Delta II 1.8 16v GT - maglownica

kanip
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 60
Rejestracja: 05 lip 2010, 21:55
Lokalizacja: Katowice

Delta II 1.8 16v GT - maglownica

Post autor: kanip » 25 mar 2012, 12:53

witam serdecznie cieknie mi olej wspomagania z układu kierowniczego( maglownicy) wiec czeka mnie wymiana lub regeneracja mam takie pytanie z jakiego auta pasowała by cała maglownica podobno z tipo ale nie jestem pewny prosze o pilne odpowiedzi z góry dziekuje

Lancia Delta II 1.8 16v GT 96/97

Awatar użytkownika
marmal
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2065
Rejestracja: 15 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Delta II 1.8 16v GT maglownica pomoc

Post autor: marmal » 25 mar 2012, 14:14

Nie znam się na mechanice lecz z maglownicą w Delcie miałem 2 przypadki w ciągu ubiegłego sezonu, po krótce opiszę może ci się przydać.
Wyjechałem do rodziny poza Kraków ok 100 km.W zimie w nocy przy mrozie prawie 30 stopni coś puściło ujechałem może 100 m i zrezygnowałem z dalszej jazdy. Oddałem do regeneracji 40 km dalej pod Kielcami - odebrałem w stanie optycznym super i poleciłem wstawienie jej w zakładzie o którym mam teraz mieszane uczucia. Po 2 miesiącach już w Krakowie maglownica znów padła, myślę iż wstawili mi jakąś ze szrotu bo mechanicy z Krakowa powiedzieli iż aby ją wyciągnąć musieli używać palnika :roll: Mieli maglownicę od Fiata Tipo, którą mi wstawili. Ze starej jednak musieli zamienić końcówki drążków gdyż była różnica długości. Do tej pory jest wszystko ok.
Pozdrawiam - Marian

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Delta II 1.8 16v GT - maglownica pomoc

Post autor: bassman » 25 mar 2012, 14:35

Jeśli masz węższą wersję Delty, to drążki kierownicze są krótsze,jeśli szerszą - są dłuższe - normalna następstwo, bo sama maglownica w obu wersjach jest taka identyczna.
Pasuje od wszystkich modeli z koncernu Fiata opartych o płytę podłogową którą masz także w Delcie:
Fiat - Tipo, Tempra, Bravo, Brava, Marea, Coupe i chyba Stilo.
Alfa Romeo - 145, 146, 155.
Lancia - Delta, Dedra.
Maglownice są zamienne, mogą się różnić długością drążków, w zależności od wersji silnikowych w modelach Tipo, Tempra, Bravo, Brava, Delta, Dedra, w pozostałych modelach są drążki bankowo dłuższe.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta II 1.8 16v GT - maglownica pomoc

Post autor: mac1us » 25 mar 2012, 14:55

Stilo na 100% nie, bo chociażby ma wspomaganie elektryczne i z płytą podłogową Tipo nie ma już wiele wspólnego, duże naleciałości ma z trochę nowszych aut jeszcze Multipla.

Przekładnie też w nie których przypadkach różnią się ilością obrotów od oporu do oporu, ale do kwestii założenia nie ma znaczenia.

kanip
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 60
Rejestracja: 05 lip 2010, 21:55
Lokalizacja: Katowice

Re: Delta II 1.8 16v GT - maglownica

Post autor: kanip » 28 mar 2012, 17:50

Witam Maglownica została wymieniona na używke od kolegi z forum(pozdrawiam) :-) okazało sie że moja pękła obudowa aluminiowa jutro jeszcze tylko musze zrobić geometrie pozdrawiam serdecznie dzięki za rady

dawidson

Re: Delta II 1.8 16v GT - maglownica pomoc

Post autor: dawidson » 09 kwie 2012, 16:17

mac1us pisze: Przekładnie też w nie których przypadkach różnią się ilością obrotów od oporu do oporu, ale do kwestii założenia nie ma znaczenia.

Która jest najkrótsza?

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Delta II 1.8 16v GT - maglownica

Post autor: mac1us » 09 kwie 2012, 20:50

Tego ja ci nie powiem, podobno od jakiś wersji AR 155, ale jakiej nie wiem. Wiem tyle, że się różniły, bo na jakimś forum już nie pamiętam którym był temat...

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Delta II 1.8 16v GT - maglownica

Post autor: bassman » 09 kwie 2012, 23:05

Tylko z Alfy Romeo mają inne przełożenie, tyle tylko że wszystkie Alfy mają drążki dłuższe (AR 145, 146, 155).
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”