Thesis 2.4 JTD M-jet DPF 185KM
: 03 lip 2011, 14:47
Witam.
Zastanawiam sie nad zakupem takiego Thesisa - prosze o opinie, w szczegolnosci dot. AWARYJNOSCI Thesisow. Jesli chodzi o spalanie i standardowe koszty eksploatacyjne to mysle ze bedzie to dla mnie do przelkniecia, natomiast nie do przyjecia sa dla mnie notoryczne awarie i postoje w serwisie, szczegolnie te wiazace sie z duzymi kosztami. Auto ma jezdzic a nie stac.
Charakter uzytkowania - do codziennej jazdy. Przebieg roczny ok. 15 000 km, planuje zakup auta z przebiegiem do 100 000 km i uzytkowanie 4 - 6 lat do maks. 180 - 200 tys. km. Czego mozna sie spodziewac przy takich przebiegach, na co zwracac uwage przy zakupie?
Przegladajac dzial "Pytania i porady techniczne" mozna odniesc wrazenie ze psuje sie absolutnie wszystko co tylko moze sie popsuc, Thesisy polowe czasu spedzaja w serwisie a naklady miesieczne na naprawy to ok. 2500zl Czy naprawde jest taka tragedia z awaryjnoscia? Czy zalezy to od egzemplarza, czy tez kazdy Thesis wymaga duzych nakladow na naprawy? Czy w mlodszych rocznikach (2006+) sprawa wyglada lepiej niz w egzeplarzach z poczatku produkcji?
I jeszcze jedno pytanie dot. tego konkretnego silnika - czy filtr DPF sprawia duze problemy eksploatacyjne? Moze lepiej kupic starsze auto 175KM bez DPF?
Z gory dzieki za rady.
Zastanawiam sie nad zakupem takiego Thesisa - prosze o opinie, w szczegolnosci dot. AWARYJNOSCI Thesisow. Jesli chodzi o spalanie i standardowe koszty eksploatacyjne to mysle ze bedzie to dla mnie do przelkniecia, natomiast nie do przyjecia sa dla mnie notoryczne awarie i postoje w serwisie, szczegolnie te wiazace sie z duzymi kosztami. Auto ma jezdzic a nie stac.
Charakter uzytkowania - do codziennej jazdy. Przebieg roczny ok. 15 000 km, planuje zakup auta z przebiegiem do 100 000 km i uzytkowanie 4 - 6 lat do maks. 180 - 200 tys. km. Czego mozna sie spodziewac przy takich przebiegach, na co zwracac uwage przy zakupie?
Przegladajac dzial "Pytania i porady techniczne" mozna odniesc wrazenie ze psuje sie absolutnie wszystko co tylko moze sie popsuc, Thesisy polowe czasu spedzaja w serwisie a naklady miesieczne na naprawy to ok. 2500zl Czy naprawde jest taka tragedia z awaryjnoscia? Czy zalezy to od egzemplarza, czy tez kazdy Thesis wymaga duzych nakladow na naprawy? Czy w mlodszych rocznikach (2006+) sprawa wyglada lepiej niz w egzeplarzach z poczatku produkcji?
I jeszcze jedno pytanie dot. tego konkretnego silnika - czy filtr DPF sprawia duze problemy eksploatacyjne? Moze lepiej kupic starsze auto 175KM bez DPF?
Z gory dzieki za rady.