Miałem BRC przez które podobno samochód nie chciał jechać( Genius Max, wtryski BRC i SQ FLY). Kolega powiedział, że nie będzie to dobrze jeździć bo komp taki sobie, więc dzisiaj wymieniłem na Diego G3. Od 2 lat zakładamy te kompy i chodzi we wszystkim od Corsy 1.0 po Volvo 2.9 biturbo. U mnie nie chce. Do 3 tyś obrotów idzie przepięknie, potem dusi się, prycha, szarpie. Próbowałem ustawiać większe ciśnienie na reduktorze, dać więcej gazu, mniej, ale i tak ciągle jest nie tak. Gdy usłyszę świst turbiny to koniec jazdy na gazie, na benzynie śmiga jak głupi. Jeśli dodaję gazu powoli to jakoś się rozpędza, gdy depnę w podłogę koniec jazdy.
BRC kompletnie nie ciągnęło w zakresie obrotów 2500-4500. Po przekroczeniu 4500 samochód szedł jak rakieta. Jak kupiłem Lancię to chodziła znośnie na gazie, lecz nie chodziła na benzynie. Po resecie adaptacji przestała chodzić na gazie i na benzynie nie jest do końca ok.
Jak ustawić to pieruńskie Diego aby samochód jechał?
Kappa 20vt - nie jedzie po zmianie komputera
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 20vt- nie jedzie po zmianie komputera
Rozumiem ,że musi być Diego tak??
Myślę,że jedynie wpięcie i podgląd parametrów podczas jazdy da pogląd oraz co trzeba zrobić w programie.
Rzadko który komputer puści auto bez zastrzeżeń po samej autokalibracji...
Jak nie ogarniesz tego sam to wejdź na LPG FORUM
Może ktoś kumaty doradzi Ci jak to ogarnąć.
Myślę,że jedynie wpięcie i podgląd parametrów podczas jazdy da pogląd oraz co trzeba zrobić w programie.
Rzadko który komputer puści auto bez zastrzeżeń po samej autokalibracji...
Jak nie ogarniesz tego sam to wejdź na LPG FORUM
Może ktoś kumaty doradzi Ci jak to ogarnąć.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 20vt - nie jedzie po zmianie komputera
Na szkoleniu z systemu KME był ten temat omawiany - Diego nie pracuje z silnikami z turbiną i z silnikami ze zmiennymi fazami rozrządu. Nowy poprawiony system KME Nevo jak najbardziej.
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa 20vt - nie jedzie po zmianie komputera
Ja mam KME montowany 4,5 lat temu i zapiernicza...
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 188
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 19:52
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 20vt - nie jedzie po zmianie komputera
po regulacji przez znajomego mój też zapiernicza jak głupi- ciekawe ile wzrośnie spalanie bo na BRC było ciągle ubogo Nevo ma nieciekawe opinie wśród instalatorów, wielu wraca do Diego
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 53
- Rejestracja: 06 lut 2012, 14:59
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Kappa 20vt - nie jedzie po zmianie komputera
Nevo ma więcej funkcji i jak ktoś na prawdę umie zakładać instalacje i grzebać w ustawieniach, to chwalą. Diego... sami producenci mówią że to już stare i do niczego sam nie miałem nigdy KME ale wszystko to wiem od producenta i montażystów. No i druga sprawa - OBD, jak system to ma, to jest dopiero jazda niestety Diego tego nie ma, a Nevo z OBD jest droższy od nowych włoskich systemów