Kappa - zasadnicze różnice w podzespołach Turbo/wolnossące
: 24 kwie 2014, 14:17
Witajcie , z góry wybaczcie jeśli powielam podobnej treści post , ale szukałem ( być może mało skutecznie ) i nie znalazłem podobnego. Jeśli takowy jednak istnieje to proszę o przeniesienie.
A teraz do rzeczy :
Jakie są zasadnicze różnice w podzespołach między modelami z silnikami turbo a wolnossącymi .
Z tego co wyczytałem hamulce w turbo są inne , czy tarcze różnią się średnicą od słabszych wersji ? Tj. czy da się i jeśli tak to jaki jest sens zakładania hamulców ze słabszych wersji ?
Czy każde turbo miało dwumas ? I czy da się to jakoś sklasyfikować rocznikowo/wg. wersji wyposażenia/silnikowo ? Bo z tego co informują mnie sprzedający aut , to wychodzi na to że nic nie wychodzi . Jeden ma w 2.4benzyna w 1995 bez dwumasa , inny w 2.4benzyna 1997 ma dwumas ,kolejny Pan twierdzi że w 2.0 turbo nie ma dwumasy? Jak to było ?
Doczytałem również że wydech się różni choć można zaadoptować z 2.0 bez turbo lub 3.0.Różnią się one czymś istotnym ?
Oraz tak BTW. czy wg. was można kupić 5.20vT za cenę ok. 5tys zł. ? Z góry uprzedzam że to nie prowokacja Chodzi mi głównie o to czy w tej cenie można trafić na egzemplarz ze zdrową jednostką (jak poznać czy turbo się kończy lub czy z silnikiem jest coś nie halo).
I czy przebiegi 300tys. km to dla nich dużo ? Pytam bo w volvo 850 w turbinie -500tys km bez remontu to normalka.
Pozdrawiam !
A teraz do rzeczy :
Jakie są zasadnicze różnice w podzespołach między modelami z silnikami turbo a wolnossącymi .
Z tego co wyczytałem hamulce w turbo są inne , czy tarcze różnią się średnicą od słabszych wersji ? Tj. czy da się i jeśli tak to jaki jest sens zakładania hamulców ze słabszych wersji ?
Czy każde turbo miało dwumas ? I czy da się to jakoś sklasyfikować rocznikowo/wg. wersji wyposażenia/silnikowo ? Bo z tego co informują mnie sprzedający aut , to wychodzi na to że nic nie wychodzi . Jeden ma w 2.4benzyna w 1995 bez dwumasa , inny w 2.4benzyna 1997 ma dwumas ,kolejny Pan twierdzi że w 2.0 turbo nie ma dwumasy? Jak to było ?
Doczytałem również że wydech się różni choć można zaadoptować z 2.0 bez turbo lub 3.0.Różnią się one czymś istotnym ?
Oraz tak BTW. czy wg. was można kupić 5.20vT za cenę ok. 5tys zł. ? Z góry uprzedzam że to nie prowokacja Chodzi mi głównie o to czy w tej cenie można trafić na egzemplarz ze zdrową jednostką (jak poznać czy turbo się kończy lub czy z silnikiem jest coś nie halo).
I czy przebiegi 300tys. km to dla nich dużo ? Pytam bo w volvo 850 w turbinie -500tys km bez remontu to normalka.
Pozdrawiam !