VAG, GM, Forda, PSA, Renault i japończyków, ale także koreańską i marek premium, plus odwrót klientów od klasycznych aut na rzecz crossoverów, nie nastawia się na jakiś szczególny sukces rynkowy.
Raczej mądra polityka, projekt zarobi na siebie w USA i Chinach a w Europie czy Ameryce Płd powiedzmy zaistnieje.
Inaczej mówiąc nie przyniesie strat a to teraz kluczowa kwestia dla Fiata, jeśli ten koncern ma się rozwijać a nie wiecznie balansować na krawędzi bankructwa.
Zresztą zobaczymy, może czeka nas niespodzianka i model przyjmie się dobrze
Popularność Freemont'a też wszystkich zaskoczyła.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Obyś miał rację ... Żeby tylko nie powtórzył sukcesu Freemonta ...w ilości sztuk
"Jak pięknie się różnimy..."
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
DELTA 1.6 MultiJet ORO - EGR & DPF off z nową mapą : 149 KM / 362 Nm - Tramonto / Fiat 500 L PopStar 1.4 95 KM + LPG kolor BLACK / WHITE
Ty nie kupiłeś Lancii . Dostałeś Ją gratis . Zapłaciłeś tylko za udział w przedsięwzięciu ... No i przedsięwzięcie się zes...ło
-----------------------------------------
Re: Nowy Fiat Bravo (III generacja)/Viaggio
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM