Strona 1 z 3

Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 19:40
autor: markiz
Kilka razy dałem kluczyki od Lybry synowi.No i stało się. : yesyes :
Jeździ Mazdą MX-3 lecz poważnie zastanawia się nad kupnem Kappy coupe.
Nie jestem znawcą i dlatego kieruję pytanie do Was.
Znalazłem takie oto bzdety, może nie bzdety.Umieściłem to w tym dziale bo mi się te opinie nie spodobały.
Do dzieła::link: bo już nie wiem z jakim silnikiem szukać coupetki.

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:00
autor: topcio
Moim zdaniem 2.0 20VT lub tańszy w eksploatacji 2,4 20V

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:16
autor: markiz
Dzięki Topcio1 : ok2 :
Jednak co z tymi panewkami :?: Propaganda :?: Mocno przegięte :?:
Gama silników duża:2.0 20v LE, 2.0 20v V.I.S., 2.4 20v, 2.0 16v Turbo, 2.0 20v Turbo, 3.0 V6 24v, 2.4 TD, 2.4 JTD
Teraz może łatwiej ;) Który :?:

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:27
autor: Gros
Jurek jak kupisz trupa to się może przekręcą -nie wiem skąd takie opinie

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:29
autor: FXX
W Coupe raczej Diesla nie doświadczysz, podobnie jak wersji 2,0 wolnossącej. Zostaje tylko 2,4 ; 3,0 lub któreś Turbo :)

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:38
autor: topcio
markiz68 pisze:Jednak co z tymi panewkami :?: Propaganda :?: Mocno przegięte :?:
I tak i nie. W zadbanych silnikach panewki się raczej nie przekręcają.
Ja przedkładam syk turbiny nad pomruk V6, jeśli ma być taniej to 2,4.

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:47
autor: Ecnelis
FXX pisze:W Coupe raczej Diesla nie doświadczysz
Jeden prototyp wypuścili na ulice, ostatnio gdzieś był wystawiony na sprzedaż we Włoszech za skromne 45 tysięcy euro... 8-O
markiz68 pisze:Teraz może łatwiej ;) Który :?:
Zadbane 2.0 20v Turbo i : yesyes :

Chyba, że syn nie lubi machać i będzie wolał bardziej grand-turystycznie V6 z automatem. ;) Ale tych akurat zbudowano najmniej - ledwo ponad 460 sztuk.

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:51
autor: markiz
Gros pisze:Jurek jak kupisz trupa to się może przekręcą -nie wiem skąd takie opinie
Wiedziałem,że pismaki zawsze wyolbrzymiają.Jednak jak przeczytałem to mnie natchnęło żeby Was zapytać :D
Tylko ,,skąd takie opinie" :?: Mnie i tak nie zniechęcą :lol:

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 22 sie 2011, 20:58
autor: Gros
markiz68 pisze:
Gros pisze:Jurek jak kupisz trupa to się może przekręcą -nie wiem skąd takie opinie
Wiedziałem,że pismaki zawsze wyolbrzymiają.Jednak jak przeczytałem to mnie natchnęło żeby Was zapytać :D
Tylko ,,skąd takie opinie" :?: Mnie i tak nie zniechęcą :lol:
Skąd a to proste :lol: tanie oleje niski ich stan w misce i tak jest :lol: Kappa 2.0-2.4-2.0T lubią pełen stan oleju i częstrze wymiany i latają hihihi długo sprawdziłem na własnych autach :D A heretyków co twierdzą ,że po 200 trza wymieniać panewki : biczowanie :

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 24 sie 2011, 21:10
autor: Boorek
a ja po raz kolejny napiszę że wybór silnika w kappie coupe spokojnie można odłożyć na dalszy plan, liczy się stan blacharki, wyposażenia i ogólna kondycja, tych aut jest tak niewiele że możesz spokojnie zapomnieć że wybierzesz sobie silnik jaki chcesz... a każdy ma słabe i mocne strony. 2.4 jest najtańszy w utrzymaniu,ze przebiegi i odpada kwestia regeneracji turbo. A obydwa turba mają tą zaletę że pedałem gazu można mocno regulować zużycie paliwa. no bo że wszystkie wywołują permanentnego banana na twarzy to jest jasne.

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 24 sie 2011, 21:51
autor: Aroniaa
podstawową sprawą nigdy nie wchodzić na wysokie obroty na zimnym oleju/silniku. pilnować stanu oleju i o panewkach można zapomnieć. a co do pseudo oszczędności 2.4 to bym się sprzeczał turbina jeśli się ja szanuje to śmiga.. i na pewno 2.4 silnik spali więcej niż 8 litrów benzyny na trasie a 16Vt przy spokojnej jeździe na trasie pali troszkę ponad 8 litrów.. mój rekord to dokładnie 8.2 litra na 100km

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 24 sie 2011, 22:07
autor: Boorek
koszty utrzymania to nie tylko paliwo... tutaj dochodzi jeszcze turbo, i choćby wałki, czy słaba pompa oleju która w konsekwencji powoduje że panewki mimo stanu oleju lądują w misce... a w dwa czterysta słaba strona to tylko panewki.. no bo nową kappę coupe ciężko kupić a z używanymi to różnie bywa.

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 24 sie 2011, 22:44
autor: laly2000
Ile to jest "wysokie obroty"?

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 25 sie 2011, 4:58
autor: Aroniaa
Chodzi zeby nie nie zalaczac turbo czyli nie wchodzic na te magiczne 3700obr ktore tak kusza..ja na zimnym zmieniam bieg okolo 3tys

Re: Lancia Kappa Coupe - kilka pytań

: 25 sie 2011, 10:50
autor: Ecnelis
Chyba 2700 obr/min ;)