Chip 16vT
Re: Chip 16vT
Skontaktuj się z producentem - lanciahf.eu
Dostępne 3 wersje chip'a, pod różne modyfikacje.
Dostępne 3 wersje chip'a, pod różne modyfikacje.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Odp: Chip 16vT
Producent powiedział mi km samo co można przeczytać na ich stronie. Miałem nadzieję, że może ktoś już miał ten wkład u siebie i może się podzielić opinią.
"... I guess it's just the way I'm wired."
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Chip 16vT
Jeśli na tym forum w DE nikt nie miał, to może zapytaj na forum Fiata Coupe w UK?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Odp: Chip 16vT
Na niemieckim forum chip to trochę temat do tego żeby się zbiorowo masturbować. Polecany jest program autorstwa jednej osoby. Też daje około 240 koni ale wymaga min pb98. Do tego cena jest zaporowa i obowiązuje wokół niej śmieszna zmowa milczenia. Nikt nie chce się przyznać ile zapłacił, każdy odsyła do tego samego tunera... Niestety, mam trochę zbyt daleko żeby jechać w ciemno po gotowy wkład. A znowu cena za indywidualne strojenie idąca w kilkaset euro to moim zdaniem przesada.
http://www.powerdelta.de/
W dziale Fahrzeugabstimmung można sobie sprawdzić ceny za strojenie.
Generalnie to miałem nadzieję, że temat rozwinie się z dyskusję co warto, gdzie i za ile
"... I guess it's just the way I'm wired."
http://www.powerdelta.de/
W dziale Fahrzeugabstimmung można sobie sprawdzić ceny za strojenie.
Generalnie to miałem nadzieję, że temat rozwinie się z dyskusję co warto, gdzie i za ile
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Chip 16vT
O, za 250 euro zrobią mi programem w 1.6 16v ze 103 koni na 117 i + 25NM
Na forum Fiata Coupe polecają fachowca z Warszawy- stroił mocniejsze 20vT i 16vT.
Na forum Fiata Coupe polecają fachowca z Warszawy- stroił mocniejsze 20vT i 16vT.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Odp: Chip 16vT
Tyle, że do Warszawy to ja mam 1100 km. W jedną stronę. Podobnie do Krakowa czy innych większych miast. Właśnie dlatego coraz bardziej rozglądam się za sprawdzonym gotowcemvanisch pisze:O, za 250 euro zrobią mi programem w 1.6 16v ze 103 koni na 117 i + 25NM
Na forum Fiata Coupe polecają fachowca z Warszawy- stroił mocniejsze 20vT i 16vT.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Chip 16vT
chcesz mieć dobry indywidualny program to jedź do Andreasa Kreuza, benzyne w zasadzie powinno tylko tak się stroić, on to robi na codzień takie lancie, ma doświadczenie. Twój wybór. Mój drugi silnik też będzie strojony u niego choć mam dalej i nie wybrzydzam.
Re: Chip 16vT
Cena u Andreasa jest dla mnie zaporowaevo pisze:chcesz mieć dobry indywidualny program to jedź do Andreasa Kreuza, benzyne w zasadzie powinno tylko tak się stroić, on to robi na codzień takie lancie, ma doświadczenie. Twój wybór. Mój drugi silnik też będzie strojony u niego choć mam dalej i nie wybrzydzam.
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Chip 16vT
Tzn. jak kształtuje się cena? On stroi na oryginalnym kompie nic nie dokładając? Nie tak jak Polacy det3 czy inne jeszcze bardziej pospolite chipy?
Odp: Chip 16vT
Według cennika na stronie to 550 euro. Z tego co wiem dostajesz wkład z nowym programem.
"... I guess it's just the way I'm wired."
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Chip 16vT
zmieniony soft oryginalny, 550euro w Niemczech za indywidualne to dobra cena, w Polsce zadzwoń i zapytaj ile kosztuje turbo benzyna, 2-3tys zł, Lancii tych i tak robi bardzo niewiele firm. Niedawno robiliśmy niby popularne Audi S3, we Wrocławiu, indyw. strojenie po modyfikacjach, 2500zł bez gadania i targowania, albo klient robi albo do widzenia.
Odp: Chip 16vT
No właśnie dzwoniłem i pytałem ile to kosztuje w Polsce. Jest sporo taniej. No chyba, że klient zjawia się w niebieskim polarze z logo subaru - wtedy wiadomo że w dobrym smaku jest przyjąć na klatę każdą cenęevo pisze:zmieniony soft oryginalny, 550euro w Niemczech za indywidualne to dobra cena, w Polsce zadzwoń i zapytaj ile kosztuje turbo benzyna, 2-3tys zł, Lancii tych i tak robi bardzo niewiele firm. Niedawno robiliśmy niby popularne Audi S3, we Wrocławiu, indyw. strojenie po modyfikacjach, 2500zł bez gadania i targowania, albo klient robi albo do widzenia.
"... I guess it's just the way I'm wired."
Re: Chip 16vT
Ja mam u siebie chip evocars na + 50 HP , efekt dobry. Ale czy jest te 50 HP więcej? Zmieniłem regulator ciśnienia paliwa na 3 bar , pompa paliwa mocniejsza z audi a8, świece nie wymieniane, standardowa chłodnica powietrza. Kata nie mam. I jest jak tu opisali , że na zimnym silniku *** nie jazda. Trzeba poczekać do zagrzania. Inaczej skacze i nie równo pracuje. Masz filmik jak sie zbiera po wymianie pestki na evocars. http://www.youtube.com/watch?v=0Iu_d4hYZR8
Ps. zobaczyć te konie (244 HP ) miła rzecz , ale ten moment 386 Nm.
Ps. zobaczyć te konie (244 HP ) miła rzecz , ale ten moment 386 Nm.
Lublin - Lancia Delta II HPE HF Turbo
Re: Chip 16vT
emil504 pisze:Ja mam u siebie chip evocars na + 50 HP , efekt dobry. Ale czy jest te 50 HP więcej? Zmieniłem regulator ciśnienia paliwa na 3 bar , pompa paliwa mocniejsza z audi a8, świece nie wymieniane, standardowa chłodnica powietrza. Kata nie mam. I jest jak tu opisali , że na zimnym silniku *** nie jazda. Trzeba poczekać do zagrzania. Inaczej skacze i nie równo pracuje. Masz filmik jak sie zbiera po wymianie pestki na evocars. http://www.youtube.com/watch?v=0Iu_d4hYZR8
Ps. zobaczyć te konie (244 HP ) miła rzecz , ale ten moment 386 Nm.
I to jest właśnie dobry przykład złego programu/niedopasowanego do silnika, norrmalny, czyli dobry soft nie zmienia nic w pracy na zimno czy ciepło, silnik musi ładnie, normalnie pracować. Zajmuję się tym zawodowo i wiem o czym mowa, poza tym kolega dawidson ma immo i żadne kości uniwersalne nie podejdą. Albo dobrze albo wcale.