Delta II 1.8 16v HPE - czy warto zakladać LPG?

Jolancia
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 7
Rejestracja: 13 gru 2013, 11:37
Imię: ...
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta II 1.8 16v HPE - czy warto zakladać LPG?

Post autor: Jolancia » 24 gru 2013, 16:30

Witam jak w temacie, chcialam sie skonsultowac z kims kto doradzi mi czy zakladac lpg do tego silnika. Planuje zalozenie gazu w niedalekiej przyszlosci i chcialam uslyszec opinie Dziekuje :)
Ostatnio zmieniony 24 gru 2013, 18:57 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale! Prosimy pisać po polsku!

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Delta II 1.8 16v HPE - czy warto zakladać LPG?

Post autor: marceli » 25 gru 2013, 17:16

To zależy ile pokonujesz km,ile chcesz mieć to auto i obecnie w jakim jest stanie.Zrób sobie kalkulację na necie są takie fajne(gazeo np)
i zobaczysz.

No i jaka instalacja ale tam chyba wielopunkt to pasuje sekwencja.
Potem dobry warsztat i cieszyć się jazdą :)
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta II 1.8 16v HPE - czy warto zakladać LPG?

Post autor: Tomzik » 08 sty 2014, 19:30

Ja śmigam od 2 lat na LPG (sekwencyjny wtrysk), centralka AC Stag 300 ISO-4 (czy jakoś tak), wtryskiwacze Hana H2000 i był reduktor AC R01, który definitywnie odradzam - są z nim cyrki, nie trzyma parametrów i się psuje, w trakcie 2-letniego okresu gwarancyjnego miałem 3 sztuki w aucie i każda się posypała (zaczęła tracić ciśnienie i "popuszczać"), w lipcu wymieniono mi reduktor na gwarancji na innej firmy i teraz nie mam najmniejszych problemów z autem.

Czerwona lampka "wtyskiwacz" nie zapaliła mi się ani razu od momentu założenia instalacji.

Auto pali mi w przedziale 10,5-11,5 l LPG/100km, z tym, że nie traktuję swojej Delty zbyt łagodnie, często ma ciśnięte w podłogę albo blisko podłogi ;)

Obecnie ceny LPG wzrosły, ale jest zima, wiadomo. W zeszłym roku bardzo opłacało się jeździć na gazie, bo u mnie litr kosztował długi czas 2,27 podczas gdy benzyna w okolicach 5,60 - przebitka ponad dwukrotna...

Zależy ile chcesz robić kilometrów, ale dobra instalacja bardzo dobrze sprawdza się z tym silnikiem jakby co ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”