Strona 1 z 1
Y10 - rozrzad i immobilizer
: 08 kwie 2011, 12:43
autor: Nat
Witam,
czy jakiś fachman mógłby potwierdzić bądź zaprzeczyć, że rozrząd w Y10 nie jest kolizyjny?
czy Y10 wyposażane były w immobiliser?
Re: Y10 - rozrzad i immobilizer
: 08 kwie 2011, 13:49
autor: Barton
Z tego co wiem to w Y10 stosowano silniki FIRE, a te właśnie są na 100% bezkolizyjne (chyba za wyjątkiem 1.4).
Re: Y10 - rozrzad i immobilizer
: 08 kwie 2011, 13:51
autor: Rafako
Nat pisze:Witam,
czy jakiś fachman mógłby potwierdzić bądź zaprzeczyć, że rozrząd w Y10 nie jest kolizyjny?
czy Y10 wyposażane były w immobiliser?
Rozrząd kompletny do Y10 kosztuje 60 złotych...
...z pompą wody - 110 złotych...
...to poddaje w wątpliwość sensowność powyższego pytania
Co do immobilisera - na szybach jest milion naklejek w stylu: "aj, waj, łocz ałt
Tu je immobilzajzer" a dorobiony kluczyk odpala auto aż miło (a w kluczyku oryginalnym i dorobionym ani śladu miejsca na fabryczny transponder do immo)...
Reasumując: jakiś ten immobilizer fabryczny oszukany
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Y10 - rozrzad i immobilizer
: 08 kwie 2011, 13:54
autor: Nat
drv: Tak, dokładnie, my mamy 1,1 FIRE. Dziękuję za informację!
Rafako: prosiłem o odpowiedź,a nie o ocenę sensowności pytania
co do immo, to właśnie tym moje pytanie zostało podyktowane - źródło, które znalazłem mówi, że immo jest (w naklejki przestałem wierzyć, od kiedy Bromba, mój kolega z przedszkola, nalepił na swoim Pelikanie nalepkę "turbo katalysateur", przez całą szerokość ramy!), a dorobiony kluczyk działa bez problemu