Witam!
Dziś z rana jadąc Alfą przejechałem przez dość mocną nierówność poprzeczną, co za tym idzie samochodem dość mocno bujnęło.
W tym momencie od razu Infocenter zaczął świrować z komunikatami o otwartych wszystkich drzwiach i bagażniku, a do tego działania odmówiły kierunkowskazy - przepala się cały czas bezpiecznik.
W trakcie jazdy komunikaty o otwartych drzwiach wariowały - pojawiały się, znikały, potem się pojawiał np. od tylnych drzwi i tak w kółko... Jedynie przednie prawe drzwi były sygnalizowane poprawnie.
Miał ktoś podobną sytuację bądź wie gdzie szukać przyczyny zarówno wariujących komunikatów jak i niedziałających kierunkowskazów?
Alfa 156 - wariująca sygnalizacja otwartych drzwi
Alfa 156 - wariująca sygnalizacja otwartych drzwi
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Alfa 156 - wariująca sygnalizacja otwartych drzwi
Ja bym zaczął od porozpinania i ponownego zapięcia złącz elektrycznych i przekaźników
Warto też sprawdzić aku po takim bujnięciu
Warto też sprawdzić aku po takim bujnięciu
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Re: Alfa 156 - wariująca sygnalizacja otwartych drzwi
Zawsze wiedziałem, że Włoskie samochody mają duszę
Lakiernik demontując nadkole i błotnik nie zabezpieczył potem tych kabli od fabrycznego alarmu (którego nota bene moja Bella nigdy nie posiadała!) i zwisały sobie swobodnie. W efekcie jeden się zaczepił o półoś i przy mocniejszym bujnięciu zawieszeniem po prostu się naderwał, a drugi szorował po asfalcie. Wywalone kostki, kable zabezpieczone, zaizolowane i Bella zaczęła znowu do mnie po ludzku gadać
A dwóch podobno dobrych elektryków jak to zobaczyło to rozkładało ręce i nie wiedzieli za co się zabrać... fachoFcy...
Lakiernik demontując nadkole i błotnik nie zabezpieczył potem tych kabli od fabrycznego alarmu (którego nota bene moja Bella nigdy nie posiadała!) i zwisały sobie swobodnie. W efekcie jeden się zaczepił o półoś i przy mocniejszym bujnięciu zawieszeniem po prostu się naderwał, a drugi szorował po asfalcie. Wywalone kostki, kable zabezpieczone, zaizolowane i Bella zaczęła znowu do mnie po ludzku gadać
A dwóch podobno dobrych elektryków jak to zobaczyło to rozkładało ręce i nie wiedzieli za co się zabrać... fachoFcy...
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX