Strona 3 z 3

Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?

: 20 sie 2015, 23:27
autor: Tiger-baza
Mimo wszystko moja ma krew polityczną ale szczegółów nie będę pisał. Co do skrzyń biegów to jest jakieś info o tych powerdrive?

Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?

: 21 sie 2015, 7:52
autor: Wilkin
Po otwarciu maski na lewym kielichu powinna być naklejka.
W eperze po nr.cześci.
Po odpaleniu pierwszych trzech biegów,wpadających w fotel i co za tym idzie spalaniu. ;)
A tak najprościej to masz 3000 obrotów silnika przy 100 km/h

Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?

: 21 sie 2015, 23:17
autor: Bartek-Lodz
Na bank ma PowerDrive bo jechałem taka i taką w 2.0 i faktycznie ta z PD jeździ bardzo fajnie - polecam do miasta ale w trasie lipa bo ma wysokie obroty - przydałby się 6 bieg.

Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?

: 22 sie 2015, 16:44
autor: Tiger-baza
Faktycznie na autostradzie z Torunia do Trojmiasta wydawało mi się że ma wysokie obroty ale z prędkości 140 na 170-180 wchodzi bez problemów na piatym biegu, wiecej nie jechałem bo opony takie sobie...;)

Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?

: 17 wrz 2017, 14:44
autor: seraf
W mojej teoretycznie po rządówce w dowodzie nie ma mocy silnika, masy własnej i wg nr VIN i strony historia pojazdu przez pierwsze 3-4 lata nie była w prywatnych rękach. Silnik 20VT.

Re: Kappa - jak rozpoznać czy jeździła dla rządu?

: 17 wrz 2017, 16:44
autor: Ventura
Nasza 2.4 za to "prawie rządowa". Jeździła dla Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskego w Olsztynie. Co przykre przedni fotel jest mocno wytarty - czyżby dziekan ze studentkami przeprowadzał tam egzaminy poprawkowe?