Strona 2 z 2

Re: Kappa - różnice w twardości amortyzatorów

: 15 mar 2017, 17:41
autor: Kozi
volf pisze: 07 cze 2013, 21:57 Inna sprawa, że to sprawdzanie jest mało wiarygodne, dużo zależy od konstrukcji zawieszenia w danym aucie, w kappie nawet ze starymi i wysłużonymi amortyzatorami wyniki wychodzą bardzo dobre :)
Potwierdzam. Ja właśnie jestem po wymianie amorków i sprężyn z przodu. Kiedyś kupiłem z wyprzedaży Magneti Marelli po 100 zł i tak doczekały w piwnicy na moment kiedy pękła mi sprężyna. Kupiłem sprężynki KYB i do tego zostały założone nowe amorki wraz z nowymi poduchami. Na przeglądach zawsze miałem sprawność amorków na poziomie ok 80%. Po wymianie Kappa o wiele lepiej się prowadzi. Jest bardziej sztywna. Nie wiem czy to kwestia nowych amorków czy twardszych sprężyn. Taka sztywniejsza charakterystyka bardziej mi odpowiada. Na początku przód stał wyżej niż wcześniej ale już się wyrównało.

Re: Kappa - różnice w twardości amortyzatorów

: 13 kwie 2017, 8:32
autor: Anakin
Tylne KYB wytrzymały u mnie 40 tys., tj. rok jazdy. Prawy amortyzator wylał. Co gorsze 90% przebiegu zrobione na autostradzie więc trochę źle to wygląda.

Re: Kappa - różnice w twardości amortyzatorów

: 13 kwie 2017, 9:48
autor: volf
Reklamowałeś?
Sprężyny jakie tam były/są?

Re: Kappa - różnice w twardości amortyzatorów

: 09 maja 2017, 9:07
autor: Anakin
Będę reklamował w najbliższych dniach, bo czekam aż dojadą do mnie Sachsy. Sprężyny "faraonowe".