Strona 8 z 12

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 06 maja 2016, 16:54
autor: s0krates
Może to wina kondensatorów ECU skyhook. Wymień na początek bo koszt 5zł a może pomóc

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 06 maja 2016, 17:27
autor: skatering
Kondensatory już zmienione na samym początku...chyba nawet o tym wspominałem... później jeszcze czasami znikał błąd więc chyba...chyba...

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 06 maja 2016, 17:54
autor: Bartek-Lodz
To się ASO wykazało - mam kilka takich wydruków z Bielska jak się męczyli z zawieszeniem :-?
Przed wymianą centralki sprawdź napięcie ładowania na silniku, na altku i na budzie. Może jest gdzieś słaba masa - tylko, że pewnie wtedy to by wszystko głupiało.
Centralki na alledrogo są w granicach 200 PLN.

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 06 maja 2016, 18:12
autor: skatering
Z ciekawosci sobie chyba odepne centralke od zawiachy i zbadam miernikiem nap. pierw znajde plus pozniej mas i zobacze co wyjdzie...trzeba jednak pamietac ze wydaje mi sie ze gdyby tak bylo mialbys sytuacje taka ze rozladowujesz aku to tez masz blad np.(kiedys szukalem bledu ksenon) stracilismy chyba z godzine na komputerze delphi oczywiscie z radyjkiem etc bo bozia rozumu nie dala i padl do zera, byly potrzebne kable - bylo pare bledow mniej istotnych ale skyhook nic poza tym zniknely po rozruchu

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 06 maja 2016, 18:14
autor: skatering
A jest gdzies w elearnie rozpiska pinow zawieszenia tj centralki/vniazda albo ktos wie bo znalezc nie moge nigdzue tam nawet opisu bledu

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 06 maja 2016, 18:54
autor: bronx
Jest,
Sprawdz zasilanie centralku.
Jak bedzie ok, otworz centralke zasil z zasilacza i zobacz nakie masz nap wew.

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 11:52
autor: skatering
No to mamy rekord chyba tematu ( po Bartku ktory ma twarde zawieszenie bez bledow) napiecia pomierzone centralka zamowiona... I... Blad jak byl tak jest

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 11:57
autor: bronx
Jaki masz kod tego błędu ?

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 11:58
autor: skatering
Z taka roznica ze najpierw wyskoczyl po wlosku a pozniej po angielsku (taki mam jezyk) tak jakby byl juz wczesniej zapisany z wlosko jezycznego auta na centralce... Hmmm nie wiem juz sam

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 11:59
autor: skatering
Jak na wydrukach wczesniej - c1301

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 14:17
autor: bronx
wykasuj błąd,
podłącz oscyloskop pod złącze zasilania centralki, ustaw odpowiednią podstawę czasu abyś coś zauważył i w drogę, a pasażer obserwuje i wyłapuje.
miernik może tego nie złapać, jakie w ogóle masz napięcie na złączu ?

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 14:27
autor: skatering
A no wlasnie napiecie podczas jazdy potrafi spasc do 12.3 mierzone na akumulatorze zanim napisales to zrobolismy wlasnie trik z miernikiem i pasazerem ktory odczytywal...
-Wysokie obroty 13.4
- postoj luz wylaczone wszystko ok. 13 przed jazda po jezdzie w tej samej sytuacji 12.4!!!
- jazda wlaczona klima radio normalnie 12.3 na swiatlach bez epb
- j/w z epb 12.4

Alternator poszedl do zdjecia i ogledzin/ew. Regeneracja

Ale przeciez wskakuje na normalne napiecie przy wyzszych obrotach czy blad nie powinien znikwc w tym momencie?

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 14:34
autor: Bartek-Lodz
Trochę mało ale u mnie przy złej masie spadało do 12 i błędami nie sypało.

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 14:37
autor: bronx
Uściślij, pomiar na klemach czy na złączu od centralki.
Miernik to gów....no, spadnie ci napięcie na 8V na 0.5 , elektrolity nie podciągną i masz błąd.
Jak pokazuje Ci 12,3 to znaczy że coś się dzieje.
Powtórzyć pomiar na złączu.

Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)

: 11 maja 2016, 15:06
autor: skatering
Pomiar na klemach od aku (ten dzisiaj)
Wczesniej mierzylem na zlaczu po odpaleniu ok. 13 (bez przebiezki i wszystko wylaczone)
Auto na ten czas juz w warsztacie robia alternator bo i tak trzeba napiecie ponizej 13 na odpalonym dobrze nie wrozy.. I tak i tak trzeba to zrobic no i zobaczymy wtedy...