Jak wiadomo, Delta II 1.8 8v była wypuszczona w dwóch wersjach, o mocy 90 i 105 KM. Ciężko znaleźć informacje o różnicach w tych wersjach, więc może ktoś na forum będzie wiedział. Podobno różnią się komputery silnika w tych wersjach.
- Czy można zamienić te komputery między wersjami na zasadzie "plug and play", czy może potrzebne będą jakieś przeróbki?
- czy ktoś zna numery katalogowe komputerów z poszczególnych wersji?
Delta II 1.8 8v - komputer wersji 90 i 105 KM
Delta II 1.8 8v - komputer wersji 90 i 105 KM
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Delta II 1.8 8v - komputer wersji 90 i 105 KM
Komputery są pewnie zamienne, ale jeśli jest więcej zmian (w co wątpię, bo chodziło tylko o kwestię podatkową) to będzie wyrzucało checki. Przynajmniej w 2.0 16v tak było, bo wrzucałem komputer z Tipo Sedicivalvole i auto jeździło, ale czasem świeciła się marchewa.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Delta II 1.8 8v - komputer wersji 90 i 105 KM
Szukałem numerów modułu i coś znalazłem:
Które z tych ECU są do jakich wersji mocy?
I dalej:Dane dotyczące silnika:
1.8 i.e. 8v 105KM
nr. komputera: IAW 8f .52 /040T 836 1.8 ECOL.
zrodło: http://www.promotron.com/list/lancia.htm8F.52/040T-GG No code
8F.52/040T-GG 836 1.8 ECOL. No code
8F.52/0604-HG No code
8F.5K/060M-NF N.DELTA E DEDRA BN/SW 1.8 8V
Które z tych ECU są do jakich wersji mocy?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Delta II 1.8 8v - komputer wersji 90 i 105 KM
Zdobyłem dane pewnego konkretnego samochodu.
Silnik o mocy 66KW, z komputerem IAW 8F.52/060M-6HG.
Silnik o mocy 66KW, z komputerem IAW 8F.52/060M-6HG.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Delta II 1.8 8v - komputer wersji 90 i 105 KM
Jest jeszcze różnica w przepustnicach ta od silnika 90Km nie otwiera sie w pełni, natomast ta od 103Km otwiera się do końca.