Hmm,no cóż nasze zdania się tutaj różnią,ja uważam ,że instalacja i komponenty powinny być tak dobrane żeby chodziło jak należy na samym LPG.W końcu o to wszystkim chodzi,przy montażach instalacji,bynajmniej powinno.thomas85pl pisze:eżeli chodzi o dodawanie Pb do LPG, - powiem do czego to służy - ktoś np ma samochód 150-200 itp KM nie ważne, ma reduktor który jest przystosowany do tej mocy ale przy wyższych obrotach silnika, kiedy silnik potrzebuje więcej paliwa, reduktor nie nadąża odparowywać gaz i w takim przypadku silnik poprostu nie ciągnie, zamula się itp, dodajemy troszkę Pb i jest ok. Można też dodawać Pb nawet z mocnym reduktorem, mieszanka robi się bardziej bogatsza i silnik wykorzystuje swoją moc w pełni.
Tym,też kierowałem się zakładając gaz do Kappy, ma być jak na benzynie, w końcu to sekwencja.
Jeśli jest taka sytuacja jak opisujesz powyżej ,że silnik nie ma mocy itp niestety dla mnie to zły montaż,komponenty.
Ale,Twoja sprawa, chcesz dodawaj Pb.
Valtek to przestarzała konstrukcja i nic tego nie zmieni.Dla swojego przekonania sprawdź je po 10-15tys km.Zobacz jak dawkują.thomas85pl pisze:Co do Valteków - wiem jakie są ale sobie je wstawiłem do samochodu i nawet dobrze się sprawują, nie czuję różnicy Pb czy LPG, bo sterownik jest ustawiony prawidłowo z odpowiednim czasem wtrysku. Nie wiem ile wytrzymają... podobno 40 tyś km, zobaczymy. Później wstawię Hana lub AEB. Wstawiłem aby przetestować.
A najlepiej, wstaw Hana i miej spokój.