W każdej pracy w tym kraju gdzie jest ewidencja wyjazdów, kilometrów itp. było to powszechną praktyką więc dałem jedynie do zrozumienia że taka sytuacja mogła - acz nie musiała mieć miejsca.Nat pisze:Znaczy.... sugerujesz... że kierowcy rządowi "kręcili liczniki" w drugą stronę? I auta mają zawyżony przebieg?lulu85 pisze:paśny pisze:Była kiedyś do sprzedania po Ministerstwie Zdrowia i miała przebieg 590.000.
Moje 2.0 t. miało chyba 498 tyś. km. z tego co pamiętam...
To czy te przebiegi prawdziwe to już inna sprawa. Na pewno nie mają więcej niż na szafie.
Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Moderator: stabraf
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Były :
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
Kappa TDS, Kappa 2.0 20vt, Kappa JTD
- matis1906
- Moderator Globalny
- Posty: 580
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lublin
Kappa - wersje które jeździły w rządzie i ich eksploatacja
Witajcie
Podobne pytanie zadałem w jednym z moich poprzednich tematów , ale był zupełnie niezwiązany z wątkiem dotyczących egzemplarzy K które służyły w rządzie.
Często można spotkać w opisach prywatnych właścicieli jakoby ich Lancia jeździła wcześniej jako auto rządowe. Czy to faktycznie aż taka zaleta ?
Właściwie nie znalazłem żadnych informacji jak eksploatowane były te konkretne egzemplarze , czy były zawsze zrobione na tip top w autoryzowanym serwisie , jak i gdzie były używane?. Gdzieś coś w internecie pojedyncza notka sugerowała że auta po rządowe były w bardzo kiepskim stanie , dużo aut nie nadawało się do użytku. To prawda ?
Czy dokopał się ktoś przede mną informacji odnośnie eksploatacji Kappy jeżdżącej dla rządu ?
Jakie silniki były używane ? Wyłącznie 3litrowe V6-tki czy również mniejsze ?
Na jednym z ogłoszeń widziałem notkę "Kappa 2.4 do 2008r jeździło w rządzie".
Pozdrawiam
EDIT: Admin przeniósł mnie do odpowiedniego tematu który odpowiada na większość moich pytań
Jeśli jest ktoś kto ma rządową Kappe z pełną jej historią to byłbym ciekawy w jakim jest stanie i w jakim była w czasie użytkowania przez rząd.
Podobne pytanie zadałem w jednym z moich poprzednich tematów , ale był zupełnie niezwiązany z wątkiem dotyczących egzemplarzy K które służyły w rządzie.
Często można spotkać w opisach prywatnych właścicieli jakoby ich Lancia jeździła wcześniej jako auto rządowe. Czy to faktycznie aż taka zaleta ?
Właściwie nie znalazłem żadnych informacji jak eksploatowane były te konkretne egzemplarze , czy były zawsze zrobione na tip top w autoryzowanym serwisie , jak i gdzie były używane?. Gdzieś coś w internecie pojedyncza notka sugerowała że auta po rządowe były w bardzo kiepskim stanie , dużo aut nie nadawało się do użytku. To prawda ?
Czy dokopał się ktoś przede mną informacji odnośnie eksploatacji Kappy jeżdżącej dla rządu ?
Jakie silniki były używane ? Wyłącznie 3litrowe V6-tki czy również mniejsze ?
Na jednym z ogłoszeń widziałem notkę "Kappa 2.4 do 2008r jeździło w rządzie".
Pozdrawiam
EDIT: Admin przeniósł mnie do odpowiedniego tematu który odpowiada na większość moich pytań
Jeśli jest ktoś kto ma rządową Kappe z pełną jej historią to byłbym ciekawy w jakim jest stanie i w jakim była w czasie użytkowania przez rząd.
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Jeśli dysponujesz nr vin to mogę ustalić kto był pierwszym właścicielem.A rządowe pochodzenia to mimo wszystko chyba nie zaleta gdyż 80 % z nich miało przebiegi kosmiczne wręcz. Osobiście miałem do czynienia z egzemplarzami 5-6 lernimi, które wówczas miały po 500-600 tys.km.Inna sprawa, że na ich serwisowaniu nikt nie oszczędzał.A sugestie, że liczniki były kręcone do przodu to niestety bajki tych, którzy kupili auto z przetargu by je później z zyskiem przehandlować a nijak nie dało się zatrzeć ich udokumentowanej historii.Nieliczne były egzemplarze, które np kierowcy, szykowali pod siebie pod kątem późniejszego odkupu i miały o połowę mniejsze przebiegi.Ja osobiście obcując właśnie z rządowymi egzemplarzami i widząc ile one mogą podjąłem kiedyś decyzję o zakupie swojej.Prawda jest taka, że Kappa z prawdziwym przebiegiem 200-250 tys.km praktycznie nie nosi śladów zużycia.A jeśli licznk ma takie wskazanie a auto wygląda jak śmieć to z pewnością 500 jest przekroczone.-pawlo111 pisze:OK ale jeśli mamy taka lancie silnik 2.4 20v, 2 anteny i jest krajowa i w dowodzie pisze że karty nie wydano to chyba jest wielce prawdopodobne że mogła śmigać w rządzie prawda?
Co do tego zestawu głośnomówiącego to gdzie to ma się znajdować? to jest w opcji? czy jakieś dodatkowe wyposażenie nieseryjne?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Niestety ale to nie bajka. U mnie na blacie jest chyba ok 320tys. Po podłączeniu pod komputer pokazuje chyba 30tys mniej. Kupiłem auto z pierwszej ręki czyli z instytucjiSIWY155 pisze: A sugestie, że liczniki były kręcone do przodu to niestety bajki tych, którzy kupili auto z przetargu by je później z zyskiem przehandlować a nijak nie dało się zatrzeć ich udokumentowanej historii.Nieliczne były egzemplarze, które np kierowcy, szykowali pod siebie pod kątem późniejszego odkupu i miały o połowę mniejsze przebiegi.Ja osobiście obcując właśnie z rządowymi egzemplarzami i widząc ile one mogą podjąłem kiedyś decyzję o zakupie swojej.Prawda jest taka, że Kappa z prawdziwym przebiegiem 200-250 tys.km praktycznie nie nosi śladów zużycia.A jeśli licznk ma takie wskazanie a auto wygląda jak śmieć to z pewnością 500 jest przekroczone.
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Nie zakladasz że w okresie gwarancji był wymieniony zestaw wskaźników?cysiek pisze:Niestety ale to nie bajka. U mnie na blacie jest chyba ok 320tys. Po podłączeniu pod komputer pokazuje chyba 30tys mniej. Kupiłem auto z pierwszej ręki czyli z instytucjiSIWY155 pisze: A sugestie, że liczniki były kręcone do przodu to niestety bajki tych, którzy kupili auto z przetargu by je później z zyskiem przehandlować a nijak nie dało się zatrzeć ich udokumentowanej historii.Nieliczne były egzemplarze, które np kierowcy, szykowali pod siebie pod kątem późniejszego odkupu i miały o połowę mniejsze przebiegi.Ja osobiście obcując właśnie z rządowymi egzemplarzami i widząc ile one mogą podjąłem kiedyś decyzję o zakupie swojej.Prawda jest taka, że Kappa z prawdziwym przebiegiem 200-250 tys.km praktycznie nie nosi śladów zużycia.A jeśli licznk ma takie wskazanie a auto wygląda jak śmieć to z pewnością 500 jest przekroczone.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Moja Kapppa jest rządowa, koloru czarnego, auto pochodzi z salonu polskiego i posiada karte pojazdu gdzie są pieczątki Ministerstw, przejechane blisko 400, zuzycia jedynie na kierownicy i gałce.
Jakieś pytania?
Jakieś pytania?
2.0 20V VIS
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Ja mam kapiszona z 99 z BOR. Różnice - rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach robione na zamówienie (ładnie to wygląda), pod lusterkiem taki czarny plastik na przepustkę, w dowodzie rejestracyjnym brak masy pojazdu oraz mocy silnika a także masy przyczepy, w halogenach żarówki barwy niebieskiej i czerwonej, syrenka. Przed sprzedażą zdemontowali włącznik błyskaczy i syreny, wycięta jest także centralka sterująca błyskaniem halogenów. W błotnikach nie mam dziur od anten.
PS
Ma dodatkowe wytłumienie podłogi zarówno w środku jak i w bagażniku.
PS
Ma dodatkowe wytłumienie podłogi zarówno w środku jak i w bagażniku.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
To wytłumienie podłogi tez mam, dla BOR były inaczej konfigurowane kappy. Ja rolety mam z tyłu. Ogólnie to się bardzo cieszę że mam auto z historią, lubię takie klimaty.
2.0 20V VIS
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Ten czarny plastik "na przepustkę" to miejsce na rynku włoskim na włożenie kwitu ubezpieczenia a u nas tylko wykorzystali do czego innegoBartek-Lodz pisze:Ja mam kapiszona z 99 z BOR. Różnice - rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach robione na zamówienie (ładnie to wygląda), pod lusterkiem taki czarny plastik na przepustkę, w dowodzie rejestracyjnym brak masy pojazdu oraz mocy silnika a także masy przyczepy, w halogenach żarówki barwy niebieskiej i czerwonej, syrenka. Przed sprzedażą zdemontowali włącznik błyskaczy i syreny, wycięta jest także centralka sterująca błyskaniem halogenów. W błotnikach nie mam dziur od anten.
PS
Ma dodatkowe wytłumienie podłogi zarówno w środku jak i w bagażniku.
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
cysiek pisze:Po wrzuceniu nr VIN w Google powinno wyskoczyć archiwum z ogłoszeniem rządowym. Sprzedaż takowego majątku jest podawana do wiadomości publicznej na stronie sprzedającego. Moja wisi w internecie w od 4 lat
Ja mojej tak nie znalazłem.
ALE - miałem komplet wszystkich kluczy łącznie z kartą kodową.
W CO KPRM po VIN ciężko coś się dowiedzieć - oni z tego co pamiętam nie trzymają historii serwisowej w "normalnym" systemie dla tych samochodów.
Ja doszedłem w CO KPRM do historii po starym numerze rejestracyjnym - WXB ....
Inne cechy charakterystyczne - ja miałem plomby na przewodach paliwowych pod maską.
Też nie miałem karty pojazdu.
BMW E39 Touring - 4,4 V8
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Ciekawe informacje. W moim dowodzie rejestracyjnym brakuje masy własnej pojazdu, za to mogę ciągać przyczepę 1500kg bez hamulca, i to nie mając haka. Ale to już raczej błąd.
Poza tym nie mam niczego, co by wskazywało na rządową przeszłość. Może poza śladami szybkiej jazdy (odpryski z przodu), instalacją do radiotelefonu (ale to chyba nie takie nienormalne), czymś dziwnym na szybie (prawy górny róg, taki czarny jakby dysk, mała antenka chyba wewnątrz i na zewnątrz, z kabelkiem) oraz kompletem dokumentów i kluczy razem z kartą kodową. No w błotnikach też nie mam śladów po żadnych antenach, ale myślałem że w tym aucie anteny są wymalowane na tylnej szybie tak jak ogrzewanie.
Poza tym nie mam niczego, co by wskazywało na rządową przeszłość. Może poza śladami szybkiej jazdy (odpryski z przodu), instalacją do radiotelefonu (ale to chyba nie takie nienormalne), czymś dziwnym na szybie (prawy górny róg, taki czarny jakby dysk, mała antenka chyba wewnątrz i na zewnątrz, z kabelkiem) oraz kompletem dokumentów i kluczy razem z kartą kodową. No w błotnikach też nie mam śladów po żadnych antenach, ale myślałem że w tym aucie anteny są wymalowane na tylnej szybie tak jak ogrzewanie.
Drop a gear and disappear!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 29 cze 2015, 16:52
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
ma ktoś może foto gdzie były i jak zamontowane koguty w tej atrapie ??
- Tiger-baza
- Forumowicz/ka
- Posty: 144
- Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Toruń
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Kappa rządowa to przede wszystkim ma wpisane w karcie pojazdu tak jak moja że właścicielem było Ministerstwo takie i takie, druga sprawa to przebieg w mojej blisko 400tys i srodek prawie nie zniszczony, technicznie tez dobrze ale podłoga ruda i nie konserwowana. Na szybach naklejki typu Polonia itp z ubezpieczeń róznych. Co do mocy to moja ma silnik 2.0 VIS 20v według dowodu to 155KM ale ja oscyluję że ma więcej, jeżdziłem wieloma autami swoimi o większej mocy i jasno stwierdzam że moja Kappa jest bardzo silna jak na 155 kucy, myślę że silnik jest grzebany. Kufer nosi ślady montażu dodatkowych urządzeń po prawej stronie na podłodze. W sieci sklepów Arpol ostatnio od fana motoryzacji usłyszałem że rządówki były obniżone trochę - nie wiem ile w tym prawdy...
2.0 20V VIS
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?
Silniki nie były grzebane, a Kappy z silnikiem 2.0 bez turbo to rzadkość w rządzie, raczej jakiś urząd miejski albo wojewódzki - ogólnie najwięcej było 2.4 i 2.0 T trochę też latało 3.0 ale głównie dla BOR i UOP.
A Kappa 2.0 155 całkiem dobrze się zbiera szczególnie ze skrzynią PowerDrive.
A Kappa 2.0 155 całkiem dobrze się zbiera szczególnie ze skrzynią PowerDrive.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]