Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Jak odkręcić/wyjąć stacyjkę z Delty II? Wygląda na dosyć zabudowaną, próbował tego ktoś?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Jaca!
- Forumowicz/ka
- Posty: 156
- Rejestracja: 08 kwie 2012, 12:13
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Wyciągasz/odkręcasz to co Ci utrudnia dostęp, odpinasz wtyczki. Musisz posłuzyć się cieżkim sprzętem, w postaci szlifierki, bo trzeba naciąć śruby którymi przykręcona jest stacyjka - są stożkowe i nie ma mozliwości odkręcić je jakikolwiek kluczem/śrubokrętem. Dlatego robisz dwie rysy na śrubach i odkręcasz płaskim wkrętakiem. Nie wiem jak z dojściem gdy kolumna jest w samochodzie, ale powinieneś dać radę. Ja zmieniałem stacyjkę razem z kolumną, było mniej roboty
Dedra 1.6 75KM
Dedra 20VT 230KM
Manufaktura Italia
Dedra 20VT 230KM
Manufaktura Italia
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Może zamiast szlifierki wystarczy ostry wąski przecinak, ewentualnie wkrętak do pobijania młotkiem.
Wystarczy parę razy put,put,put, a potem palcami. Szlifierkowy pomysł mi nie podchodzi, ale jak kto woli.
Wystarczy parę razy put,put,put, a potem palcami. Szlifierkowy pomysł mi nie podchodzi, ale jak kto woli.
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Trzeba odkręcić cały ten plastik, który jest wokół kolumny kierownicy? Nie za fajnie :/
A próbował ktoś naprawić mechanizm włączania świateł postojowych przy wyjętym kluczyku, bo w 2/3 przypadków (doświadczenie z moich delt) to nie działa.
A próbował ktoś naprawić mechanizm włączania świateł postojowych przy wyjętym kluczyku, bo w 2/3 przypadków (doświadczenie z moich delt) to nie działa.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Stacyjkę wyjmuje się bardzo łatwo,
1. najpierw odkręcasz dolną obudowę kierownicy
2. następnie przekręcasz kluczyk w pozycję zapłon
3. od strony zegarów jest prostokątny otwór (na zdjęciu oznaczony czerwoną strzałką)
4. śrubokrętem naciskasz języczek (na zdjęciu oznaczony czarną strzałką) który jest tym otworze
5. wysuwasz stacyjkę z kluczykiem w prawą stronę
Ten języczek da się wcisnąć tylko wtedy gdy kluczyk jest ustawiony w pozycji zapłon.
1. najpierw odkręcasz dolną obudowę kierownicy
2. następnie przekręcasz kluczyk w pozycję zapłon
3. od strony zegarów jest prostokątny otwór (na zdjęciu oznaczony czerwoną strzałką)
4. śrubokrętem naciskasz języczek (na zdjęciu oznaczony czarną strzałką) który jest tym otworze
5. wysuwasz stacyjkę z kluczykiem w prawą stronę
Ten języczek da się wcisnąć tylko wtedy gdy kluczyk jest ustawiony w pozycji zapłon.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Re: Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Rapeek, dzięki wielkie! Dobrze, że nie miałem czasu zabrać się za rozkręcanie całej kolumny kierownicy.
A skoro już wyjąłeś stacyjkę, to wiesz może jak wygląda sprawa z naprawą mechanizmu do zostawiania na światłach postojowych bez kluczyka?
A skoro już wyjąłeś stacyjkę, to wiesz może jak wygląda sprawa z naprawą mechanizmu do zostawiania na światłach postojowych bez kluczyka?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11981
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Delta II - jak wyjąć stacyjkę
W Ritmo i Cromie to zaczęło działać po naprawie zużytych zapadek i wyczyszczeniu stacyjki.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Delta II - jak wyjąć stacyjkę
Najpewniej wyrobione są zapadki i można rozebrać i je podpiłować lub zanieść stacyjkę do ślusarza na pewno coś na to zaradzi.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX