Dedra/Lybra 1,8 16v VVT - zawór sterujący wariatorem

Awatar użytkownika
Watazka
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1525
Rejestracja: 06 wrz 2007, 0:00
Imię: Maciej
Lokalizacja: Kołobrzeg

Dedra/Lybra 1,8 16v VVT - zawór sterujący wariatorem

Post autor: Watazka » 11 maja 2013, 18:24

Ma ktoś choć blade pojęcie w jakim zakresie obrotów bądź generalnie kiedy powinien otrzymywać napięcie?
Zasadniczo + mam na wtyczce stale a masa pojawia się w okolicy 1,7 tys obr ale jakoś tak nieregularnie.
-pojawia się równocześnie z tyknięciem przekaźnika pod maską/ten koło zbiornika płynu ham/a dziwnym się wydaje aby przekaźnik sterował masę/jeszcze to sprawdzę/.
Jeszcze gada nie wypruwałem, ale czy jest możliwość sprawdzenia samego zaworu organoleptycznie?
Walka z astmą Ponuraka trwa a i kucy gwarantowanych dalej szukam.
Zmierzyłem ciśnienie na garach:
sucho-13,5 do 14,5
z olejem stabilnie 17,0 do 17,5
silnik zimny z nalotem 165K km
Szału nie robi, ale jeszcze nie tragedia.

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Dedra/Lybra 1,8 16v VVT - zawór sterujący wariatorem

Post autor: bassman » 29 maja 2013, 23:14

Jedynie co mi się na myśl nasuwa to serwisówka od Alfy 156 z tym samym silnikiem. Może tam coś wyczytasz.

Pozdrawiam.
Dla klubowiczów naprawię, wyreguluję samochód, instalację lpg.
Wykonam naprawy (spawanie) w stali, żeliwie, miedzi, aluminium, głównie TIGiem.


Żony:
Lancia Musa Platino 1,4 16V
Moje:
Lancia Dedra LX SW 1,6 mpi 95' - NA SPRZEDAŻ, z pokaźnym pakietem części.
Lancia Dedra LS SW 1,6 mpi 96 - dawca części, w pakiecie j.w.

: yesyes : Czerwony Gruz - Honker 91'
Pupowóz - Jeep Commander

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”